KAUNAS 2008
1.1 Trumpa įmonės charakteristika.
Kursime įmonę, pavadinimu “Fotorezista”, kurios pagrindinė veikla bus fotošablonų formavimas kaip pagrindinė veikla ir galbut vėliau bus planuojama atidaryti ėsdinimo liniją .
1.2 Įmonės tikslai.
Įmonės pagrindinis tikslas yra gauti maksimalų pelną, kaupti kapitalą verslo plėtojimui, bei tenkinti klientų poreikius siekiant įsitvirtinti rinkoje. Esant dabartinėms ekonominėms sąlygoms rinkoje galima išlikti tik pateikiant į rinką aukštos kokybės ir žemų akainų paslaugas, todėl įmonės tikslas yra atlikti savo darbą su kuo mažesnėmis sąnaudomis, bei išlaikant kokybę. Svarbiausi įmonėje valdymo procesai yra geras įmonės veiklos organizavimas, kad įmonės veikla būtų efektyvi:
Artimiausi įmonės tikslai:
• Įsitvirtinti rinkoje;
• Įgyti klientų pasitikėjimą užtikrinant gaminių kokybę;
• Kokybiškai atlikti darbus;
• Ieškoti patikimų žaliavų tiekėjų
1.3 Makroaplinkos analizė.
Makroaplinką galima išskirstyti į tokių aplinkų segmentus :
• ekonominė aplinka.
• politinė – teisinė aplinka.
• gamtinė aplinka.
• mokslinė – technologinė aplinka.
• socialinė – kultūrinė aplinka.
Ekonominė aplinka.
Ši aplinka turi ypatingai didelę reikšmę marketingui. Dauguma Lietuvos gyventojų turi mažas pajamas, kurių užtenka tik pirmo būtinumo prekėms. Jei šalies ekonominė būklė stabili, lengviau sudaryti ilgalaikes sutartis su partneriais. Šiuo metu vis lengviau gauti kreditą tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims: atsiranda galimybė įvairius gaminius, išsimokėtinai.
Politinė ir teisinė aplinka.
Esama Lietuvos respublikos teisinė aplinka nesudaro kliūčių įmonės veiklai.
Demografinė aplinka.
Šiuo metu į užsienio valstybes daugiau išvysta žmonių tačiau greitu laiku manau bus supaprastintas 3-čiųjų šalių darbuotojų įdarbinimas.. Tačiau didėja gyventojų domėjimasis naujomis technologijomis, jų vartojimu. Gyventojai tampa aktyvūs, labiau išprusę. O tai palengvina kompetentingų darbuotojų paiešką.
Mokslinė ir technologinė aplinka.
Vykdoma mokslo, technologijų pažanga, nauja informacija bei žinios leidžia tobulinti produkciją, gamybos įrengimus, marketingo sprendimus. Taip pat suteikia plačias galimybes atrasti begales naujovių tiek gamybos, tiek marketingo srityse, kurios leidžia mažinti paslaugų savikainą, plėsti rinką, pritraukti naujų ir išlaikyti senus klientus ir taip didinti įmonės pelną.
1.4 Mikroaplinkos analizė
Konkurentai.
Lietuvoje nėra labai daug įmonių kurios užsiimtų fotošablonų formavimu užsiimančiu imonių.
Klientai.
Pagrindiniai klientai bus Lietuvos elektronikos srities gamybos bei pardavimų įmonės, bei kitos įmonės.
1.5 Organizacinis įmonės...
Šį darbą sudaro 1986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!