(parašas) (vardas, pavardė)
K. Jaskelevičius
Kursinio darbo vadovas/ė ___________ _____________
(parašas) (vardas, pavardė)
Vilnius, 2007
4
2.RINKODARA
5
2.1 Rinkos vertinimas
5
2.1.1 Demografinė aplinka
5
2.1.2 Ekonominė aplinka
5
2.1.3 Politinė - teisinė aplinka.
6
2.1.4 Technologinė aplinka
7
2.1.5 Tiekėjai
7
2.1.6 Vartotojai
7
2.2 Konkurentai
9
2.2.1 Netiesioginė konkurencija
9
2.2.2 Tiesioginė konkurencija
9
2.2.3 Konkurentų apžvalga
10
2.2.4 Konkurentų analizė
10
3.RINKODAROS PLANAS
12
3.1 Prekė ir kaina
12
3.2 Rėmimas
15
4.VEIKLOS PLANAS
16
4.1 Prekių tiekimas
16
4.2 Patalpos
16
4.3 Įrengimai
16
4.4 Papildomos paslaugos
17
5.ĮMONĖS ORGANIZACINĖ STRUKTŪRA IR VADYBA
19
5.1 Vadovai
19
5.2 Darbuotojai
19
5.3 Įmonės organizacinė struktūra
20
6.FINANSINIS PLANAS
21
6.1 DARBO JĖGA
6.1 PINIGINIŲ SRAUTŲ PROGNOZĖ
21
23
6.2 PELNO (NUOSTOLIO) ATASKAITOS
25
6.3 BALANSINIS PLANAS
26
6.4 PAGRINDINIAI FINANSINIAI RODIKLIAI
27
IŠVADOS
28
LITERATŪROS SĄRAŠAS
29
ĮVADAS
ELEKTROMARKTAS – didžiausias buitinės technikos prekybos centras Baltijos šalyse. Tai jauna, šiuolaikiška, nuolat auganti ir tobulėjanti įmonė turinti didžiausią Lietuvoje siūlomų prekių įvairovę – per 10 000 prekių pavadinimų, 12 parduotuvių tinklas didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Mažeikiuose.
Darbo tikslas – reorganizuoti vieną prekybos kompanijos UAB ELEKTROMARKTAS padalinį ir pakeisti verslo strategija.
Darbo uždaviniai:
1. Ištirti rinka pagal demografijos, ekonomikos, politikos ir teisės, technologijų aspektus;
2. Numatyti tiksliningus vartotojus ir tiekėjus;
3. Susipažinti ir pateikti konkurentų ypatybes ir silpnąsias vietas;
4. Numatyti naują verslo idėja ir ją išnagrinėti;
5. Parengti verslo planą ir t.t.
Siekiant įgyvendinti darbo tikslą ir pasiekti numatytus uždavinius buvo analizuojama teorinė bei praktinė medžiaga. Pagrindiniai darbo šaltiniai buvo: Bronislovo Martinkaus, Skaidrės Žičkienės, Vytauto Žilinsko ir Jurgio Žvinklio leidiniai, asmeninė darbo patirtis šioje įmonėje.
Darbas yra suskirstytas į kelias dalis. Pirmoje dalyje skiriamas dėmesys verslo aprašymui, antroje tiriama rinka, trečioje aprašoma įmonės organizacinė struktūra ir vadyba, paskutinėje dalyje pateikiamas finansinis planas. Paskutinė dalis yra šios verslo strategijos pagrindas, kuri nusako pelningumą ir pasisiekimą.
VERSLO APRAŠYMAS
Verslo idėja
Šis verslo planas sukurtas siekiant vienam prekybos kompanijos UAB Elektromarktas padaliniui reorganizuoti prekybos veiklą ir pakeisti verslo strategiją. Mažmeninės prekybos parduotuvė Elektromarkt Bazė prekiauja buitinės paskirties bei audio, video ir foto technika.
Idėja atnaujinti prekybos centrą bei jo veiklą, kilo dėl dabartinės nepalankios vidinės situacijos verslui. Šiais laikais, sparčiai augant ekonominiai situacijai šalyje, didėjant vartotojų paklausai, įmonė turi tiksliai numatyti tikslus ir uždavinius, kuriuos per ateinančius veiklos metus turi...
Šį darbą sudaro 6315 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!