2006m.
TURINYS
1. Įvadas..................................................................................................................................2
1.1 Projekto tikslų pristatymas ir pagrindimas............................................................3
1.2 Mūsų tikslų medis.................................................................................................4
1.3 Situacijos analizė ir idėjos tranka..........................................................................4
2. Projekto pristatymas...........................................................................................................6
2.1 Personalas..............................................................................................................6
2.2 Aptarnaujantis personalas......................................................................................6
2.3 Personalo darbo grafikas........................................................................................7
2.4 Įmonės administracija............................................................................................8
3. Planuojamos išlaidos............................................................................................................9
3. 1 Planuojamos reklamos priemonių išlaidos............................................................9
3.2 Marketingo biudžetas.............................................................................................9
3.3 Patalpos.................................................................................................................10
3.4 Ilgalaikis turtas (kapitalas, pagrindinės priemonės) ..............................................10
3.5 Pradinės išlaidos.....................................................................................................11
3.6 Finansavimo poreikiai ir šaltiniai...........................................................................12
3.7 Banko kreditas ir jo grąžinimo sąlygos..................................................................12
3.8 Kredito grąžinimo sąlygos......................................................................................13
3.9 Ūkinės veiklos išlaidos...........................................................................................14
3.10 Pirmųjų veiklos metų sąmata (pinigų srautai) .....................................................15
3.11 Projekto pelningumo svyravimų (rizikos) įvertinimas.........................................16
3.12 Balansas................................................................................................................16
3.13 Pelningumo lūžio taškas.......................................................................................16
4. Išvados...................................................................................................................................18
5. Literatūros sąrašas...............................................................................................................19
6. Projekto įgyvendinimo grafikas..........................................................................................20
1. Įvadas
Paslaugų verslui įgyjant vis didesnę pasiūlą Lietuvoje projekto planą sudarėme, norėdami įkurti barą "STUDENTAS".
Svarbiausias tikslas - sukurti savo stilių, kad žmogus atsipalaiduotų ir jį pamėgtų. Norint maksimaliai tenkinti klientų norus, pateiksim paprastą, kokybišką aptarnavimą, gerai apmokytą personalą. Todėl darbuotojus atrinksime pagal tam tikrą planą. Vadovai išrinkti atsižvelgiant ir į žmogaus charakterio savybes, ir į jų turimas žinias bei sugebėjimus. Įmonės buveinė strateginiu požiūriu turi daug privalumų, nes ji yra studentų miestelyje, viename iš studentų bendrabučių rūsyje. Pradžioje bus atliktas remontas, sukurtas interjeras, kur mūsų idėjas perteiks geri specialistai. Orientuodamiesi ties studentų pomėgiais sukursime tokią aplinka, kurioje patogiai jaustųsi įvairių požiūrių ir pomėgių studentai, taip pat pasijaustų jaukiai ir kitokie lankytojai.
Problema. Šiuo metu Lietuvoje vis didesnę pasiūlą ir paklausą įgyja pramogų verslas. Kurti barą paskatino menka šio pobūdžio paslaugų pasiūla bei prastas ir nemaksimalus kliento norų tenkinimas. Įvertinę dabartinę situaciją, remdamiesi panašių barų patirtimi ir klaidomis stengsimės optimaliai patenkinti kliento norus. Tai įvykdyti mums yra aktualu ir nesunku, nes mes esame potencialūs klientai. Todėl dabartinę šios šakos analizę vertiname realiai turėdami daug pasiūlymų jai pagerinti.
Baro "STUDENTAS" pagrindinis objektas - klientas, jo norų tenkinimas. Paprastas, bet kokybiškas aptarnavimas, pramogų įvairovė, yra tai, ko būtent dabar trūksta mūsų dabartiniams konkurentams ir būsimiems klientams. "Jūsų norai- mūsų tikslas!"- toks mūsų moto. Ir iš tikrųjų klientas ir jo poilsis yra užduotis, skirta mums, kurią...
Šį darbą sudaro 3141 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!