STRATEGIJA...................................................................................................................
5. PREKĖS (PASLAUGOS) PRIVALUMAS KONKURENTŲ ATŽVILGIU...................
6. PREKĖS PATEIKIMAS VARTOTOJUI IR JOS RĖMIMAS.........................................
7. APKLAUSOS DUOMENŲ ANALIZĖ............................................................................
7.1. Klientų apklausos duomenys..........................................................................................
8
7.2. Pardavėjų ir operatorių apklausos duomenys.................................................................
12
7.3. Apklausos duomenų palyginimas...................................................................................
14
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI...............................................................................................
16
INFORMACINIAI ŠALTINIAI............................................................................................
17
ĮVADAS
Mažmeninės prekybos įmonės viena nuo kitos skiriasi stacionarumu, prekių asortimentu, dydžiu, pirkėjų aptarnavimo metodais, kainų lygiu ir t. t. Dažnai įmonės, vienodos pagal vieną požymį, skiriasi kitais. Todėl mažmeninės prekybos įmonėms, ypač parduotuvėms, apibūdinti taikomos ne klasifikavimo (kai įmonės grupuojamos pagal vieną požymį), bet tipologijos (kai įmonės skirstomos pagal du ar daugiau požymių) metodas.
Mano nagrinėjama UAB „Baltija Lukoil“ - degalinių tinklo padalinys Alytuje - ,,Lukoil”. UAB „Baltija Lukoil“ ypač didelį dėmesį skiria toms sritims, kurios labai stokoja lėšų ir paramos – tai medicinos ir socialinės paskirties objektai bei projektai. Naftos kompanija LUKOIL savo degalinių tinklą išplėtusi ne tik Rusijoje ir kitose NVS šalyse, bet ir Europos Sąjungos šalyse, tame tarpe ir Lietuvoje.
„Baltija Lukoil“ pirmoji Lietuvoje visose 115-oje savo tinklo degalinių įdiegė nemokamą bevielį interneto ryšį. Taigi juo vairuotojai gali naudotis internetu net ir būdami atokiausiame Lietuvos kampelyje. Belaidžio interneto įdiegimas Lukoil degalinėse atitinka bendrovės strategiją sukurti visiems vairuotojams patogų degalinių tinklą.
Draudimo paslaugos LUKOIL degalinėse teikiamos visą parą.
UAB „Baltija Lukoil“ degalinėse vairuotojai gali ne tik pasirūpinti savo transporto priemone – nusipirkti degalų, nuplauti automobilį, jį apdrausti, - bet ir užkąsti, nusipirkti būtiniausių prekių ten įrengtose parduotuvėse. Kad vairuotojai kelyje neišalktų ir nesušaltų, didžioji dalis LUKOIL degalinių keliautojams siūlo karštų sumuštinių ir kavos visą parą.
ĮMONĖS MISIJA
„Baltija Lukoil“ - tai bendrų pastangų visuma:
• Saugus ir efektyvus darbas
• Patenkinti klientai
• Pelnas ir augimas
• Stipri pozicija rinkoje
• Pažangiausios technologijos
• Švaresnė energija
Mažmeninės prekybos sėkmė didele dalimi priklauso nuo to, kaip yra išdėstytos asortimente esančios prekės ir ar klientui lengva jas surasti.
Degalinėse esančiose parduotuvėse prekiaujama labai įvairiomis prekėmis - nuo greitai paruošiamo maisto, higienos ir buities prekių iki automobilio priežiūros reikmenų. Degalinėse parduodamų prekių asortimentas yra orientuotas pirmiausia į...
Šį darbą sudaro 2811 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!