1,8 litro darbinio tūrio benzininio variklio kursinis projektas
Šio kursinio projekto tikslas yra suprojektuoti vidaus degimo variklį – konkrečiu atveju 4 cilindrų, keturtaktį benzininį variklį lengvajam automobiliui, kurio pagrindiniai reikalaujami parametrai būtų: cilindrų darbinis tūris suslėgimo laipsnis variklio oro pertekliaus koeficientas sukimosi dažnis Šiame kursiniame projekte reikia apskaičiuoti pagrindinius projektuojamo variklio parametrus - galią (cilindrų tūrį), lyginamąsias degalų sąnaudas, alkūninį veleną, smagračio masę bei tepimo sistemos pagrindinius dydžius (našumą, plotą ir pan.), pagal kuriuos būtų galima suprojektuoti vidaus degimo variklį, kurį būtų galima sėkmingai eksploatuoti.
Grafinėje kursinio projekto dalyje, bus braižomas prototipinio variklio išilginis pjūvis bei alkūninio veleno ir stūmoklio darbo brėžiniai.
I.1.2 Pripildymo koeficientas:
(I.1.3.31p.)
Variklio suspaudimo laipsnis papildomo suspaudimo koeficientas; siurbiamo mišinio temperatūros padidėjimas
I.1.3 Liekamųjų dujų temperatūra:
čia - variklio oro pertekliaus koeficientas,
I.1.4 Liekamųjų dujų koeficientas:
;
I.1.5 Siurbimo pabaigos temperatūra:
I.2 Slėgimas
I.2.1 Slėgimo politropės rodiklis:
I.2.2 Slėgimo pabaigos slėgis:
I.2.3 Slėgimo pabaigos temperatūra:
Suslėgimo takto pabaigoje slėgis, kuris buvo apskaičiuotas, viršyja rekomenduojamas ribas, kadangi skaičiuojamas variklis turi gana aukštą suslėgimo laipsnį.
I.3 Degusis mišinys ir deginiai
Duota: oro pertekliaus koeficientas
I.3.1 Teorinis oro kiekis kurio reikia 1kg degalų visiškai sudeginti:
I.3.2 Degiojo mišinio kiekis :
I.3.3 Tikrasis oro kiekis, reikalingas sudeginti visiškai 1kg degalų:
I.3.4 Bendras deginių kiekis:
I.3.5 Deginių kiekis moliais, sudeginus 1kg degalų, kai
I.3.6 Dujų molių pokyčio koeficientas:
I.4 Degimas
I.4.1 Aukščiausia degimo pabaigos temperatūra :
I.4.2 Degimo pabaigos slėgis:
I.4.3 Slėgio padidėjimo laipsnis:
I.5 Plėtimasis
I.5.1 Slėgis plėtimosi takto pabaigoje:
čia: plėtimosi vidutinis politropės rodiklis,
I.5.2 Darbo takto pabaigos temperatūra:
I.5.3 Patikrinu išmetamų deginių temperatūrą:
Paklaida:
I.6 Indikatoriniai ir efektyvieji variklio rodikliai
I.6.1 Vidutinis indikatorinis slėgis:
I.6.2 Tikrasis vidutinis indikatorinis slėgis:
čia - indikatorinės diagramos aštrių kampų suapvalinimo koeficientas, .
I.6.3 Indikatorinis naudingumo koeficientas:
čia - teorinis oro kiekis kg vienam kg degalų sudeginti (kg/kg):
- oro tankis,
I.6.4 Vidutinis mechaninių nuostolių slėgis:
I.6.5 Vidutinis efektyvusis slėgis:
I.6.6 Mechaninis naudingumo koeficientas:
I.6.7 Efektyvinis naudingumo koeficientas:
I.6.8 Indikatorinė galia:
Indikatorinei galiai rasti, skaičiuoju variklio darbinį tūrį:
čia taktų
(I.6.7.57p.)
I.6.9 Mechaninių nuostolių galia:
I.6.10 Efektyvioji galia:
Atitinka.
I.6.11 Lyginamoji degalų sąnauda
I.6.12 Valandinė degalų sąnauda kg/h:
I.6.13 Indikatorinės degalų sąnaudos:
I.7 Variklio pagrindiniai parametrai
I.7.1 Cilindro skersmuo mm:
I.7.2 Stūmoklio eiga:
I.7.3 Patikslinu litražą:
i – cilindrų...
Šį darbą sudaro 3213 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!