TIKRINO: ..……………….
………………..
(parašas)
VERTINIMAS: …………..
Vilnius, 2004
TURINYS:
1. ĮVADAS……………………………………………………………..……………………..3
2. Struktūrinių fondų auditas…………………………………………….……………………4
2.1. Audito rūmai ……………………………………………………………….……...4
2.2. Komisijos tarnybos………………………………………………………………...4
2.3. Valstybių narių vidaus audito tarnybos……………………………………………5
2.4. Valstybių narių aukščiausiosios institucijos……………………………………….5
2.5. Kiti auditoriai………………………………………………………………………5
3. Valstybių narių valdymo ir kontrolės sistemos – Reguliavimo struktūra………..…….…..5
3.1. Reguliavimo reikalavimai………………………………………………………….6
3.2. Audituotų duomenų atsekamumas…………………………………………………7
3.3. Valstybių narių audito programos………………………………………………….8
3.4. Valstybių narių parengtos išlaidų kontrolės ataskaitos…………………………….9
4. Valdymo ir kontrolės sistemų auditas………………………………………………………9
4.1. Audito planavimas………………………………………………………………...10
4.2. Tikrinimas vietoje ir valdymo bei kontrolės sistemų bandymas………..………....16
5. Audito ataskaitos…………………………………………….…………………….………..18
5.1. Duomenų užregistravimas ir aptarimas……………………………………………18
5.2. Audito ataskaitos struktūra………………………………………………………...19
6. IŠVADOS………………………………………………………………………………….20
7. NAUDOTA LITERARŪRA………………………………………………………………21
1. ĮVADAS
Šio darbo tikslas – nustatyti ES valstybių narių struktūrinių fondų valdymo ir kontrolės sistemų audito metodiką. Šiame darbe aprašyta struktūrinių fondų audito tvarka, įvairių institucijų, dalyvaujančių struktūrinių fondų veiklos audite, funkcijos ir atsakomybė. Taip pat išdėstyti valstybių narių valdymo ir kontrolės sistemų reikalavimai.
Darbe siekiama nustatyti tvarką, kuria auditoriai gali įgyvendinti teisę priimti audito sprendimą, kad padarytų tvirtas išvadas apie struktūrą, kurią jie tikrina. Taip pat siekiama sukurti tipinę struktūrą, kurioje būtų atliekami valstybių narių valdymo ir kontrolės sistemų auditai ir užtikrintų auditorių ir auditų metodų nuoseklumą. Sistemų auditais siekiama įsitikinti ar valstybių narių ir Europos Komisijos sukurtos Struktūrinių fondų veiklos valdymo ir kontrolės sistemos yra tinkamos ir veiksmingos.
Audito metodas, kuris išdėstytas šiame darbe, iš esmės apima Struktūrinių fondų veiklos valstybių narių institucijose ir projektų vadovų/vykdytojų darbo tikrinimą. Auditas taikomas tam, kad nustatyti ar yra vidaus valdymo ir kontrolės tvarka ir, ar ji taikoma nuolat, nuosekliai ir veiksmingai.
Darbo pabaigoje svarstoma, kaip turėtų būti teikiamos auditorių ataskaitos.
Tam, kad pasiekti pagrindinį šio darbo tikslą reikia išnagrinėti visus pagrindinius aspektus susijusius su valdymo ir kontrolės sistemų auditais.
2. Struktūrinių fondų auditas
Kadangi Struktūriniuose fonduose dalyvauja daug valstybinio ir privataus sektorių organizacijų, išlaidų, kurias remia fondai, audito tvarka atspindi šį sudėtingą reiškinį. Pagrindinės institucijos, kurios dalyvauja Struktūrinių fondų audite1, yra šios:
• Audito rūmai (Europos Komisijos atsiųstasis (išorės) auditorius);
• Komisijos tarnybos (įgaliojančioji tarnyba ir Finansų kontrolė);
• valstybių narių vidaus audito tarnybos;
• valstybių narių...
Šį darbą sudaro 5231 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!