Referatai

Transporto logistika: UAB "Transvelas"

9.6   (2 atsiliepimai)
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 1 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 2 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 3 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 4 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 5 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 6 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 7 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 8 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 9 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 10 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 11 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 12 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 13 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 14 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 15 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 16 puslapis
Transporto logistika: UAB "Transvelas" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 Įvadas Produktu transportavimas – neatskiriama logistikos sistemos dalis.Tai tarpinė dalis tarp gamintojo ir vartotojo. Transportavimas atlieka labai svarbu vaidmenį teikiant vartotojui reikalingos kokybės bei lygio paslaugas. Mano kursinio darbo tema yra : UAB „ Tranvelas“ transporto logistikos tobulinimas. Šiame darbe tirsiu: Temos aktualumas: UAB „Tranvelas“ neefektyviai išnaudojami transportavimo ištekliai. Didėjant gamybiniams pajėgumams bei transportavimo atstumui, įmonėje kurioje nera suderinta pagal pajėguma bei efektyvuma transporto logistika didėja kaštai. Prarandama dalis lėšos, kuris pagalba būtų galima tobulinti transporto logistiką įmonėje. Darbo objektas: UAB „Tranvelas“ transportavimo logistika. Darbo tikslas: Sugebėti tinkamai įvertinti ir numatyti visokeriopą riziką, jos atsiradimo laiką ir šaltinius.Taip pat svarbu parengti tinkamą priemonių, padedančių kiek galima labiau sumažinti riziką, galimus nuostolius, planą. Tobulinti darbuotojų klasifikavima, kad jie efektingiau atliktu savo darbą. ĮMONĖS TIKSLAI Šiuo metu paslaugų teikimo verslas Lietuvoje įgauna vis didesnę reikšmę. Įmonės tikslas yra išlaikyti ir plėsti jau užimtą rinkos dalį. Didelį dėmesį UAB „TRANSVELAS“ skiria klientams ir jų norų tenkinimui. Todėl pagrindiniai įmonės tikslai yra suteikti kuo aukštesnės kokybės paslaugas, teikti aukščiausio lygio aptarnavimą, greitai ir saugiai nugabenti krovinius į užsakovo nurodytus objektus. Įmonei taip pat labai svarbu yra užtikrinti pastovias darbo vietas esamiems darbuotojams. Tolimesnis įmonės tikslas būtų siekti dar labiau padidinti pelną su kuo mažesnėmis išlaidomis. PASLAUGŲ APRAŠYMAS Pagrindinė UAB „TRANSVELAS“ veikla yra pervežimo paslaugų teikimas. Visus krovinius įmonė gabena į užsienį. Įmonė siūlo ir ekspedijavimo paslaugas t.y ieško krovinių, tačiau šios paslaugos teikiamos tik tuomet, kai įmonė pilnai apkrauna turimas nuosavas transporto priemones. Krovinių paieška vykdoma pirmiausia apkraunant savo automobilius. Ekspeditorius - tai tas, kuris savo vardu ar vežėjo pagalba rūpinasi siuntėjo krovinių transportavimu. Ekspeditorius turi taip organizuoti krovinių vežimą, kad būtų optimaliai išnaudotos įmonės transporto priemonės žinant jų buvimo vietą, atstumus nuo pakrovimo iki iškrovimo vietos, suderintus pakrovimo ir iškrovimo darbų bei prastovų ir tuščios ridos laikus. Ekspeditorius kaip vadybininkas, atstovauja UAB "TRANSVELAS" krovinių paieškai, bendrauja su visais firmos klijentais, siekia pastovių klijentų bendradarbiavimo išlaikymo, atsako už pilną ir kokybišką priimtų užsakymų įvykdymą. Vykdo krovinių paiešką ir jų realizavimą kitoms transporto paslaugų įmonėms. Tai pagrindinės funkcijos, kurias atlieka ekspeditoriai. Šį sąrašą dar galima būtų papildyti priklausomai nuo darbo stiliaus ir teikiamų paslaugų apimties. PASLAUGŲ TEIKIMO POLITIKA UAB „TRANSVELAS“ stengiasi, per pažintis ir jau esamus pastovius užsakovus, pritraukti kuo daugiau klientų. Ateityje įmonė planuoja didinti teikiamų paslaugų asortimentą, kurti naujus įmonės filialus. Kuo didesnis bus paslaugų asortimentas tuo didesnio pelno galės tikėtis įmonė. Įmonės plėtra sąlygotų naujų darbo vietų atsiradimą, kas taip pat turėtų įtaką klientų rato plėtimui. KLIENTAI Per darbo metus UAB "TRANSVELAS" užmezgė bendradarbiavimo kontaktus su daugiau kaip 25 įmonėmis, t.y. UAB "MINIARALINIAI VANDENYS”, “TRANSIMEKSA”, “TRANSEKSPEDICIJA”, “MAKSIMALUS GREITIS”, “ NARBUTAS IR Ko”, “ VILNIAUS PREKYBOS MAŽMENA” , AB “SENUKŲ PREKYBOS CENTRAS”, “ BONG & BOUSOMER”, “LITHUONIE SNECKS” ir kitos. Kaip žinia, daugiausia problemų su klientais, atliekant tarptautinius pervežimus, gali iškilti NVS šalyse. Muitinės įstaigos NVS šalyse gali būti nelegalios, ką jau kalbėti apie gausų transporto įmonių skaičių. Dėl šios priežasties labai svarbu yra turėti pastovius, patikimus klientus bei partnerius. Vieną kartą patekus įmonei į apgavikų spąstus, gali iškylti klausimas dėl įmonės patikimumo, o gal net ir likvidavimo. ĮMONĖS PERSONALAS Įmonės personalą sudaro devyni administracijos darbuotojai ir trisdešimt aštuoni vairuotojai. Visi administracijos darbuotojai turi aukštąjį išsilavinimą, o vairuotojų išsilavimai gan įvairūs nuo pagrindinio iki aukštesniojo. Verta pažymėti, kad vairuotojų skaičius UAB „TRANSVELAS“ nuolat kinta. UAB "TRANSVELAS" turi 3 skyrius kurie pavaldūs bendrovės direktoriui. Įmonės vadovas - aukščiausia firmos valdymo grandis. Jo tiesioginis dalyvavimas verslo programoje, yra tiek pat svarbus, kiek svarbi jo asmeninė atsakomybė už firmos veiklos strategijos įgyvendinimą. Vadovas savo veiklos eigoje siekia nustatyti savo organizacijos stiprias ir silpnas puses, įvertinti padėtį tarp kitų analogiškų įmonių. Kritiškai įvertinęs savo padėtį gali numatyti ateities siekius. Po to bendrais bruožais, o vėliau ir detaliai numatyti kokiu keliu ir kokiais būdais sieks numatyto tikslo. Vienas iš pagrindinių vadovo uždavinių – nustatyti bei išspresti iškylančias problemas. Vadovui yra pavaldus ekspecijos skyrius, finansų skyrius bei eksploatacijos skyrius. Eksploatacijos skyrius yra atsakingas už vairuotojus t.y vairuotojai yra pavaldūs eksploatacijos skyriui. Įmonės apskaitininkas - finansininkas, dažnai vadinamas dešiniąja vadovo ranka , formuoja didžiąją dalį visos biznio veikloje naudojamos informacijos. Jis apskaičiuoja įmonių turtą ir nuosavybę, visas veiklos sąnaudas bei pajamas, nustato pelną, įvertina bei prognozuoja įmonės bei jos padalinių veiklos rezultatus, planuoja ir apskaičiuoja mokesčius, kontroliuoja atsiskaitymus, atlieka daugelį kitų specifinių apskaitos bei analizės darbų. Šitaip apskaitininkai - finansininkai ne tik informuoja įmonių darbuotojus apie jų darbo rezultatus, bet ir kontroliuoja jų veiklą, pateikia visą informaciją , kuri reikalinga įmonių veiklos efektyvumo didinimui, kontroliuoja išlaidas, rūpinasi, kad būtų išaiškinti visi apgaulės bei neracionalios veiklos faktai. Apskaitininkas, remdamasis einamosios apskaitos duomenimis parengia įmonės finansinę atskaitomybę. Vyriausias finansininkas (buhalteris), pagal Lietuvos Respublikos įstatytmus ir poįstatiminius aktus , tvarkydamas buhalterinę apskaitą, turi garantuoti buhalterinių įrašų teisingumą ir atskaitomybės parengimą laiku. Jo nurodymai dėl buhalterinės apskaitos yra privalomi visiems įmonės darbuotojams. Ekspedicijos skyriaus funkcijas bei ekspeditoriaus -vadybininko pareigas galime apibūdinti taip: 1) Tinkamo transporto parinkimas kroviniui (konteinerinis, birūs produktai, krovinys priklausantis (ADR) pavojingai klasei). 2) Krovinio radimas laisvam transportui į abi puses. 3) Transporto maršrutų optimizavimas. 4) Reikiamų krovinio dokumentų užpildymas. 5) Muitinės formalumų tvarkymas. 6) Krovinių apdraudimas. 7) Finansinių atsiskaitymų organizavimas tarp siuntėjo ir vežėjo. Ekspeditorius - rūpinasi siuntėjo krovinių transportavimu. Ekspeditorius turi taip organizuoti krovinių vežimą, kad būtų optimaliai išnaudotos įmonės transporto priemonės žinant jų buvimo vietą, atstumus nuo pakrovimo iki iškrovimo vietos, suderintus pakrovimo ir iškrovimo darbų bei prastovų ir tuščios ridos laikus. Ekspeditorius turi tinkamai vykdyti prisiimtus įsipareigojimus ir tinkamai atstovauti savo užsakovą. Ekspeditoriaus pareiga įrodyti, kad jis atsakingai gynė užsakovo interesus. Jei ekspeditorius arba bet kuris iš asmenų, už kuriuos jis atsakingas, tyčia padarė nuostolių, tai ekspeditorius negalės pasinaudoti šių sąlygų taisyklėmis, kurios jį išteisina ar apriboja jo atsakomybę. Jei sutartas atvykimo laikas nebuvo garantuotas raštiškai, ekspeditorius privalo užtikrinti, kad krovinys būtų atvežtas per gavėjui ir ekspeditoriui priimtiną laikotarpį. Šalys įsipareigoja pateikti viena kitai informaciją, kuri būtina norint atlikti sutartį. Ekspeditorius sutinka pagal užsakovo instrukcijas paruošti ir prižiūrėti krovinio vežimą taip, kad tai patenkintų užsakovą. Jei nesutarta kitaip, ekspeditorius turi teisę laisvai pasirinkti įprastines transporto priemones ir maršrutus. Jei vykdydamas sutartį ekspeditorius privalo pradėti veikti prieš gaudamas instrukcijas, jis tai daro užsakovo rizika ir jo sąskaitą. Jei iškilo pavojus žmonėms, turtui arba aplinkai ir jei negalima susisiekti su užsakovu arba jei po to, kai buvo pareikalauta pašalinti krovinį, jis ne taip padarė, nei susitarė padaryti, tai ekspeditorius gali imtis tam tikrų priemonių šio krovinio atžvilgiu , ir jei reikia, perduoti šias prekes atitinkamu būdu. Priklausomai nuo apklinkybių,ekspeditorius gali be perspėjimo perduoti, nukenksminti arba sunaikinti krovinį, kuris gali tapti beverčiu arba jo vertė sumažėjo, arba jei jis sukelia neišvengiamą pavojų. Ekspeditorius privalo informuoti užssakovą ir pasitarti su juo dėl žingsnių, kurių reikėtų imtis, kad būtų garantuotos užsakovo teisės gauti kompensaciją, iš tos šalies dėl kurios veiksmų padaryti nuostoliai arba kuri yra už tai atsakinga, ir jei iš jo tai pareikalauta, privalo padėti užsakovui palaikyti ryšius su trečiąja šalimi. Krovinių ekspedijavimo sutartimi ekspeditorius įsipareigoja už atlyginimą užsakovo vardu ir sąskaita vykdyti krovinių vežimą ar ekspedijavimą arba organizuoti jų vykdymą. Sutartis yra pagrindinis teisinis dokumentas pagal įstatymus, kitus norminius aktus ir bendrąsias ekspedijavimo sąlygas, reglamentuojantis užsakovų ir ekspeditorių tarpusavio santykius, atsiskaitymo tvarką ir formas, nustatantis turtinę atsakomybę už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą. Pagal bendrąsias ekspedijavimo sąlygas, krovinių ekspedijavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai ekspeditorius gauna užsakymą, išskyrus atvejus, kai ekspeditorius nedelsdamas atsisako šį užsakymą vykdyti. Užsakymai perduoti faksimiliniu aparatu nedelsiant patvirtinami įmonės "TRANSVELAS" antspaudu ir persiunčiami užsakovui. Užsakyme ekspeditoriui nurodomi šie rekvizitai: • Krovinio siuntėjo ir gavėjo pavadinimai; • Krovinio išsiuntimo ir paskirties punktų adresai; • Krovinio pavadinimas; • Krovinio svoris ar kiekis; • Transporto priemonės pateikimo laikas; • Pakrovimo – iškrovimo bei vežimo terminai; • Krovinio specialios vežimo sąlygos; • Kiti duomenys reikalingi užsakymo vykdymui; Įmonės "TRANSVELAS" vairuotojams – pagrindinė funkcija laiku ir saugiai pristatyti krovinį užsakovui. Nors jie priskiriami žemiausiai įmonės grandžiai nuo jų priklauso daugelis įmonės rezultatų. Jiems patikėtas brangus įmonės turtas – vilkikai ir puspriekabės. Nuo vairuotojų technikos priežiūros ir tausojimo priklauso įmonės veiklos rezultatų rodikliai ( pelnas nuo reiso, išlaidos atsarginėms deltalėms ir t.t.). Juk vilkikas naudingas tada, kada važiuoja, o ne tada kada stovi servise. Nuo vairuotojo sąmoningumo, patikimumo, racionalumo galima pastoviai mažinti pervežimo savikainą ir gauti didesnį pelną už atliktas transportavimo paslaugas. Tuo pačiu, vairuotojas su įmonės transportu reprezentuoja pakrovimo ar iškrovimo vietoje , bendraudamas su klijentu Lietuvos ar Europos šalyse firmos "TRANSVELAS" vardą. Todėl jis turi būti tvarkingas ir pasitempęs, komunikabilus. Visą tai įpareigoja ir UAB "TRANSVELAS" vairuotojo pareigybinė instrukcija: Vairuotojas tiesiogiai pavaldus bendrovės transporto eksplotacijos vadybininkui. Jis privalo vykdyti visus vadovo nurodymus, susijusius su tiesioginiu vairuotojo darbu. Komandiruotės metu vairuotojas pilnai atsako už visą jam patikėtą įmonės turtą: • Automobilį ir jo komplektaciją; • Krovinį; • Dokumentus; • Ryšio priemones ir t.t. Komandiruotės metu vairuotojas turi informuoti vadovą (ar atsakingą firmos darbuotoją) kada pasikrauta, išsikrauta, valstybinės sienos pravažiavimo laiką, kada pasikrauta užsienyje ir preliminarus planavimas grįžtant atgal į Lietuvą, koks automobilio techninis stovis. Papildomai būtina informuoti krovinio laiku nepasikrovus, neišsikrovus, nespėjus krovinio pristatyti pagal terminus arba esant kitokiems nesklandumams. Sugedus automobiliui užsienyje būtina pasitarti su vadovu dėl tolimesnių veiksmų, aiškiai ir tiksliai išdėstant problemos esmę bei visus įmanomus variantus jai spręsti. Vairuotojas tiesiogiai atsakingas už automobilio perkrovimą ašių atžvilgiu, o esant tokios perkrovos tikimybei, būtina informuoti vadovą arba atsakingą firmos darbuotoją. Vadovas ar atsakingas firmos darbuotojas savo ruoštu privalo kompetetingai, laiku spręsti visas problemas, susijusias su vairuotojo darbu, dalykiškai reaguoti į visas pastabas, patarimus ir sutartu laiku duoti atsakymą jam rūpimu klausimu. Vairuotojas turi lygias teisias , kaip ir visi kiti įmonės darbuotojai ir pretenduoja į visas socialines, valstybės numatytas garantijas ir papildomas bendrovės tiekiamas garantijas bei lengvatas ( t.y. pastovios darbo vietos garantaviams, kreditavimas šeimos poreikiams tenkinti, visos bendrovės šventės, pagalba nelaimės atveju ir t.t.). ĮMONĖS VALDYMAS Pagrindiniai UAB „TRANSVELAS“ valdymo organai yra administracija ir valdyba bei akcininkai. Paskelbus visuotinį susirinkimą teisę jame dalyvauti turi visi valdymo organų nariai, nepaisant to kiek akcijų jie turi. Bendrovės valdybą sudaro penki nariai. Būna išrenkamas susirinkimo metu valdybos pirmininkas. Valdyba vadovaudamasi Lietuvos respublikos įstatymais numato bendrovės veiklos strategiją, atstovauja bendrovę teismuose, organizuoja akcininkų susirinkimus, pateikia darbo ataskaitas, finansinę atskaitomybę ir kitą informaciją. Valdybos narių įgaliojimai nustatyti yra įmonės įstatuose, tačiau vistiek įmonės pagrindinius reikalus tvarko ir visą veiklą organizuoja bendrovės administracija ir direktorius. Įmonės esamos financinės padeties vertinimas Rodiklio pavadinimas 2004m. 2005m. 2006m. 2007m. Tendencija Pardavimų bendrasis pelningumas 30,9% 15,7% Mažėja (geras) Pardavimų grynasis pelningumas 1,63% 0,38% Mažėja (nepat.) Veiklos pelningumas 4,43% 2,25% Nepatenkinamas Turto grąžos koeficientas 4,14% 0,6% 4,6% 2,5% Nepatenkinmas Auksinės balanso taisyklės koef. 0,63 0,74 0,79 0,72 Patenkinamas Įsiskolinimo koeficientas 41,5% 43,8% 51,4% 52,7% Geras Turto struktūros koeficientas 37,1% 26,2% 20,5% 27,9% Geras Grynasis apyvartinis kapitalas 137035Lt -191873Lt -671270Lt -731404Lt Blogas Einamojo likvidumo koeficientas 1,43 0,81 0,63 0,71 Blogas Turto apyvartumas 1,07 0,80 Nepatenkinamas Trumpalaikių įsipareigojimų padengimo koeficientas 0,25 0,35 Normalus Ilgalaikių įsipareigojimų padengimo koeficientas 0,42 0,26 Normalus Lentelė rodo esamą įmonės finansinę padėtį. Iš gautų rezultatų matyti, kad daugiau rodiklių yra nepatenkinamų, o tai reiškia, kad įmonės padėtis blogėja. PROGNOZUOJAMAS BALANSAS Lentelė 2006-2007 metų prognozuojamas balansas, Lt Rodikliai 2006m. 2007m. Ilgalaikis nematerialus turtas     Ilgalaikis materialus turtas 4703543 5000536 Žemė     Pastatai     Statiniai ir mašinos     Transporto priemonės 1000960 960598 Kitas materialus turtas 3942025 4203856 Ilgalaikis turtas iš viso 4942985 5164454 Atsargos 100789 150236 Pirkėjų įsiskolinimas 1216568 1032698 Kitos gautinos sumos 250436 270564 Gryni pinigai sąskaitoje 245362 259657 Trumpalaikis turtas iš viso 1813155 1713155 VISAS TURTAS 6756140 6877609 Kapitalas 260000 260000 Rezervai 220125 220125 Nepaskirstytas pelnas (nuostolis) 115056 110025 Savininkų nuosavybė 595181 590150 Po vienerių metų mokėtinos sumos ir ilgalaikiai įsipareigojimai 2589605 2000568 Finansinės skolos 2587404 2327532 Savininkų nuosavybė ir įsipareigojimai 6756140 6877609 PROGNOZUOJAMA PELNO (NUOSTOLIO) ATASKAITA Lentelė 2006-2007 metų prognozuojama pelno (nuostolio) ataskaita Rodikliai 2006m. 2007m. Pardavimai 4905742 5065564 Paduotų prekių ir paslaugų savikaina 4405568 4656056 BENDRASIS PELNAS 500174 409508 VEIKLOS SĄNAUDOS 854811 960235 KITA VEIKLA 25689 29356 FINANSINĖ IR INVESTICINĖ VEIKLA 51188 60856 ATASKAITINIŲ METŲ PELNAS PRIEŠ APMOKESTINIMĄ 351561 325482 GRYNASIS ATASKAITINIŲ METŲ PELNAS PASISKIRSTYMUI 351561 325485 Duomenys rodo, kad įmonės veikla turėtų ateinančiais metais pagėrėti. Tai matyti iš skaičių, kurie pateikti šioje lentelėje. PROGNOZUOJAMAS REISŲ SKAIČIUS Lentelė Prognozuojama 2006 metų reisų skaičius ir pelnas Mėnesis Kiek reisų Numatomos pajamos Numatomos išlaidos Numatomas pelnas Sausis 38 358746 202295 156451 Vasaris 42 410579 251680 158899 Kovas 46 533297 316538 216759 Balandis 46 536755 300098 236657 Gegužė 47 555482 303738 251744 Birželis 42 512023 270444 241579 Liepa 45 552911 298187 254724 Rugpjūtis 44 584319 306668 277651 Rugsėjis 21 242172 126113 116059 Spalis 26 285426 130563 154863 Lapkritis 30 293156 156698 136458 Gruodis 19 201326 110025 91301 Iš viso: 446 5066192 2773047 2293145 Reisų skaičius nuolat auga, tai sąlygoja naujų transporto priemonių pirkimas ir dar efektyvesnis jų panaudojimas. PROGNOZUOJAMI EKONOMINIAI RODIKLIAI PELNINGUMO RODIKLIAI PASTABA: Visi skaičiavimai atliekami pagal 2006 m. finansinės būklės prognozę. Bendrasis pelningumas: Pagal šį rodiklį įmonės efektyvumą galima vertinti patenkinamai. (30% ). LIKVIDUMO RODIKLIAI Bendras likvidumo koeficientas: Šis rodiklis rodo, kad įmonė gali padengti trumpalaikius įsipareigojimus. Kritinio likvidumo koeficientas: Likvidus turtas viršija trumpalaikius įsipareigojimus. Įmonė turi gerą likvidumo lygį. TURTO PANAUDOJIMO EFEKTYVUMO RODIKLIS Turto apyvartumas: Pagal šį rodiklį įmonės veiklos efektyvumas yra nepatenkinamas. ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA UAB „TRANSVELAS“ valdymo struktūra pateikta 1 pav. TEIKIAMŲ PASLAUGŲ SAVIKAINA Teikiamų paslaugų savikaina labai svarbu kiekvienai įmonei. Tik žinant teikiamų paslaugų savikainą galima nuspręsti kokio dydžio nuolaidas galima taikyti pastoviems įmonės klientams. Paslaugos kainos mažinimas – viena iš charakteristikų tenkinančių vartotojų poreikius ir didinančių paklausą. Kainos mažinamos iki tokio lygio, kad nepakenktų paslaugos kokybei t.y taupoma ten kur reikia ir kur galima ką nors sutaupyti. Sąnaudų mažinimas yra gan rizikingas procesas, nes mažinant sąnaudas darbuotojų sąskaita, tai gali labai neigiamai paveikti darbo efektyvumą. Įmonėje vežimų savikaina išreiškiama išleistų lėšų suma atitinkamam krovinių kiekiui vežti ar paslaugai atlikti. Pagrindines išlaidas UAB „TRANSVELAS“ sudaro: 1) išlaidos kurui 2) išlaidos technininiam aptarnavimui ir einamąjam transporto priemonių remontui ( atsarginės dalys darbo užmokestis) 3) išlaidos darbo užmokesčiui 4) išlaidos draudimui, licencijoms ir kitiems būtiniems vežimų dokumentams 5) amortizaciniai atskaitymai 6) pridėtinės sąnaudos Mėnesinės išlaidos ir teikiamų paslaugų savikaina pateikiama praktinėje dalyje. PRAKTINĖ DALIS Automobilio kaina 200000 lt. MAN tipo automobilis Max keliamoji galia 25t. 100km - 40l. dizelino. Pervežti reikia 500t. Per mėnesį. Maršrutas: Kaunas - Varšuva Atstumas - 400km. Finansavimo šaltiniai: Paskola is banko, artimųjų. Pagrindiniai krovinių srautai: Į Varšuva : Baldai, televizoriai, šaldytuvai, alus ir kiti alkocholiniai gėrimai, audiniai siuvyniai, įvairūs maisto produktai ir kiti. Į Kauną : Dviračiai, šaldytuvai, įvairūs maisto produktai, avalinė, mediena, butinės prekės ir kiti. Maršruto laiko sanaudos išklotinė: Gruodzio 10d. Pirmadienio 16:00 krovinio pakrovimas ir dokumentų apiforminimas 4h. (20:00) Kelionė Kaunas –Muitinė prie Lietuvos ir Lenkijos sienos 4h. (00:00) Vairuotojo poilsis prie muitinės 9h. (09:00) Muitinės procedūrų apiforminimas 3h. (12:00) Kelione nuo muitinės iki Varšuvos 6h. (18:00) Krovinio iskrovimas 3h. (21:00) Vairuotojo poilsis Varšuvoje 9h (07:00) Išvažiavimas iš Varsuvos iki Lietuvos Lenkijos pasienio 6h. (13:00) Muitinės procedūra apiforminimas 3h. Kelione nuo muitinės iki Kauno 4h. (17:00) Gruodžio 12d. Kelionė truko dvi dienas. Darbo laikas: 33h. Poilsio laikas : 18h. Per mėnesį į Varšuva važiuos 10reizų ir nuveš 250t. Vienas MAN tipo automobilis. Kaštų suvestinė metiniai programai: Kursas: Vienu reizu nuvažiuoja 800km. Reisu skaičius 10 = 8000km. 100km = 40litro Per 1 mėnesį 3200litro 1litro kaina 3,36lt. = 10752lt. sąnaudos per mėnesį. Atsarginės automobilio dalys (1% nuo automobilio kainos) Automobilio kaina 200000lt. 1% = 2000lt. 2000/12 = 166,67lt. Darbo užmokestis: Vairuotojo darbo užmokesčio skaičius pastovus 1000lt per mėnesį ir kintamas 0,5lt. Už nuvažiuotą kilometrą 8000*0,5 = 4000lt. Vairuotojas per mėnesį gauna 5000lt. Priskaitymai soc. draudimui 30,98% 5000*30,98/100 = 1549lt. 5000-1549 = 3451lt. Automobilio amortizacija : 10% per 1 metus 200000lt. 10% = 20000lt. 20000/12 = 1666,67lt. per 1mėn. Kitos išlaidos (valdymo, draudimo, kelių mokestis – 30% nuo DU) 5000*30/100 = 1500lt. 1000lt. 27% pajamų mokestis 3% sveikatos draudimo mokestis 1000-270-30 = 700lt. Mėnesio vienos MAN automobilio savikaina yra : 10752lt + 166,67 + 5000 + 1549 + 1500 = 18967,67lt. Pastaba: šie duomenys nėra visiskai tikslus, tai tik bendri apskaičiavimai kurie gali buti taikomi betkokioje įmonėje. Išvados Atlikta UAB „TRANSVELAS“ darbo veiklos analizė leido susipažinti su dabartine įmonės padėtimi, o taip pat atskleisti tam tikrus trūkumus: 1. Įmonė neefektyviai išnaudoja turimą turtą, tai rodo turto apyvartumo koeficientas 2. Šiuo metu įmonė negalėtų gauti paskolos iš banko, nes turto grąžos koeficientas yra nepatenkinamas. 3. Įmonės vadovybė negali efektyviai kontroliuoti kaip formuojamos veiklos sąnaudos, tai rodo veiklos pelnindumo rodiklis, kuris yra nepatenkinamas. 4. Įmonė nevykdo jokios reklaminės veiklos. LITERATŪRA 1. A. Baublys, R.Palšaitis „Transporto ekonomika“. V.: Technika, 1996. 2. http://www.ringo.lt/imone/transvelas-uab 3. Statistikos Departamento analitinis rinkinys 4. http://www.transvelas.lt/

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2755 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (2755 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 17 psl., (2755 ž.)
  • Word failas 183 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt