Konspektai

Skaitmeninės reklamos technologijos

9.4   (3 atsiliepimai)
Skaitmeninės reklamos technologijos 1 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 2 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 3 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 4 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 5 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 6 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 7 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 8 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 9 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 10 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 11 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 12 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 13 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 14 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 15 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 16 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 17 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 18 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 19 puslapis
Skaitmeninės reklamos technologijos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

TURINYS Reklamos vystymosi raida Reklamos apibrėžimas Reklamos veiklos kryptys Reklamos veiklos platinimo priemonės Reklamos funkcijos Reklamos savybės Reklaminiai skydai. Medžiagos jų gamybai Aliuminio profiliai reklaminių skydų gamybai (siūlo “Rodiklis”) Tūrinės raidžių sistemos Plastikai reklamos gamybai Organinis stiklas PVC plokštės Polistireno plokštės Polikarbonato plokštės Spalvotos PVC plėvelės Pastatomi lauko skydeliai Šviesdėžės Reklaminiai skydai, tentai Neoninė reklama Naujausios technologijos reklamos gamyboje Lazeriai reklamos gamybai Skaitmeninė spauda Grawerton technologija Šviesos diodų vaizdo ekranai (ACM) Medžiagos reklamos gamybai Firmos reklama internete Reklamos internete formos Naujos rinkodaros formos - tekstinė reklama Reklamos internete nauda Reklaminių skydelių efektyvumas Reklamos internete privalumai Trumpai apie atvaizdų skenavimą Skenerio tipas Skenavimo režimas Skenavimo skiriamoji geba Skenuojamo atvaizdo redagavimas Atvaizdo spausdinimas Skeneriai Skenerių tipai Planšetiniai (plokštieji) skeneriai Puslapių skeneriai Skaidrių skeneriai Būgniniai skeneriai Rankiniai skeneriai Skaitmeninės vaizdo kameros Bito kortos (bitmapped image) struktūra Reklamos vystymosi raida Žodis reklama kilęs iš lotyniško žodžio reclamo – šaukiu, rėkiu. Reklama turi “rėkti”, kad į ją būtų atkreiptas dėmesys. Pirmoji reklama ,ko gero, pasirodė skelbimo pavidalu ant stulpo. Vėliau ji pradėjo plisti spaudoje, radijuje, televizijoje. 1994 metais pirmą kartą pasirodė internete. Reklamos sąvokoje persipina ekonomikos, sociologijos, psichologijos, kultūros, meno ir kiti klausimai. Todėl reklamos apibrėžimų gali būti keletas. Vienas iš jų: reklama – tai specifinės veiklos rūšis. Reklamos apibrėžimas Reklama – tai veiklos rūšis (kaip tos veiklos rezultatas – pagaminta produkcija), kurios tikslas yra pramonės įmonių, paslaugų firmų, visuomeninių organizacijų produkcijos pardavimas ar kitokių įmonės uždavinių sprendimas, platinant apie įmones pačių įmonių pateiktą ir apmokėtą informaciją. Informacija apie įmonę turi būti suformuota taip, kad stipriai paveiktų masinę ar individualią sąmonę, pasiektų pasirinktą vartotojų auditoriją. Reklama yra daugiafunkcinė veikla, kurios pagalba gali būti siekiama daug ir skirtingų tikslų. Lietuvoje, skirtingai nei Vakarų valstybėse, reklamos samprata yra platesnė. Reklamai priskiriamos parodų priemonės, komerciniai seminarai, įpakavimas, spausdinta produkcija (prospektai, katalogai, plakatai), reklaminiai skydai, suvenyrų platinimas ir kitos, prekybos veiklą skatinančios priemonės. Reklamos veiklos kryptys Svarbiausios šiuolaikinės reklamos veiklos kryptys: • reklama masinėse informacijos priemonėse. Tai įvairūs skelbimai spaudoje, per radiją, televizijoje, ant reklaminių skydų ir pan.; • prekinė reklama, padedanti sužadinti vartotojo poreikį įsigyti prekę (paslaugą); sukurti paklausą; suteikti prekei tam tikrą įvaizdį; • prestižinė reklama, skirta firmos prestižui visuomenės akyse didinti; teigiamoms emocijoms apie firmą formuoti ne tiesiog informuojant apie prekę ar paslaugą, o informuojant visuomenę apie firmos veiklą plačiai, aiškinant firmos istoriją, eksporto geografiją, jos darbuotojų mokslinius ir visuomeninius pasiekimus, dalyvavimą labdaros akcijose; • tiesioginė prekyba (direkt- marketing). Tai palyginti nauja ir labai sparčiai besivystanti reklamos veiklos kryptis. Jos esmė – nustatyti, reklamos agentūroms tarpininkaujant, ilgalaikius ir naudingus tarpusavio bendradarbiavimo ryšius tarp gamintojo ir asmeniškai pažįstamų vartotojų. Reklamos veikla gali būti: • tarptautinė – šiuolaikinė firmų veikla ekonomiškai stipriose šalyse, orientuota į užsienio rinkas, atsižvelgiant į užsienio rinkų ypatumus; • užsienio ekonominė – savo šalies įmonių ir organizacijų veikla užsienio rinkose, atspindi egzistuojančią praktiką; • vidaus – savo šalies įmonių ir organizacijų veikla, aptarnaujanti vietinę rinką. Reklama, kurią daugiausia kuria ir publikuoja reklaminės agentūros, informuoja apie gamintoją arba jo prekę, formuoja ir palaiko jo įvaizdį. Tokią reklamą apmoka davėjas pagal atitinkamus įkainius už reklamos kreipinio išspausdinimą ar paskelbimą masinės informacijos platinimo priemonėse. Reklamos veikla pagal platinimo priemones skirstoma: • masinės informacijos priemonės (spauda, radijas, televizija, kinas, pašto siuntos); • išorinė reklama (transportas, žmonių susitelkimo vietos, pastatai ir kt.); • kompiuterinis ryšys; • žmonių tarpusavio bendravimas; • netradicinės reklamos platinimo priemonės. Reklamos veiklos platinimo priemonės Svarbiausių reklamos platinimo priemonių klasifikacija galėtų būti: 1. Reklama spaudoje: laikraščiai: tarptautiniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio), nacionaliniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio), vietiniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio); žurnalai: tarptautiniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio, specializuoti), nacionaliniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio, specializuoti), vietiniai (populiarūs, bendrojo pobūdžio, specializuoti); 2. Spausdinta reklama – prospektai, katalogai, žinynai, lapeliai, informaciniai laiškai. 3. Reklama informacijos priemonėmis: radijas (tarptautinis, nacionalinis, vietinis), televizija (tarptautinė, nacionalinė, vietinė, kabelinė); 4. Pašto reklama – reklaminės medžiagos išsiuntimas paštu; 5. Išorinė reklama – plakatai, mažų parametrų skydai, apšviesti reklaminiai skydai; 6. Kino (vaizdo) reklama – kino filmai; 7. Reklama ant transporto priemonių (TP) – užrašai ir piešiniai ant TP paviršiaus, plakatai, piešiniai, lipdukai TP salonuose; 8. Reklama pardavimo vietose – vitrinos, iškabos, įpakavimas, etiketės; 9. Kitos reklamos rūšys – parodos ir mugės, susitikimai, seminarai, pasisakymai, kompiuterizuoti reklaminės informacijos šaltiniai, įvairios kitos. Reklamos funkcijos Reklama yra informacijos platinimo rinkoje kanalas, taip pat grįžtamojo ryšio su rinka prielaida. Todėl atsižvelgiant į tai būtina rasti optimalų reklamos veiklos valdymą. Reklama išsiskiria daugybe įvairių formų. Ji tarnauja skirtingiems tikslams, daro didelę įtaką ekonomikai, ideologijai, kultūrai, socialiniam klimatui, išsilavinimui ir kitiems šiuolaikinio gyvenimo aspektams. Reklamos svarbiausioji tradicinė paskirtis – garantuoti prekių pardavimą ir pelną reklamos davėjui. Formuodama paklausą ir skatindama pardavimus, reklama priverčia vartotoją pirkti prekes – greitina pirkimo ir pardavimo procesą, o tai reiškia, kad didėja kapitalo apyvartumas ir reklama rinkoje atlieka ekonominę funkciją. Informacinis reklamos vaidmuo tas, kad ji užtikrina vartotojams kryptingus informacijos apie gamintoją, jo prekes, prekių vartojimo vertę srautus. Reklama dažnai net peržengia informacinės funkcijos rėmus ir atlieka komunikacinę funkciją. Reklamos veiklos tyrimo procese, naudojant anketas, apklausas, nuomonių rinkinius, atliekant prekių realizavimo analizę palaikomas abipusis ryšys su rinka ir vartotoju. Tai leidžia kontroliuoti gaminių judėjimą rinkoje, sukurti ir įtvirtinti palankų ir nuolatinį vartotojo požiūrį į prekes, o prireikus greitai koreguoti pardavimus ir reklamos veiklą. Tokiu būdu realizuojamos reklamos kontrolės ir koregavimo funkcijos. Reklama, panaudodama savo kryptingo poveikio tam tikrai vartotojų kategorijai galimybes, vis didesniu laipsniu atlieka paklausos valdymo funkciją. Reklama atlieka ne tik reguliatoriaus funkcijas, bet ir reklamos davėjo pardavimų bei eksporto veiklos indikatoriaus funkcijas. Remiantis amerikiečių mokslininko F. Kotlerio reklamos apibrėžimu būtų galima akcentuoti dar keletą reklamos savybių: • reklama yra neasmeninis informacijos perdavimo būdas, • reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas. Reklamos savybės Reklama turi ir teigiamų ir neigiamų savybių. Teigiamoms reklamos savybėms galima priskirti: • gebėjimą pritraukti didelę ir geografiškai išsibarsčiusią rinką; • galimybę panaudoti daug ir įvairių informacijos perdavimo priemonių – nuo nacionalinės televizijos iki vietinių laikraščių; Todėl firmos tikslai ir ištekliai gali būti susieti su labiausiai adekvačiomis reklamos priemonėmis. Tai padidina skaitytojų ar žiūrovų skaičių, pagerina firmos ar produkto įvaizdį; • galimybę sudaryti sąlygas asmeniniams pardavimams: informuoti ir kurti palankų požiūrį apie firmos produkciją. Neigiamoms reklamos savybėms galima priskirti: • reklamos skelbimų griežtą standartizavimą, lankstumo stygių; • esant didžiulei masinės informacijos priemonių auditorijai, nuolat didelė reklamos dalis reklamos davėjui yra nenaudinga. Masinės informacijos priemonės pritraukia daug žiūrovų, kurie nežiūri, neklauso arba neskaito reklaminių skelbimų, taip pat ignoruoja reklamą paštu. Greta aptartų teigiamų ir neigiamų reklamos savybių negalima pamiršti ir kitų reklamai būdingų bruožų: • masiškumas – reklama yra masinė komunikacija ir skirta daugeliui žmonių; • viešumas – reklama yra atvira visiems, kurie ja suinteresuoti, kurie nori ir geba ją priimti ir suvokti. Ji gali paveikti ir viešąją nuomonę; • vienkryptingumas – tai vienos krypties komunikacija; • tarpininkavimas parduodant reklamą – informacija perduodama per tarpininkus, todėl labai svarbu parinkti tinkamus tarpininkus reklamos idėjai perduoti; • reklamos tikslų slėpimas – pasitaiko, kai reklamoje tikslai būna užmaskuoti; • idėjiškumas – konkrečiame reklamos objekte (prekėje, paslaugoje) reklama atspindi darbo rezultatus; • reklamos teisingumas; • konkretumas – reklama yra trumpa, aiški, konkreti, paprasta, įtaigi ir suprantama visiems gyventojų sluoksniams; • planingumas – visa reklaminė veikla yra planuojama, vertinamas reklaminės veiklos efektyvumas. Reklaminiai skydai. Medžiagos jų gamybai Nors reklaminiai skydai naudojami įvairių konstrukcijų, tačiau reklaminės agentūros ypač reklamuoja skydų karkasų gamyboje naudotiną įvairių formų aliuminio profilį. Į šį karkasą įstatomos viena ar kelios plastiko plokštės, pvz.: akrilo ar polikarbonato. Ant pastarųjų ir yra formuojamas reklaminis vaizdelis. Tokia konstrukcija pasižymi: • ilgaamžiškumu (suteikiama iki 10 metų garantija), • universalumu (leidžia nesunkiai keisti skydo turinį, sumontuoti skydą pagal norimą dydį). Suomijos firma FINN-OPASTEET SYSTEM (atstovas Lietuvoje – UAB “SESOMA”) siūlo tokių dydžių reklaminių skydus (mm): 3000×2000; 3000×1500; 2000×1000; 1500×1000; 1000×1000. Įstatomų į karkasą plastiko plokštelių aukštis gali būti (mm): 20; 40; 60; 120; 160. Pramoninių reklaminių skydų gamybai be aliuminio profilių dar gali būti naudojami plieniniai galvanizuoti vamzdžiai. Jie naudojami skydų vertikalioms atramoms gaminti. Viso skydo ilgis gali siekti 6 metrus, o į skydą montuojamų plokštelių aukštis 140 ar 240 mm. 240 mm aukščio plokštelės naudojamos pavadinimui užrašyti (raidžių aukštis 120 mm), o 140 mm aukščio plokštelės – pagrindiniam užrašui (raidžių aukštis 60 mm). Ši firma taip pat siūlo priemones ir patalpų vidaus apipavidalinimui – stacionarias ir kilnojamas skelbimų lentas, rodykles. Medžiaga stacionarių lentų gamybai – aliuminio profiliai bei aliuminio ar plastiko plokštelės. Lentų dydis neribojamas, o jos surenkamos iš 45; 65; 85 ar 125 mm aukščio plokštelių. Kilnojamojo skydo karkasas gaminamas iš 25 mm skersmens plieninių vamzdžių, plokštelės tekstui – iš akrilo plėvele padengto aliuminio. Skyde talpinamos informacijos dydis gali būti: 1300×400; 1500×500; 1700×880 mm. Informacinėms rodyklėms ant sienų naudojami aliuminio profiliai, plastiko elementai tų profilio galų apdailai ir aliuminio ar plastiko plokštelės. Rodyklių aukštis 45; 65; 85 ar 125 mm, o ilgis – pagal poreikį. Ofisų ar firmų rodyklėms ant durų skiriama 25 ar 45 mm aliuminio profilis, padengtas polikarbonato plėvele. Tekstų aukštis 12; 17; 23 mm. Aliuminio profiliai reklaminių skydų gamybai (siūlo “Rodiklis”) Tūrinės raidžių sistemos NEŠVIEČIANČIOS TŪRINĖS RAIDĖS Plastikai reklamos gamybai Organinis stiklas H12 - šviesą skaidantis organinis stiklas. Naudojamas: Patalpų apšvietimui. SAN organinis stiklas (BARLO SAN 10 metų garantija nuo UV spindulių) - tai išspaudimo būdu pagamintas stireno akrilonitrilo kopolimeras. Jis tinka naudoti tiek vidaus, tiek lauko sąlygomis. SAN stiklas iš kitų organinių stiklų išsiskiria geromis savybėmis lenkiant termiškai ir vakuumuojant. SAN stiklas atsparus cheminiam bei temperatūros poveikiui, mažai absorbuoja vandenį, labai kietas. Naudojamas: 1. Durims stiklinti. 2. Įvairiems stoveliams gaminti. 3. Prekybos įrangai. 4. Skaitmeninei spaudai. 5. Tūrinių raidžių, reklamos gamybai. 6. Parodoms, mugėms. 7. Žiemos sodams. 8. Vidinėms pertvaroms gaminti. PS organinis stiklas (BARLO PS) - tai išspaudimo būdu pagamintas polistirenas. Šis stiklas pritaikytas naudoti viduje. Jis pigus, gerai praleidžia šviesą (90%), mažo tankio (1,050 g/m³), palyginti atsparus chemiškai, mažai absorbuoja vandens. Naudojamas: 1. Paveikslams stiklinti. 2. Dušo kabinamoms (išlenktoms ir plokščioms) gaminti. 3. Vidaus durims stiklinti. XT organinis stiklas (BARLO XT 10 metų garantija nuo UV spindulių) - tai išspaudimo būdu pagamintas organinis stiklas iš polimetilmetakrilato (AKRYL). Jis tinka naudoti tiek lauko, tiek vidaus sąlygomis. BARLO XT tipo organinis stiklas pasižymi tuo, kad nesibraižo ir neblunka (atsparus UV spinduliams). Gali būti naudojami maisto pramonėje, išskyrus BARLO XT610. Be to, RARLO XT gerai praleidžia šviesą (92%), labai atsparus lauko sąlygomis. Taip pat įmanoma perdirbti antrą kartą. Naudojamas: 1. Tūrinių raidžių. 2. Šviesdėžių panelių gamybai. 3. Įvairiems stoveliams gaminti. 4. Prekybos įrangai gaminti. 5. Lauko bei vidaus durims įstiklinti. BARLO SAN, PS, XT PALYGINIMAI PS stiklo pranašumai: 1. Pigiausias iš visų organinio stiklo rūšių 2. Galima formuoti termiškai (buku kampu) 3. Lengviau apdorojamas pjaunant VECTAN stiklo pranašumai: 1. Labai stiprus (nedūžta) 2. Labai atsparus karščiui 3. Galima lankstyti nekaitinant XT geresnis už SAN šiomis savybėmis: 1. Atsparesnis lūžimui, įbrėžimams 2. Atsparesnis UV spinduliams 3. Skaidresnis (± 4%) 4. Didesnės panaudojimo galimybės SAN geresnis už XT šiomis savybėmis: 1. Geresnės cheminio atsparumo savybės 2. Mažiau sugeria drėgmės 3. Lankstomas prie žemesnės temperatūros 4. Stabilesnis 5. Pigesnis SAN yra geresnis už PS stiklą, nes: 1. Atsparesnis UV spinduliams, tinka naudoti lauke 2. Atsparesnis laužimui, įbrėžimams 3. Geresnės cheminio atsparumo savybės 4. Dvigubai atsparesnis smūgiams 5. Galima formuoti termiškai (smailiu kampu) BARLO SAN, PS, XT CHEMINĖS SAVYBĖS Apdorojimas. BARLO produktai iš polimerinių medžiagų pagal kietumą yra tarp kietmedžio ir metalo, todėl rekomenduojama naudoti medienos arba metalo apdorojimo įrankius (grąžtus, pjūklus, frezas). Poliruoti BARLO polimerus rekomenduojama rankiniu būdu naudojant įprastines polimerų poliravimo pastas bei zomšą ar veltinį. Gręžimas. pageidautina naudoti grąžtus, specialiai pritaikytus plastikui gręžti. Pjaustymas. BARLO organinius stiklus galima pjauti tiek rankiniu būdu, tiek diskinėmis bei juostinėmis pjovimo staklėmis, taip pat lazeriu. Greitis galimai didesnis, bet toks, kad organinis stiklas dar nesilydytų. Formavimas. Termoformavimui bei apdirbimui vakuuminio formavimo būdu tinkamiausias yra BARLO XT (AKRYL) organinis stiklas. Termoformavimas (karštas lenkimas) vykdomas lenkimo siūlę įkaitinus iki 105-110° C, vakuuminis formavimas reikalauja aukštesnės kopolimero įkaitinimo temperatūros - 160-180° C (kuo stiklas storesnis, tuo temperatūra aukštesnė). Klijavimas. BARLO kopolimerams klijuoti, priklausomai nuo polimerų grupės, siūlome naudoti šiuos klijus: Cosmofen CA-12, Cosmofen HV (HV plius), Cosmofen PMMA. PVC plokštės Skaidri PVC plokštė praleidžianti 87 - 90% šviesos. Galima termiškai formuoti. Nelūžtanti, atspari smūgiams. Savybės: atspari smūgiams, atmosferos, UV spinduliams, drėgmei, chemikalams, perdirbama į antrines žaliavas. Apdorojimas: galima pjauti, gręžti, frezuoti, veržti varžtais, klijuoti COSMOFEN klijais, lakuoti, apdoroti fotografavimo būdu, užnešti atvaizdus šilkografiškai, formuoti karštą, štampuoti, pjaustyti lazeriu. Pritaikymas: prekybos įrangai, eksterjero ir interjero apdailai, plonasienėms sienelėms, greitai surenkamoms bei išrenkamoms pertvaroms, baldų gamybai, tūrinei reklamai, reklaminių skydų gamybai ir t.t. „VEKAPLAN S“ (balta). Tai monolitinė PVC (polivinilchlorido) plokštė. Paviršius kietas, labai lygus, blizgantis. Išoriniai sluoksniai - tankus PVC, atspari mechaniniam bei cheminiam poveikiui. Vidurinis sluoksnis - suputotas, nedidelio tankio PVC. Toks plokštės vidinis sluoksnis sumažina jos temperatūros išsiplėtimo koeficientą, svorį ir kainą, nepakeisdamas jos atsparumo. „VEKAPLAN SF“ (balta ir spalvota). Balta: tai PVC putų plokštė. Labai lengva, kieta, matiniu paviršiumi. Dėl nedidelio tankio ji perpus lengvesnė už įprastines masyvias PVC plokštes. Pasižymi tuo, kad lengvai apdorojama. Spalvota: savybės tokios pačios kaip ir baltos. „VEKAPLAN SR“ (balta) Tai analogiška plokštė VEKAPLAN SF plokštėms, gaminama iš antrinių žaliavų. Galimi nežymūs storio nukrypimai (iki 0,5 mm). Be apsauginės plėvelės. „VEKAPLAN KT-DB“ Balta PVC plokštė, praleidžianti 33% šviesos. Galima termiškai formuoti. Nedūžtanti, atspari smūgiams. VEKAPLAN AL Tai kombinuota plokštė, kurios išorinius sluoksnius sudaro baltai dažyti 0,5 mm storio aliuminio lakštai. Vidinis sluoksnis - suputotas polivinilchloridas. Savybės, apdirbimas, pritaikymas - kaip VEKAPLAN S. Polistireno plokštės Dekoratyvios ir funkcionalios HORIZON polistireno plokštės naudojamos įvairiose reklamos srityse (dekoracijoms, plakatams, vitrinoms; formuojami tūriniai elementai). 25% lengvesnės už monolitines PVC plokštes. Viena pusė padengta skaidria apsaugine plėvele, kuri apsaugo nuo mechaninių įbrėžimų transportuojant. Atsparios UV spindulių poveikiui, nekeičia spalvos. Savybės: labai atsparios smūgiams, nedūžta, geros elektroizoliacinės ir elektrostatinės savybės. Maksimali naudojimo temperatūra 70 °C. Sąlyginai atsparios rūgštims ir šarmams, aukštai temperatūrai, užsidega esant 450 °C, lengvai dažomos ar lakuojamos, lengvai apdirbamos ir perdirbamos tradiciniais instrumentais, lengvai klijuojamos, (tarpusavyje ar su kitomis medžiagomis), virinamos, paprastai tvirtinamos, lengvai formuojamos karštu būdu, formuojamos vakuuminiu būdu. Polikarbonato plokštės Aliuminio profilių sistema PC plokštėms sujungti: Savybės: Garantijos: per 10 metų polikarbonatinės plokštės praranda iki 4% šviesos laidumo. Po 10 metų šių plokščių elastingumo modulis bus ne mažesnis kaip 2100 Mpa bei išlaikys ne mažesnį kaip 50 Mpa tempimo apkrovimą (esant 230 C temperatūrai ir 50% santykinei drėgmei). Tai puikios kokybės ir ilgaamžės polikarbonatinės plokštės (Leksan, Makrolon analogas) su oro tarpu, pagamintos Vakarų Europoje (Vokietijoje, Prancūzijoje). Sulaiko UV spindulius. Puikios šviesos pralaidumo ir atsparumo savybės. Panaudojimas: stogams, stogeliams, šiltnamiams, mansardoms, pertvaroms, vitrinoms, žiemos sodams. Apdirbimas: lengvai montuojamos ir apdorojamos: pjaustomos, gręžiamos ir t.t. Spalvotos PVC plėvelės FILMOLUX® 100 (FILTRAI) Filmolux® 100 - skadri, blizganti, 80 μm storio, minkšta PVC plėvelė. Nuplėšus plėvelę nuo lygių paviršių beveik nelieka prilipusių klijų. Garantija naudojant lauko sąlygomis - nuo 3 iki 5 metų. Klijuodami viena ant kitos skirtingas spalvas, gausite naujų atspalvių. Kūryba – be apribojimų. Naudojama: dekoruoti langų stiklus, organinius stiklus, PVC tentus ir kitas medžiagas lygiais paviršiais. FILMOLUX® 110 (FILTRAI) Filmolux® 110 - peršviečiama, šilko blizgesio, 80 μm storio, minkšta PVC plėvelė, labai lipni. Garantija naudojant lauko sąlygomis - iki 7 metų. Apšviečiant ar peršviečiant šviesos pralaidumas ir spalvų intensyvumas lieka vienodas. Naudojama: reklamai ant šviesdėžių, reklaminiams skydams, tūrinėms šviečiančioms raidėms apklijuoti ir pan. Tinkama klijuoti ant lanksčių, įtempiamų medžiagų, tokių kaip PVC tentas. Gali būti klijuojama ir ant neperšviečiamų medžiagų (aliuminio, plastiko ir t.t.) ir lakuotų paviršių. FILMOLUX® 121 (BLIZGI) ir FILMOLUX® 126 (MATINĖ) Filmolux® 121 - blizganti, nepermatoma, 80 μm storio, minkšta PVC plėvelė, pastoviai lipni. Garantija - 3 metai. Puikiai tinkama apdoroti ploteriu. Naudojama: užrašams bei dekoravimui lauke ir viduje, reklamai ant šviesdėžių, tūrinių raidžių, skydų, automobilių apklijavimui. Filmolux® 126 - matinė, nepermatoma, 80 μm storio, minkšta PVC plėvelė, atmainiai lipni, todėl lengvai nuimama nuo paklijuotų paviršių.Garantija naudojant lauko sąlygomis - 3 metai. Puikiai tinkama apdoroti ploteriu. Apklijuotiems paviršiams nerekomenduojami aukštojo spaudimo valymo įtaisai ir plovimo įrenginiai. Naudojama: užrašams bei dekoravimui lauke ir viduje, reklamai ant šviesdėžių, tūrinių raidžių, skydų, automobilių apklijavimui. FILMOLUX® 136 Filmolux® 136 - blizgantis, nepermatomas, lipnus, nekadminis polimerinis plastikuotas vinilas. Tarnavimo laikas - 7 metai. Viena pusė padengta nesenstančiu ir pastoviai lipniu plastišku akrilo sluoksniu, kurio sudėtyje nėra tirpiklių. Naudojama: ši plėvelė gali būti naudojama visose išorinės (lauko) reklamos srityse. Tam, kad būtų išsaugotas didelis blizgesys, reikia užtikrinti, kad paruošimo ir laikymo sąlygos būtų patenkinamos. Temperatūrų ir slėgių padidėjimas gali neigiamai paveikti plėvelės paviršių. FILMOLUX® 650 FL (PERKELIAMA) Filmolux® 650 FL - Skaidri perkeliajamoji plėvelė su nuimamu popieriumi, 70 μm storio. Pabuvusi ilgiau priklijuota, nuimama be klijų likučių. NESCHEN lipnios plėvelės apdorojimas 1. Laikymo ir apdorojimo sąlygos: Lipni ruloninė plėvelė turi būti laikoma sausoje, vėsioje ir apsaugotoje nuo saulės spindulių patalpoje. Rulonai laikomi horizontaliai užmauti ant prie sienos pritvirtintų laikiklių arba pastatyti ant įeinančių į komplektą padėkliukų. patalpos temperatūra neturi viršyti 30 °C. Prieš naudojimą lipni plėvelė turi atitikti patalpos, kurioje bus dirbama, sąlygas (drėgnumą ir temperatūrą). Idealios sąlygos darbui su plėvele, kai patalpoje yra 50-60% santykinis oro drėgnumas ir ne aukštesnė kaip 22 °C temperatūra. Esant dideliems nukrypimams nuo išvardytų sąlygų, gali kisti lipnios plėvelės "pamušalo" dydis. Todėl plėvelė gali pasidaryti nepakankamai lygi ar pakisti jos matmenys. Patartina laikytis techninėje informacijoje rekomenduojamų plėvelės saugojimo sąlygų. 2. Paviršiaus apdorojimas: Aukštos kokybės lipnių plėvelių klijai labai gerai sukimba beveik su visais švariais, lygiais, nuriebalintais, nevaškuotais ir nepadengtais silikonu atmosferos pokyčiams atspariais paviršiais. Tinkamai paruošus paviršių, garantuojamas ilgalaikis sukibimas. Prieš klijuojant plėvelę, paviršių reikia kruopščiai nuvalyti spiritu ir sausai nušluostyti. Klijuojant nenuvalius skiediklio arba ant neseniai dažyto ar lakuoto pagrindo, tarp plėvelės ir klijuojamo pagrindo gali susidaryti dujų burbuliukai. Todėl ant lakuotų ar dažytų paviršių, džiovintų karštu būdu, lipnią plėvelę rekomenduojama klijuoti ne ankščiau kaip po 3 savaičių. Kiti skiedikliai, be spirito, valyti nerekomenduojami, nes gali pakenkti plėvelės lakuotam paviršiui ar sumažinti jos lipnumą. Klijuojant ant medžiagų, kurios linkusios išskirti dujas, pavyzdžiui, polikarbonato gaminiai, siūloma: nuvalius paviršių, užklijuoti gabaliuką plėvelės ir laikyti apie 24 val. +60 °C temperatūroje. Plastikas dar tebeišskiria dujas, jeigu praėjus šiam laikui po plėvele susidaro dujų burbuliukai. Tada plastiką reikia termiškai apdirbti ir ilgai laikyti patalpoje. Klijuojant išpjaustytus užrašus, būtina kruopščiai nuvalyti paviršių po užrašais. Lakuotiems paviršiams ir automobilių tentams valyti pageidautina naudoti spiritą. Kad skiediklis neprasiskverbtų į apsauginį tento sluoksnį, tentinį audinį reikia valyti skiedikliu kuo trumpiau. Nuvalius paviršių, leisti jam nudžiūti. Naudojant išpjaustytą plėvelę, kaip trafaretą daugiaspalviams užrašams, atidžiai stebėti, kad plėvelė būtų klijuojama tik ant gerai išdžiūvusių dažų. Jeigu nuvalius paviršių lieka skiediklio likučių, tai nulupant išpjaustytos plėvelės trafaretą dalis klijų gali likti ant pagrindo. 3. Klijavimo temperatūra: Lipnią plėvelę būtina klijuoti ne žemesnėje, kaip 8 °C temperatūroje. Stebėti, kad pirmas 24 val. po klijavimo temperatūra žymiai nenukristų. Jeigu vis dėlto taip įvyksta, rekomenduojama paviršių dar kartą apdoroti fenu. 4. Popierinio plėvelės pagrindo ("pamušalo") nuėmimas: Gabalą klijuojamos plėvelės padėti ant lygaus paviršiaus plėvele žemyn ir nulupti popieriaus tiek, kiek reikia pradedant plėvelę priklijuoti. Visada reikia lupti popierių nuo plėvelės, o ne atvirkščiai! 5. Klijavimas: Sausa ir šlapia plėvelė klijuojama skirtingai. Klijuojant sausu būdu, imamas plėvelės gabalas, išlyginamas ant klijuojamos plokštumos, prispaudžiamas viename kampe ir po to plastmasine braukle arba specialiu ritinėliu, braukiant dengiamais judesiais, prispaudžiamas visas paviršius. Ar reikia nulupti visą popierių ("pamušalą") prieš klijuojant plėvelę, ar popierius pašalinamas pamažu klijavimo proceso eigoje, priklauso nuo to, kokio dydžio yra apklijuojama plokštuma. Jei klijuojant buvo naudojamas perkeliamasis popierius arba plėvelė, tai šias pagalbines medžiagas reikia nulupti lėtai 180° kampu. Klijuojant šlapiu būdu (jis naudojamas tik šiltu metų laiku, kai temperatūra aukštesnė nei 18 °C), atvira lipni plėvelės pusė sudrėkinama vandens ir skysčio indams plauti mišiniu. Šis būdas turi didelį privalumą: plėvelę, patiestą ant klijuojamos plokštumos lipnia puse į apačią, dar galima stumdyti ir tiksliai nutaikyti norima padėtimi. Plėvelė prispaudžiama persidengiančiais judesiais. Būtina sekti, kad visas vanduo būtų išstumtas iš po plėvelės. Klijuojant šlapiu būdu rekomenduojama naudoti perkeliamąją plėvelę. Kiek padžiovinus perkeliamoji plėvelė atsargiai nulupama 180° kampu. Šį procesą galima dar labiau palengvinti, sudrėkinus perkeliamosios plėvelės lipniąją pusę. Priklijavimo kokybę gerokai pagerina dar kartą plėvelę prispaudus po kelių valandų. Kad nebūtų skirtingų atspalvių, spalvotas plėveles (ypač matines ir stambiai pigmentuotas) būtina klijuojant braukti brauklėmis viena kryptimi. Jeigu apklijuojamoji plokštuma yra su sujungimais (persidengiančiais skardos, plastiko lakštais), plėvelę reikia įpjauti aštriu peiliu, kad judant paviršiui plėvelė neatsiluptų. Dėmesio! Jeigu stiklas apklijuojamas lipnia plėvele iš dalies arba visiškai, tai nuo didelių temperatūros svyravimų atsiradus įtempimams, gali suskilti stiklas. 6. Plėvelės nulupimas: Norint sėkmingai nulupti lipnią plėvelę, turi būti ne žemesnė kaip 200 pagrindo ir aplinkos temperatūra. Reikia atsargiai pakelti peiliu vieną plėvelės kampą ir lėtai lupti 180° kampu. Pakaitinus fenu, būna daug lengviau plėvelę nulupti. Jeigu plėvelė labai sena, tai paviršiuje gali likti klijų. Juos galima lengvai nuvalyti skiedikliu. Pastatomi lauko skydeliai STANDARTINIS PLASTIKO SKYDELIS Skydelis gaminamas iš PVC arba PS plastiko. 3mm PS plastiko skydeliai gali būti spalvoti: raudoni, geltoni, žali, mėlyni, juodi,pilki. PLASTIKO SKYDELIAI Skydelių priekis - iš VEKA arba PS plastiko. 3mm PS plastiko skydeliai gali būti spalvoti: raudoni, geltoni, žali, pilki, mėlyni, juodi. Visų skydelių šonai (kojos) - iš 10mm balto VEKA plastiko. SKYDELIAI IŠ VEKA PLASTIKO SU ALIUMINIO PROFILIO KOJOM Skydelis iš dvigubo baltos spalvos VEKA plastiko. Koja iš stačiakampio aliuminio profilio. Skydelio viršus gali būti įvairių formų. Šviesdėžės SU ALIUMINIO PROFILIO ŠONU Galima gaminti ilgas aliuminio profilio šviesdėžes. Organinis stiklas sujungiamas plastiko "H" profiliu. LANKSTYTO ORGANINIO STIKLO Galimi įvairių formų variantai: KOMBINACIJOS SU TŪRINĖMIS RAIDĖMIS Logotipas, išpjaunamas iš 10 mm plastiko ir priklijuojamas ant šviesdėžės. Naktį fonas šviečia, o logotipas – tamsus. Logotipas, išpjautas lazeriu iš skaidraus organinio stiklo. Fonas tamsus, šviečia raidžių kantelis 10 mm plastiko plokštė tvirtinama ant šviesdėžės. Joje išpjautas logotipas. Naktį plokštė tamsi, o logotipas šviečia pro skyles ŠVIESDĖŽĖS SU TENTU Puiki konstrukcinė aliuminio profilių sistema leidžia surinkti didelių gabaritų, labai ilgas šviesdėžes. Reklaminiai skydai, tentai ANT SKARDOS Standartiniai skydai: 1,94 × 0,94 m ir 2,44 × 1,19 m Cinkuota skarda staklėmis aplankstoma ant medinio rėmo ir apklijuojama lipnia plėvele. ANT PS PLASTIKO Nedidelių matmenų (iki ~1 m²) skydeliai-lentelės Naudojamas 3-6 mm storio plastikas. Tinka vidaus ir lauko reklamai. Galimi įvairūs formų variantai - plastikas lankstomas ir klijuojamas (tūriniai elementai). 3mm PS plastikas gali būti spalvotas (raudonas, geltonas, žalias, mėlynas, juodas, pilkas). ANT VEKA PLOKŠTĖS Tinka didelių matmenų skydams Naudojamas 3-10 mm storio plastikas. Tinka vidaus ir lauko reklamai. Galimi įvairūs formų variantai - plastikas lankstomas ir klijuojamas (tūriniai elementai). 10 mm VEKA plokštė yra tvirta ir stabili. Naudojant plastikinius profilius galima surinkti įvairius konstrukcinius - erdvinius elementus. 3.6 mm VEKA plastikas gali būti spalvotas (raudonas, geltonas, žalias, mėlynas, juodas, pilkas). ANT PLASTIKINIŲ DAILYLENČIŲ Tinka didelių matmenų skydams Naudojamos 200 mm pločio plastikinės dailylentės. Tinka vidaus ir lauko reklamai. Dailylentės tvirtinamos ant medinio rėmo. ANT PLAUŠO PLOKŠTĖS Tinka nebrangiems didelių matmenų skydams Tinka vidaus reklamai. Tinka ir lauko reklamai - neilgalaikiai skydai (iki 2 metų). Kartronas tvirtinamas ant medinio rėmo. ANT PLAUŠO PLOKŠTĖS Vidaus reklamai 3,5 mm storio kartonas dažnai naudojamas pagrindu fotoplakatams klijuoti. ANT TENTO (PVC - IŠTEMPIAMA MEDŽIAGA) Reklaminiai bokšteliai NEIŠLENKTAS ORGANINIS STIKLAS Aukštis, m 6 8 Plotis, m 1,4 1,7 IŠLENKTAS ORGANINIS STIKLAS Aukštis, m 6 8 Plotis, m 1,4 1,7 Neoninė reklama Neonas, kaip vizualinė komunikacijų priemonė, atsirado prieš 100 metų ir tapo vienu iškalbingiausių reklaminės išraiškos būdų. Iš kitų apšvietimo rūšių neoninis išsiskiria ekspresyvumu, lankstumu bei didesnėmis galimybėmis. Neoninis apšvietimas nepakeičiamas dėl savo universalumo – galima nubrėžti šviečiančių spalvų linijas, nupiešti abstrakčius dalykus,apjuosti logotipus ar akcentuoti keletą pasirinktų elementų. Reklamai naudojamos 8, 9, 10, 12, 15 ir 18 mm skersmens neoninės lempos. Lempų spalvą galima rinktis iš 40 galimų. Standartinės spalvos yra balta, mėlyna, žalia, geltona, oranžinė, raudona ir rožinė. Kita spalvų grupė – ryškios spalvos – koralo, flamingo, jūros bangos, violetinė, sodriai mėlyna bei žalia ir kitos. Taip pat gaminamos ir įvairių dydžių raidės – nuo

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9115 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (9115 ž.)
Darbo duomenys
  • Konspektas
  • 22 psl., (9115 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt