Visame pasaulyje yra manau tikrai labai mažai tokių automobilių, kuriam nebuvo kas nors tvarkoma. O didžioji dalis jų tikrai buvo patekę į specialias didesnes ar mažesnes įmones, kuriose jie buvo remontuojami. Mano praktikos tema buvo: Automobilių kėbulų, bei jų mazgų išardimas ir surinkimas. Tai praktika, kurioje studentas turi įgyti naujų žinių ir darbo praktikos, susipažinti su serviso veikla, darbo vieta, įrankiais. Pritaikyti įgytas praktikos žinias gyvenime.
1. Teorinė dalis įmonės apžvalga, automobilio sandara.
2. Naudojamos įrangos apžvalga.
3. Konkretaus mazgo išardimo ir surinkimo technologinis procesas.
Iš kelių variantų buvo pasirinkta praktikos atlikimo vieta – UAB MARSERA. Tai įmonė, kuri yra įsikūrusi Kelmėje, Remontininkų g. 11. Šioje įmonėje galima ne tik atvaryti savo automobilį suremontuoti, bet taip pat ir įsigyti naudotų autodalių, jei yra noras įsigyti naują dalį, šio autoserviso direktorius Ernestas Valantiejus jas gali užsakyti. Taip pat yra atskira patalpa skirta dažymo darbams. Tikriausiai sunkiausias ir reikalaujantis didesnio atsakingumo darbas yra iš sulankstytų kėbulo dalių, rėmų, lonžeronų juos ištampyti, išlankstyti taip, kad atrodytų kaip naujas.
Automobilio sandara susideda iš rėmo, kėbulo, variklio, transmisijos, važiuoklės, stabdžių, elektros įrangos, kontrolės prietaisų, eismo saugos įrangos ir kt. Tai transporto priemonė skirta važiuoti keliu, vežti keleivius, krovinius. Automobiliai klasifikuojami į keleivinius, krovininius, vilkikus ir specialiuosius. Automobiliuose paprastai naudojami vidaus degimo ar elektriniai varikliai. Dažniausi – keturtakčiai (rečiau – dvitakčiai) benzininiai bei dyzeliniai stūmokliniai vidaus degimo varikliai. Rečiau paplitę – dujų turbinos, rotoriniai (Wankelio) varikliai. Naujausiuose automobiliuose dažnai naudojama įpurškimo sistema, kai degus mišinys sudaromas purškiant kurą į oro siurbimo vamzdį. Automobiliniai varikliai naudoijami ir traktoriuose, kombainuose, nedideliuose laivuose bei kitose mašinose kartais juos modifikuojant. Transmisija sudaro: sankaba, pavarų dėžė, kardaninė pavara, pagrindinė pavara, diferiancialas, pusašiai, stebulė. Transmisija yra mechanizmas, kuris variklio sukimo jėga atiduoda į ratus. Pagrindiniai jos komponentai yra sankaba, laipsninis perdavimu mechanizmas, arba greičiu dėžė, kardanas, diferencialas, pusašiai. Transmisija kuria mes pažystam kasdienybeje galima butu skirti į...
Šį darbą sudaro 1158 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!