II. PAVILNIŲ PARKO GAMTINĖS IR KULTŪRINĖS APLINKOS ANALIZĖ
II.1. PAVILNIŲ PARKO REKREACINĖS ZONOS
II. 2. PAVILNIŲ PARKO GAMTOS PAVELDO OBJEKTAI
II.3. PAVILNIŲ PARKO KULTŪROS PAVELDO OBJEKTAI
II.4. PAVILNIŲ PARKO INFRASTRUKTŪRA
III. DIRVOŽEMIS. KLIMATINĖS SĄLYGOS
III.1. Dirvožemis
III.2. Klimatas
IV. VILNIAUS MIESTO INŽINERINIAI TINKLAI
IV.1. Paviršinių vandenų nuleidimas ir paviršinio nuotėkio formavimasis
IV.2. Lietaus nuotakynų tipai
V. TECHNINĖ APŽIŪRŲ (TA) SISTEMA LIETUVOJE
VI. ISTORINĖ VILNIAUS MIESTO TRANSPORTO APŽVALGA
VII. VILNIAUS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO ANALIZĖ
VIII. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GATVIŲ TINKLO ANALIZĖ
VIII.1. Pažintinis – istorinis Pūčkorių takas
VIII.2. Automobilių stovėjimo aikštelės
XIX. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GATVIŲ TINKLO INFRASTRUKTŪRA
XIX.1. Kelių tinklo infrastruktūros elementai
Išvados
Literatūra
ĮVADAS
Sparčiai didėjantis motorizacijos lygis Lietuvoje, o ypač Vilniaus miesto centrinėje ir užmiesčio dalyse, turi esminės įtakos miestų keleivinio transporto darbui. Todėl reikia ištirti pagrindinius gatvių srautus tam, kad žinotume, kokios gatvės yra labiausiai laidžios, kokiose susidaro didžiausi transporto „kamščiai“. Tam galima atlikti gyventojų apklausą, kiek jie, pavyzdžiui, užima laiko kelionės į darbą ir iš darbo metu. Dabar Vilniuje gerokai pagerėjo susisiekimas Vilniaus centrinėje miesto dalyje ir „miegamuosiuose“ rajonuose, be to, šių metų vasarą savivaldybė išskyrė naktinius miesto autobusus, kurie leidžia apžiūrėti naktinį miesto gyvenimą tiek vietiniams gyventojams, tiek ir turistams. Pavilnių parko teritorijoje autobusų tinklas yra pakankamai retas; taip yra gal dėl to, kad rekreacinės miesto teritorijos dalys būtų apsaugotos nuo transporto triukšmo. Be to, čia nėra daug visuomeninių pastatų, parduotuvių, paslaugas atliekančių įmonių, įstaigų. Tai teritorijos, kuriose vyrauja savaitgalio, atostogų rekreacija. Analizuojant transporto literatūrą, galima pastebėti, kad Vilniaus Gedimino technikos universiteto Miestų statybos katedros specialistai, transporto tyrimus atlieka centrinėse miesto dalyse, kur transporto srautas yra didžiausias ir aktualiausias, mažai gilinamasi į Vilniaus rajono dalies teritorijas.
I. PAVILNIŲ REGIONINIO PARKO GEOGRAFINĖ PADĖTIS
Pavilnių regioninis parkas užima dalį Vilniaus miesto ir rajono teritorijos. Vilniaus rajono plotas 211 916 ha. Jis plyti gana lygioje Dainavos žemumoje ir kalvotoje Medininkų aukštumoje. Jame aukščiausia Lietuvos vieta – 293 m virš jūros lygio iškilęs Juozapinės kalnas. Tuo tarpu žemiausia rajono vieta rytuose – tik...
Šį darbą sudaro 8513 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!