Šiandien vartotojas susiduria su daugybe paslaugų ir prekių, gauna labai daug informacijos apie jas. Kiekviena bendrovė įvairiausiais būdais siekia atkreipti vartotojo dėmesį į savo prekę ar paslaugą norėdama anksčiau ar vėliau ją parduoti. Tačiau pardavimas, arba - iš vartotojo pusės - pirkimas, yra kelių etapų apsisprendimo proceso rezultatas. Kas gi įtakoja apsisprendimą pirkti? Tam įtakos turi įvairi informacija ir reklama. Dažnai vartotojas atsimena konkrečius prekės ženklus. Remdamasis prekės ženklo daromu įspūdžiu, jis spėja ir apie tuo prekės ženklu žymimos paslaugos ar prekės savybes. Jei vartotojas prekės ženklą vertina teigiamai, jo sukurtas įvaizdis patinka ir kelia pasitikėjimą, tai tikėtina, kad taip bus vertinama juo žymima prekė ar paslauga ir ji bus nupirkta.
• informuoti (suteikti pirminę informaciją apie įmonės veiklą).
Remiantis pagrindiniais grafinių elementų kūrino kriterijais ir šiomis funkcijomis išnagrinėsime 8 skirtingų firmų logotipus. Darbo metodas – lyginame 2 pasirinktus ženklus tarpusavyje visų kitų ženklų kontekse. Analizuosime ženklus pagal grafinių priemonių dominavimą, vaizdavimo ir stilizacijos pobūdį, kompoziciją, paskirtį bei atliekamas funkcijas. Viename lape bus pateikti visi spalvoti pasirinkti ženklai. Keturi iš jų yra „geri“, o likę keturi yra „blogi“ (netinkami) ženklai. Analizės metu pabandysime nustatyti, kuriuos galima priskirti prie pastarųjų.
1 PASIRINKTI ŽENKLAI
Paveikslėlis nr. 1
Paveikslėlis nr. 2
Paveikslėlis nr. 3
Paveikslėlis nr. 4
Paveikslėlis nr. 5
Paveikslėlis nr. 6
Paveikslėlis nr. 7
Paveikslėlis nr. 8
2 ANALIZĖ
Palyginimui pasirinkau šiuos 2 ženklus:
Paveikslėlis nr. 1 Paveikslėlis nr. 2
2.1 Analizė pagal grafinių priemonių panaudojimą
Abu paveikslėliai yra kombinuoti – sudaryti iš grafinio elemento ir šrifto. Tokie yra ir visi kiti ženklai (išskyrus nr. 4), pavyzdžiui:
Paveikslėlis nr. 3 Paveikslėlis nr. 8 Paveikslėlis nr. 7
Ženklai sudaryti iš grafinio elemento ir šrifto yra daug informatyvesni nei sudaryti tik iš grafinio elemento arba tik iš šrifto. Pavyzdžiui, jei nežinotume, kas yra Evita ir panaikintume užrašą EVITA, tai pažvelgus į paveikslėlį nr. 5, negalėtume net įsivaizduoti, kokio pobūdžio firmai jis priklauso:
Paveikslėlis nr. 5 ?
Vien tik šriftinis logotipas, be grafinio elemento,...
Šį darbą sudaro 2396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!