Komunikacija - organizacijos gyvenimo kraujas, ir jos trūkumas ar neefektyvumas organizacijai atsiliepia labai skaudžiai. Organizaciją sudaro kartu dirbantys ir tam tikrų tikslų siekiantys žmonės. Jų darbo kokybė ir rezultatai labai didele dalimi priklauso nuo sklandaus komunikacijos proceso organizacijoje. Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Taip pat didelę reikšmę turi ryšiai su visuomene, reklama organizacijos komunikacijos procese. Taigi, įmonės veikla be komunikacijos yra neįmanoma.( ).
Darbo objektas: Organizacinės komunikacijos socialiniai aspektai.
Darbo tikslas: Išanalizuoti organizacijų ryšio su visuomene funkcijas, pagrindines formas ir kaip jos įtakoja organizacijos veiklą. Išsiaiškinti pagrindinius reklamos tipus ir jų tikslus, priemones, jos teigiamus ir neigiamus aspektus.
1. Išsiaiškinti organizacijos ryšių su visuomene sampratą, rūšis, funkcijas.
2. Išanalizuoti kokie yra ryšiai su žiniasklaida.
3. Atskleisti kokie yra reklamos tipai, platinimo priemonės, išsiaiškinti reklamos šalininkų ir kritikų pozicijas.
Darbo metodika: Mokslinės medžiagos analizė.
1. Organizacijos ryšiai su visuomene
Ryšių su visuomene funkcija yra apgalvotos, planingos ir ilgalaikės pastangos suformuoti ir išlaikyti abipusį supratimą tarp organizacijos ir visuomenės. Ryšių su visuomene vienas iš tikslų yra transformuoti negatyvius santykius tarp organizacijos ir visuomenės į pozityvius.
Negatyvu
Pozityvu
Priešiškumas
Palankumas
Iš anksto susidariusi nepalanki nuomonė
Pritarimas
Indiferentiškumas
Susidomėjimas
Informacijos stoka
Žinios
1pav. Negatyvių santykių transformavimas į pozityvius tarp organizacijos ir visuomenės(Jefkins, 1986)
1.1. Ryšių su visuomene samprata
Ryšiai su visuomene apibrėžiami kaip valdymo funkcija, kuri įvertina visuomenės santykius, suderina individo arba organizacijos veiksmus su visuomenės interesais ir realizuoja veiklos programą, siekiant visuomenės supratimo ir palaikymo (Aliošina, 1997).
Kitu atveju ryšiai su visuomene apibrėžiami ir kaip planuotas bei organizuotas kurios nors institucijos ar kompanijos siekimas užmegzti abipusiškai naudingus santykius su visuomene (Agee, Ault, Emery, 1998).
Formuluojant ryšių su visuomene sampratą, visuomenė suprantama siauriau: kaip įvairios grupės žmonių, kurie vienokiu ar kitokiu būdu sąveikauja su tam tikra institucija ar firma. Pavyzdžiui, visuomenę kurios nors gamybinės bendrovės atžvilgiu sudarys joje dirbantys darbininkai, jos akcininkai, piliečiai, kurių gyvenamojoje teritorijoje bendrovė yra įsikūrusi, agentai, prekiaujantys jos produktais, įmonės gaminamų produktų vartotojai.
Ryšiai su...
Šį darbą sudaro 4257 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!