Referatai

Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje

9.6   (2 atsiliepimai)
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 1 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 2 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 3 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 4 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 5 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 6 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 7 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 8 puslapis
Naudotojo patirtis vaikščiojimo ir vairavimo simuliavime virtualioje realybėje 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

nustatyti kokia HMD sistema pasiekia geriausia vartotojo patirtį.
Virtualiojoje realybėje, svarbiausia UX dalis yra būvimo jausmas, kuri vartotojui suteikia buvimo
pasirinktoje erdvėje pojūtį. Buvimo jausmas glaudžiai susijęs su svarbiausiais žmogaus pojūčiais:
vaizdo, klausos, lytėjimo ir uoslės jutiminiais grįžtamojo ryšio tipais. Kuo geriau šie pojūčiai
perduodami, tuo žmogui labiau sukeliami subjektyvus fiziologiniai atsakai panašūs į tuos, kurie
sukeliami tikrame pasaulyje. Vieni svarbiausių HMD būvimo jausmą pasiekiančių elementų yra
FOV ir ekrano rezoliucija, kadangi HMD įrenginiai simuliuoja 3D matymą, kiekvienai akiai rodant
skirtingą vaizdą.
Prie būvimo jausmo prisideda ir „Flow“ būsena. Tai pozityvi emocinė psichologinė būsena, kuri
asocijuojasi su malonumu ir pasitenkinimu, kurią virtualioje realybėje natūraliai pajaučia žmogus.
Kai žmogus yra flow būsenoje, jis įnykstą į tai ką daro ir jo suvokimas yra susiaurinimas į tą veiklą,
kurią atlieką. Flow būsena dažnai pagerina atmintį ir užduočių atlikimą, bei sumažina
sąmojingumą, kad veiksmas vyksta VR, ir laiko pojūtį. Todėl, kuo geriau perteikiama būvimo ir
flow būsena, tuo labiau jaučiamas pasitenkinimas virtualia realybe.
Taip pat, kai vartotojai naudoja interaktyvias VR sistemas, yra svarbu išsiaiškinti naudojamumo ir
darbo krūvio problemas. Naudojamumas nurodo kokybę, kaip lengvai atliekama vartotojo ir
sistemos sąsaja, o darbo krūvis parodo, kiek darbo vartotojas turi įdėti, norėdamas naudoti VR
sistemas.
TYRIMAS
Šio tyrimo tikslas yra įvertini vartotojų patirtį su videoterminalu (VDT) ir ant galvos tvirtinamu
ekranu (HMD), įvairiose VR aplinkos vaikščiojimo ir vairavimo simuliacijose, turint omenyje
keturis UX aspektus: būvimo jausmą, flow būseną, naudojamumą ir darbo krūvį.
Šiame darbe tiriami klausimai yra tokie:
1. Kokie yra UX panašumai ir skirtumai tarp VDT ir HMD įrenginių virtualioje realybėje?
2. Kokie yra UX panašumai ir skirtumai tarp vaikščiojimo ir vairavimo virtualioje realybėje?
Žaidimai “City Car Driving” ir “Pollen” buvo naudojami šiam eksperimentui. ”City Car Driving”
yra pirmo-asmens vairavimo žaidimas, sukurtas važinėti įvairiomis sąlygomis ir mašinomis po
miestą. “Pollen” yra pirmo-asmens mokslinės fantastikos / detektyvinis tyrinėjimo žaidimas
Veiksmas vystomas pusiau-linijiniu, pirmo-asmens perspektyvos tyrinėjimu, kas leidžia žaidėjui
tyrinėti istorija per įvairias užduotis ir sąveikauti su aplinkiniais objektais.
Aparatai naudojami šiems dviem žaidimams buvo HMD ir VDT....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1316 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS .. 3
  • TYRIMAS 4
  • REZULTATŲ LYGINIMAS 6
  • IŠVADOS 8
  • ŠALTINIAI .. 9

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
9 psl., (1316 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 9 psl., (1316 ž.)
  • PDF dokumentas 509 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt