Kursiniai darbai

Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas

9.0   (2 atsiliepimai)
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 1 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 2 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 3 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 4 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 5 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 6 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 7 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 8 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 9 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 10 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 11 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 12 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 13 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 14 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 15 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 16 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 17 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 18 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 19 puslapis
Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kursinis darbas
Mokomojo vairuojamojo autmobilio įrengimo tyrimas
Konsultantas ………………..........................
PRIEDAI
1. Vaizdinė medžiaga
2. Grafinė medžiaga
ĮVADAS
Šiandieną saugiame eisme dirba psichologai, elgesio specialistai, sociologai, socio–psichologai, kelių inžinieriai, mechanikos inžinieriai, inžinieriai elektrikai, elektronikai, programuotojai, miestų planavimo specialistai, architektai, fizikai, biomechanikai, matematikai, statistikai, teisininkai, policininkai, marketingo specialistai. Prieš 10 – 20 m. saugaus eismo srityje dirbo beveik vien inžinieriai. Avarija buvo suprantama (kai kur ir dabar suprantama), kaip dviejų automobilių susidūrimas arba automobilio ir pėsčiojo susidūrimas, t.y. beveik objektyvus reiškinys, kurio pasekmė – žuvęs arba sužeistas žmogus. Bet pamažu buvo susivokta, kad už viso to reiškinio slypi žmogus su savo mąstymu, įgūdžiais, įpročiais. Buvo suprasta, kad beveik visose avarijose didžiausias vaidmuo tenka būtent žmogui, kad tai jis pasirinko per didelį greitį, neteisingą judėjimo trajektoriją, per vėlai nusprendė stabdyti, ne viską pamatė, ką turėjo pamatyti ir t.t. Supratus žmogaus reikšmę buvo atsigręžta būtent į žmogų, pradėta nuodugniai tyrinėti jo elgseną, mąstyseną, jo sąveiką su automobiliu, su keliu, su kitais eismo dalyviais. Avarija labai glaudžiai susijusi su žmogaus elgesiu. Jei niekas nejuda – nėra jokių avarijų. Kai tik pradedame judėti, kažką pradedame daryti blogai, pradedame daryti klaidas. Šios klaidos gali būti dėl: - fizinės aplinkos defektų (sugriuvęs tiltas, nugriuvęs ant kelio medis ir t.t.); - neadekvataus greičio (važiuojame tokiu greičiu, prie kurio patys nespėjame visko atlikti gerai);
- sumažėjusio dėmesio (dėl apsnūdimo, alkoholio, narkotikų);
- abipusio kontakto tarp eismo dalyvių praradimo: nuo taisyklių pažeidimo ir rizikingo elgesio (pavojingas lenkimas, nėrimas į siaurą tarpą tarp mašinų ir t.t.) iki neapykantos kitiems eismo dalyviams, pavojaus aplinkiniams kėlimo (visais atvejais prarandamas abipusis supratimas, pasitikėjimas vienas kitu). Saugaus eismo darbui turėtų būti aktualūs du skaičiai:
- 90% avarijų įvyksta dėl klaidingo žmogaus elgesio;
- 20% – 30% avarijų yra „vieno žmogaus“ avarija (atsitrenkė į kliūtį, nuvažiavo nuo kelio); visos kitos avarijos įvyksta tarp dviejų ir daugiau eismo dalyvių.
Lietuvoje kelių eismo taisyklės visuomenės ir politikų sąmonėje traktuojamos daugiau kaip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6378 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas5
  • 1. REFERATYVINĖS IR PATENTINĖS MEDŽIAGOS APŽVALGA IR ANALIZĖ
  • 1.1. Mokomasis automobilis7
  • 1.2. Sankabos paskirtis, klasifikacija, veikimo principas.9
  • 1.3. Sankabų techninė priežiūra11
  • 1.4. Stabdžių sistema..13
  • 1.5. Stabdžių paskirtis ir klasifikacija13
  • 1.6. Stabdžių mechanizmai, jų vertinimo kriterijai ir veikimo principai.16
  • 1.7. Stabdžių lempos daviklis.17
  • 1.8. Patentinės medžiagos apžvalga..18
  • 1.9. NAGRINĖJAMO OBJEKTO APRAŠYMAS
  • 2.1 Principinės schemos sudarymas..25
  • 2.2 Mokomojo automobilio pedalų veikimo principas.25
  • 2.3 Detalių medžiagų ir sujungimų parinkimas..26
  • 2.4.Sujungimų tolerancijų ir sujungimų skaičiavimas.28
  • 2.5 Numatomos suvirinimo siūlės..29
  • 2.6 Projektuojamo mazgo geometrinio modelio sudarymas.30
  • 2.7 Suvirinimo siūlių stipruminis patikrinimas31
  • 2.8 Pakabos svirties analizė BEM..32
  • 3. REZULTATAI.38
  • 4. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS39
  • LITERATŪRA.40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
39 psl., (6378 ž.)
Darbo duomenys
  • Mechanikos kursinis darbas
  • 39 psl., (6378 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo priekinių dešinės pusės durų remonto technologijos vertinimas V. Mitransko IĮ

Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo priekinių dešinės pusės durų remonto technologijos vertinimas V. Mitransko IĮ Mechanika Peržiūrėti darbą

Automobilio vairo mechanizmas ir jo tvarkymas

Automobilio vairo mechanizmas ir jo tvarkymas Mechanika Peržiūrėti darbą

Automobilio transmisija ir važiuoklė

Automobilio transmisija ir važiuoklė Mechanika Peržiūrėti darbą

Cilindrinio krumpliaračio pagrindinių parametrų matavimas ir tyrimas

Cilindrinio krumpliaračio pagrindinių parametrų matavimas ir tyrimas Mechanika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt