Įmonė „Kietas riešutas“ buvo padalintas i keletą dukterinių įmonių, tam kad padidinti įmonės veiklos efektyvumą. UAB „Edlodo“ yra viena iš dukterinių įmonių, jos pagrindinė veikla – individualių namų šildymo katilų gamyba bei pardavimas. Savo produkciją parduodame individualių namų savininkams per prekybos atstovus. Norint išsilaikyti ir lyderiauti rinkoje įmonės vadovybė privalo priimti tinkamus sprendimus.
Įmonės veiklos tikslai yra:
• Priimti tinkamus sprendimus, kurie leistų gauti norimus rezultatus;
• Įvertinti pardavimų apimties riziką;
• Sudaryti įmonės finansinės veiklos ataskaitą;
• Pateikti pasiūlymus tolimesniai veiklai plėtoti.
Per penkerius darbo metus įmonė privalo pagerinti savo veiklos rezultatus, siekti gauti kuo didesnį pelną, jį išmokėti akcininkams dividendu pavidalu, padidinti įmonės turtą per marketingo koncepcijos, prekybos agentų pagalbą. Įmonė veikia konkurencinėje rinkoje, todėl prekybos sėkmė arba nuostoliai priklauso nuo likusių dukterinių įmonių valdybos sprendimų bei jų efektyvumo.
ĮMONĖS STRATEGIJA
Įmonės vadovybė gamybos apimtį nustatė spėjimo principu, nes įmonė nebuvo atlikusi rinkos tyrimų, ir po pirmų metų, kaip ir buvo tikėtasi spėjimo principas nepasiteisino. Pirmais įmonės metais buvo nutarta gaminti beveik vidutinišką kiekį gaminių. Antri metai įmonėje gamybos atžvilgiu buvo patys sunkiausi, nes buvo gaminama mažiausias gaminių skaičius, ir daug žmonių ir įrenginių buvo nevisiškai išnaudoti. Bet per antrus metus, įmonėje nusistovėjo pastovi gamybos ir kainos strategija. Įmonė pradėjo gaminti maksimalų kiekį gaminių ir parduoti už aukštesnę kaina negu vidutiniška kaina. Ir tai įmone išvedė į pelną. Pagaminti įmonės gaminiai buvo labai paklausūs, o tai lėmė, įmonės suteiktos sąlygos. Įmonė kas metus skyrė reklamai vis daugiau lėšų, bei kiekvienais metais buvo priimti vis po viena ar po du prekybos agentų. Be to, įmonė suteikė labai gerą pasirinkimą klientams, ji suteikė kreditą klientams, kuris buvo kas metus didinamas, atsižvelgiant į klientų norus. Įmonė siekė, kad netik parduoti gaminius klientams, bet kad ir jiems butų suteiktos puikios sąlygos tuos gaminius pirkti. Ir tai įtakojo kaip ir minėta prekybos agentai, kurie vis buvo didinami, reklamos skatinimas, kad klientai...
Šį darbą sudaro 2978 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!