Įrodyta, kad beveik devyniasdešimt procentų profesinės sėkmės priklauso nuo žmogaus mokėjimo bendrauti su kitais. Yra pernelyg daug savimi pasitikinčių kelionių agentų, bet tuo pačiu yra ir uolių, gabių kelionių agentų, kuriems nesiseka vien dėlto , kad jie nemoka bendrauti su klientais. Net ir labai besistengdami tokie kelionių agentai dėl nemokėjimo elgtis taip nieko ir nepasiekia. Todėl daugelis jų susitaiko su tuo, palaidodami viltį prasimušti ir pasiekti savo tikslą; kitaip sakant, jų pasitikėjimas savimi, paprasčiausiai dingsta.
O kad būtų lengviau atsikratyti netinkamo elgesio su klientais, reikia mokėti “pamatyti” ir suprasti kokie jie, ką būtent jiems pasiūlyti, kad jie pasinaudotų agentūros siūloma paslauga.
Taigi kelionių agentas norėdamas įsiūlyti savo prekę, turi orientuotis į kliento savitumą.
Jei kelionių agentas bendraudamas su klientu turės omenyje jo savitumus, tai ir pajėgs sudominti jį. Jei įsijaus į jo padėtį, galės klientą įtikinti, kad jo parduodama prekė kaip tik jam skirta. Aišku, kiekvienas klientas vis kitoks. Tačiau yra dalykų būdingų visų tipų žmonėms.
• asmenybės ypatybės. Tai asmenybės temperamentas, pažiūros, vertybės. Temperamentas dažniausiai apibūdinamas priskiriant kliento asmenybės bruožus: nuolaidus - užsispyręs, švelnus - šiurkštus, santūrus - emocingas, linkęs bendrauti - uždaras ir t.t.
• kiti individualūs ypatumai. Tai kliento sveikata, turtinė padėtis it pan.
Klientų tipai pagal socialinę padėtį:
Dažnai tos pačios amžiaus grupės, tos pačios lyties klientų kelionės pasirinkimo skirtumai yra paaiškinami gyvenimo ciklo skirtumais. Šeimos gyvenimo ciklas susideda iš šių tarpsnių:
• vienišas jaunas žmogus,
• jauna sutuoktinių pora be vaikų,
• jauna sutuoktinių pora su iki mokyklinio amžiaus vaikais,
• sutuoktinių pora su mokyklinio amžiaus vaikais,
• pagyvenusiųjų sutuoktinių pora,
• seni vieniši žmonės,
• neįgalieji,
• ypatingų poreikių turistais.
Vienišas jaunas žmogus. Gana didelis vienišų žmonių skaičius.
Vienišiems klientams turėtų būti siūlomos kelionės, susijusios su bendravimu, t.y. pažintinės kelionės. Vienišiai klientai išskiriami į atskiras grupes 18 - 34 metų. Jų charakteristikoje dominuoja tokie ypatumai: malonumų ir aštrių pojūčių ieškojimas. Paprastai tokie žmonės išleidžia kelionei nemažai pinigų.
Jauna sutuoktinių pora be vaikų....
Šį darbą sudaro 1713 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!