Šis darbas yra originalus ir nebuvo teikiamas kuriam nors laipsniui ar kvalifikacijai įgyti………….
ŠIAULIAI, 2005
Įvadas
Kompiuterinei grafikai pradžią davė karinės pramonės vystymasis ir joje užimtų žmonių profesionalus rengimas. Taip pat populiarėjantys kompiuteriniai žaidimai, dabar netgi sugebantys sukurti dalyvavimo visame tame jausmą. Spartus kompiuterinės grafikos vystymasis prasidėjo 8-jame dešimtmetyje.
Aktualumas. Kalbant apie judesio objektiškai orientuotą modeliavimą galima sakyti, kad Lietuvoje apie tai labai mažai literatūros ir iš vis apie tai labai mažai kalbama. Vis dar mažai naudojamos projektavimo sistemos dinaminės grafikos modeliams Internete kurti.
Problema. Ar Lietuvoje kuriami judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliai? Ar judesio objektiškai orientuotam projektavimui yra Lietuviškos literatūros? Kokios programavimo kalbos geriausiai tinka Internetinei animacijai kurti?
Tyrimo objektas. Šio magistro darbo tyrimo objektas – tai objektiškai orientuoto projektavimo panaudojimas judesiui modeliuoti. Darbe nagrinėjami ne tik patys judesio modeliai, bet ir judesiams modeliuoti skirtos sistemos, turinčios objektiškai orientuoto projektavimo galimybių.
Nepaisant darbo temos pavadinimo, darbe vis dėlto daugiau dėmesio skiriama judesio OOP modelių panaudojimui Internete.
Tikslas ir uždaviniai. Pagrindinis šio darbo tikslas yra apibrėžti animacijos kūrimą Internetinėje aplinkoje, taikant objektiškai orientuotą projektavimą, bei kiek leidžia magistro darbo apimtis, išnagrinėti galimus šių problemų sprendimo kryptis ir būdus. Papildomas tikslas – kompiuterinio judesio modeliavimas taikant objektiškai orientuotą projektavimą įvairiose sistemose ir aplinkose, modeliavimo sistemų palyginimas ir analizė
Siekiant nurodytų tikslų, šiam darbui iškelti tokie uždaviniai:
1) Apžvelgti objektiškai orientuoto projektavimo sistemas modeliuoti.
2) Išnagrinėti sistemas, kuriose yra galimybė kurti judesio modelius Internetinei aplinkai.
3) Aptarti, kitų sistemų, programavimo kalbų panaudojimą judesio modeliavime. Rasti tų sistemų pagrindinius privalumus ir trūkumus.
4) Parengti keletą judesio modelių.
5) Panagrinėti jau sukurtas objektų klases judesiui modeliuoti.
6) Paskatinti Lietuvoje labiau naudoti judesio objektiškai orientuotą projektavimą.
Tyrimo metodologija. Tiriant judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliavimą, sistemas bei formuluojant šio darbo išvadas buvo remiamasi sisteminiu, loginiu, istoriniu, lyginamuoju metodais.
Mokslinės literatūros analizė. Reikalingas norint pagrysti vieną ar kitą teiginį, palyginti pavyzdžius.
Sisteminis metodas. Šis metodas padėjo analizuoti objektiškai orientuoto projektavimo problemas tiek Informatikos tiek Geometrijos...
Šį darbą sudaro 14549 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!