Darbe nagrinėjamas kūrybinės prekės (autsortingo) pirkimo patvirtinimo objektas ir jo integracija į Pgmarket e-parduotuve. Taip pat pateikiami pagrindiniai e-verslo sprendimų tipai, elementai bei įrankiai. Kaip pavyzdys pateikiamas tinklinių įrenginių supirkimo procesas bei jau kelis metus egzistuojančios Netformx tinklinio pardavimo sistemos (The Netformx Netvvork Selling System) apžvalga.
Peržengus XXI a. slenkstį kompiuteris jau nieko nebestebina, jis praktiškai naudojamas beveik visose srityse. Vis tobulėjant komunikacijų technologijoms atsirado galimybė jį panaudoti ir e-versle (angį. k. eCommerce). Šią sąvoką vis dar galima laikyti nauja, tačiau visame pasaulyje susidomėjimas tokiu interaktyviu procesu sparčiai didėja.
Per pastaruosius metus e-verslas tapo labai populiarus verslo ir finansinių bendruomenių terminas. Todėl vis daugiau ir daugiau verslo kompanijų bijodamos atsilikti nuo sparčiai augančio progreso peršoka į Intemetą bei e-verslą.
Virtuali prekyba pritraukia daugybę vartotojų savo patogumu ir greitumu. Šiame e-versle, kaip ir įprastame versle egzistuoja du pagrindiniai veikėjai: pirkėjas, kuris nori pirkti prekę, ir pardavėjas, kuris nori ją parduoti. Savaime suprantama, kad toks e-verslas negali būti įgyvendintas vien tik turint šiuos pagrindinius veikėjus, todėl būtini papildomi komponentai. Automatizuojant e-verslo sistemą labai paranku sukurti kuo daugiau virtualių veikėjų-agentų, atliekančių pagrindinius veiksmus, be kurių neįmanomas nė vienas verslo sprendimas. Pagrindinis skirtumas tarp mums įprastos prekybos ir e-verslo yra tai, kad jis vyksta virtualioje erdvėje, t.y. verslo sprendimo įgyvendinimui reikalinga tam tikra terpė, kurioje vyksta visi pirkimo bei pardavimo procesai, o taip pat įvairūs agentai, padedantys realizuoti e-verslo sprendimą.
Dažniausiai tokio tipo e-verslo sistemų pagrindinis tikslas yra parduoti prekę, tokio tipo sistema yra tiesiog interaktyvi parduotuvė. Tačiau organizuojant bet kokią prekybą, pirmiausia reikia turėti tai, ką norima parduoti. Vienas iš sprendimų būtų į e-parduotuvę integruoti naują agentą e-supirkėją, kurio pagrindinė funkcija - iš konkrečių firmų ar atskirų klientų nupirkti prekes. Tai viena naujausių e-verslo funkcijų, kurios praktinių pavyzdžių beveik nėra.
Galima išskirti dar vieną labai svarbią šio agento funkciją - pasirinkto perkamo produkto kokybės atpažinimas, įvertinimas ir patvirtinimas....
Šį darbą sudaro 4905 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!