Referatai

Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams

10   (1 atsiliepimai)
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 1 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 2 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 3 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 4 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 5 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 6 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 7 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 8 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 9 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 10 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 11 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 12 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 13 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 14 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 15 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 16 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 17 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 18 puslapis
Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbe nagrinėjamas kūrybinės prekės (autsortingo) pirkimo patvirtinimo objektas ir jo integracija į Pgmarket e-parduotuve. Taip pat pateikiami pagrindiniai e-verslo sprendimų tipai, elementai bei įrankiai. Kaip pavyzdys pateikiamas tinklinių įrenginių supirkimo procesas bei jau kelis metus egzistuojančios Netformx tinklinio pardavimo sistemos (The Netformx Netvvork Selling System) apžvalga.
Peržengus XXI a. slenkstį kompiuteris jau nieko nebestebina, jis praktiškai naudojamas beveik visose srityse. Vis tobulėjant komunikacijų technologijoms atsirado galimybė jį panaudoti ir e-versle (angį. k. eCommerce). Šią sąvoką vis dar galima laikyti nauja, tačiau visame pasaulyje susidomėjimas tokiu interaktyviu procesu sparčiai didėja.
Per pastaruosius metus e-verslas tapo labai populiarus verslo ir finansinių bendruomenių terminas. Todėl vis daugiau ir daugiau verslo kompanijų bijodamos atsilikti nuo sparčiai augančio progreso peršoka į Intemetą bei e-verslą.
Virtuali prekyba pritraukia daugybę vartotojų savo patogumu ir greitumu. Šiame e-versle, kaip ir įprastame versle egzistuoja du pagrindiniai veikėjai: pirkėjas, kuris nori pirkti prekę, ir pardavėjas, kuris nori ją parduoti. Savaime suprantama, kad toks e-verslas negali būti įgyvendintas vien tik turint šiuos pagrindinius veikėjus, todėl būtini papildomi komponentai. Automatizuojant e-verslo sistemą labai paranku sukurti kuo dau­giau virtualių veikėjų-agentų, atliekančių pagrindinius veiksmus, be kurių neįmanomas nė vienas verslo spren­dimas. Pagrindinis skirtumas tarp mums įprastos prekybos ir e-verslo yra tai, kad jis vyksta virtualioje erdvėje, t.y. verslo sprendimo įgyvendinimui reikalinga tam tikra terpė, kurioje vyksta visi pirkimo bei pardavimo pro­cesai, o taip pat įvairūs agentai, padedantys realizuoti e-verslo sprendimą.
Dažniausiai tokio tipo e-verslo sistemų pagrindinis tikslas yra parduoti prekę, tokio tipo sistema yra tiesiog interaktyvi parduotuvė. Tačiau organizuojant bet kokią prekybą, pirmiausia reikia turėti tai, ką norima parduoti. Vienas iš sprendimų būtų į e-parduotuvę integruoti naują agentą e-supirkėją, kurio pagrindinė funkcija - iš konkrečių firmų ar atskirų klientų nupirkti prekes. Tai viena naujausių e-verslo funkcijų, kurios praktinių pavyzdžių beveik nėra.
Galima išskirti dar vieną labai svarbią šio agento funkciją - pasirinkto perkamo produkto kokybės atpažinimas, įvertinimas ir patvirtinimas....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4905 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. E-verslo sprendimų tipai ir pagrindiniai elementai 4
  • 2.Specifinės srities e-verslo pirkėjų ir pardavėjų santykiai 10
  • 2.1.Tinklinių įrenginių pirkimo procesas 11
  • 2.2.Prekės pirkimo patvirtinimo (validation) objektas 13
  • 3.Elektroninio verslo santykių analizė 14
  • Išvados 18
  • Literatūra 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4905 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 19 psl., (4905 ž.)
  • Word failas 147 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt