Viena pagrindinių šiuolaikinio pasaulio ekonomikos tendencijų - paslaugų plėtra. Paslauga – bet kuri veikla ar nauda, kurią viena šalis gali pasiūlyti kitai ir kuri yra nemateriali bei negali tapti nuosavybe. Paslaugos teikimas gali būti susijęs arba nesusijęs su materialiu produktu.
Paslaugų atlikimo metu gerinama paties paslaugos gavėjo, jo turimo turto ar jo vykdomos veiklos arba kartais aplinkos kokybė ar stabdomas jų blogėjimas. Kadangi paslauga yra nematerialus, neapčiuopiamas daiktas, kurio negalima sandėliuoti, saugoti ir t.t., tačiau jos tampa vis svarbesnis ekonomikos objektas, jos sampratą ir svarbą būtina paaiškinti. Paslaugos kaip prekės savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialios paslaugų rinkodaros atsiradimą.
Darbo tikslas – Išanalizuoti IĮ „Marine Barber“ veiklos galimybes.
1. Apibūdinti kuriamos įmonės teikiamas paslaugas.
2. Aptarti rinkodaros komplekso elementus įmonėje.
3.Apibūdinti kuriamos įmonės mikro/makro aplinkas.
4.Atlikti įmonės finansinę analizę.
1. Interneto šaltinių analizė.
2. Duomenų lyginimas.
3. Mokslinės literatūros analizė.
1 TEORINIŲ TEIGINIŲ ANALIZĖ
Darbo pirmojoje daly aprašomi rinkodaros elementai, aplinkos veiksniai, įmonių personalo vadyba, rinkodaros aplinkos ir jų analizė, gamybos elementų apibūdinimas bei įmonių finansinė veikla.
1.1 Rinkodaros apibūdinimas
Kiekviena įmonė, planuodama savo rinkodaros veiklą remiasi visais rinkodaros komplekso elementais, tačiau kiekvienas iš jų gali būti plėtojamas naudojant įvairias kitas priemones, skirtingas strategijas. Kiekvienas marketingo komplekso elementas apima daug sprendimų. Įmonės sprendžia klausimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, jos pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų grupės laikomos pagrindiniais marketingo komplekso elementais (Vijeikis, 2003). Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, naudojamų vartotojų poreikiams patenkinti ir firmos tikslams pasiekti. Kiekvienas marketingo komplekso elementas apima daug sprendimų. Kitaip elemantai yra žinomi kaip 4P (Price, Place, Promotion, Product).
1 pav. Marketingo kompleksas. Šaltinį sudarė darbo autorius.
Marketingo komplekso elementas „prekė“ suprantamas ne tik kaip veiksmai ir sprendimai, susiję su atitinkančius poreikius prekės sukūrimu ir gamyba, bet ir jos apiforminimo, įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų, bei gali patenkinti vartotojų poreikius ir tai kas siūloma rinkai siekiant patraukti...
Šį darbą sudaro 3435 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!