Plėtojantis rinkos ekonomikos santykiams Lietuvoje, svarbų vaidmenį vaidina finansų mokslo žinios bei ūkio subjeto analitinis įvertinimas. Įmonėms darosi vis sunkiau ortientuotis dinamiškoje finansinėje bei ekonominėje aplinkoje. Sprendžiant atskirų ūkio subjektų finansines problemas tikslinga naudoti įvairių Lietuvos ir užsienio šalių finansų analizės patirtį.Turint deramų žinių galima operatyviau, savarankiškiau, kvalifikuočiau priimti įmonės ar jos struktūrinių padalinių veiklos valdymo sprendimus (investicinius, operatyvinius, finansinius) bei išvengti galimų klaidų.
Šio darbo tikslas – atlikti realiai veikiančios, Lietuvoje įregistruotos „N“ uždarosios akcinės bendrovės 2004-2006 metų finasinės veiklos analizę ir pateikti pagrindines jos tobulinimo kryptis.
• Atlikti balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos vertikalią ir horizontalią analizes.
• Nustatyti pagrindinių finansinių rodiklių vertes.
• Apibendrinti rezultatus ir pateikti pasiūlymus.
• Sisteminė mokslinės literatūros analizė.
• Pokalbis su bendrovės administracijos atstovu.
• Grafinis būdas.
1. BENDROJI ĮMONĖS „N“ CHARAKTERISTIKA
Uždaroji akcinė benrovė „N“ veikia Vilniuje nuo 1999 m. (Smulkesnių duomenų apie įmonės rekvizitus administracija nenorėjo skelbti.). Bendrovėje dirba 12 darbuotojų, iš jų tiesiogiai uždirbančių pajamas yra 9. Įmonė verčiasi didmenine prekybine komercine veikla. Ji prekiauja buitinės chemijos produktais, avalynės priežiūros priemonėmis, kosmetika bei kitomis kūno higienos priežiūros priemonėmis. UAB „N“ teikia savo produkciją privataus kapitalo įmonėms, tarp jų didiesiems Lietuvos prekybos tinklams (Maxima, Iki, Senukai). Su šiom bendrovėm yra sudarytos sutartys, todėl užsakymai yra pastovūs ir solidaus dydžio. Be to įmonė „N“ yra laimėjusi keletą konkursų valstybinėse įmonėse. Ji tiekia ministerijom, darželiam ir kitom biudžetinėm įstaigom kūno priežiūros ir higienos priemones. Tokios sutartys nėra nuolatinės, bet didelės apimties, todėl įmonė visada džiaugiasi savo parduotuvėje sulaukianti dešimčių smulkiųjų prekeivių, vėliau perparduoda prekes savo parduotuvėse ar miesto turgavietėse. Jie garantuoja nuolatines (nes dažniausiai tokie pirkėjai yra ilgalaikiai), nors palyginus su prekybos gigantais ir nedideles pajamas.
UAB „N“ turi daugybę konkurentų dirbančių tame pačiame segmente ir besistengiančių maksimaliai išnaudoti iškovotą rinkos dalį bei prasiskverbti į kitų įmonių rinkas bei jas išstumti.
„N“ bendrovės veikla plėtojama palyginti lėtai. Pardavimų apintis, palyginus 2004 ir 2006...
Šį darbą sudaro 3511 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!