Analizės

Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 1 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 2 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 3 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 4 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 5 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 6 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 7 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 8 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 9 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 10 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 11 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 12 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 13 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 14 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 15 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 16 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 17 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 18 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 19 puslapis
Įmonės analizė. Valdymo sprendimų metodų taikymas UAB „Baltic transline“ įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS Šiuo metu, transporto paslaugos užima svarbią vietą valstybės mastu, todėl vežėjai neretai susiduria su milžiniška konkurencija. Ne išimtis ir tokias paslaugas teikianti UAB „Baltic Transline“ įmonė, įkurta 2000 m. Pagrindinės veiklos sritys - krovinių gabenimas, ekspedijavimas autotransportu, jūrų, geležinkelių transportu tarptautiniais maršrutais, sandėliavimo paslaugos, krovinių ekspedijavimo paslaugos, bei keltų bilietų prekyba. Įmonėje dirba 877 darbuotojai. Įmonė UAB „Baltic Transline“ ekonominiais rodikliais pasižymi, kaip gana sėkminga ir tvirta organizacija, nes šiuo metu jos pardavimo pajamos siekia virš 100 mln. eur. Tyrimui atlikti pasirinkta įmonė turinti ilgametę patirtį su sėkmingais rezultatais. Taip pat aktualu, kad organizacija yrs didelė ir savo srityje žinoma. Aspektai, dėl kurių pasirinkta įmonė UAB „Baltic Transline“: 1) Organizacija turi 19 metų patirtį, dėl šios priežasties, įmonę būtų galima laikyti tvaria, ir nemažą patirtį turinčia. Tikėtina, kad tokio amžiaus įmonės turi sukaupusios ne tik finansinį, bet ir žinių kapitalą, kuris ir padeda sėkmingai judėti į priekį. 2) Iš pateiktų įmonės veiklos sričių, galima matyti, kad įmonė įvairiapusiška ir lanksti. Didelis paslaugų kiekis galimai rodo, kad transportavimo rinkoje įmonės klientai yra ne vienas gamintojas ar vežėjas. Jeigu atkreiptume dėmesį į organizacijos autoparką matoma, kad jis siekia tik 71 automobilius. Taigi palyginus tokio dydžio įmonei nėra didelis skaičius. Dėl šios priežasties manoma, kad organizacija taip pat yra ir Ekspedicinė bendrovė. Pastarosios taip pat teikia transportavimo paslaugas, t. y. gabena krovinius, bet ne savo transporto priemonėmis, o perparduoda užsakymą gabenti krovinį vežėjams, t. y. ekspedijuoja krovinį. Ekspedicinės paslaugų įmonės dažnai atskiria eksporto ir importo ekspedicines paslaugas, nes dokumentų tvarkymas ir tarpininkavimas muitinėse, atsižvelgiant į tai, ar krovinys eksportuojamas, ar importuojamas, labai skiriasi. Iš pirmo žvilgsnio galima manyti, kad ekspedijavimo procesas yra gana sudėtingas ir daug šalių apimantis procesas. Dėl šios priežasties, galima manyti, jog organizacija turi platų partnerių tinklą, kurio dėka gali reklamuoti savo paslaugas. 3) Stambi įmonė. Tikėtina, kad šis aspektas sąlyginai koreliuoja su organizacijos finansiniu stabilumu. Dėl šių priežasčių nuspręsta sukurti strateginį UAB „Baltic Transline“ verslo vystymo planą. Darbo tikslas – išsiaiškinti, pagrindines įmonės strateginio vystymo problemas ir parengti UAB „Baltic Transline“ įmonės strateginį planą. UAB „BALTIC TRANSLINE“ ĮMONĖS VEIKLA IR PASLAUGOS Krovinių pervežimas Europoje vykdomas trimis būdais: geležinkeliais, keliais, vidaus vandens keliais. Krovinius pervežančių transporto rūšių pasiskirstymas nėra tolygus – didžiausia dalis prekių, medžiagų transportuojama keliais. 2014-iais metais atlikta Eurostat statistinių duomenų analizė parodė, kad net 74.9% krovinių Europos Sąjungos šalių viduje yra gabenama kelių transportu. Pasak “Eurostat”, bendras prekių, medžiagų, daiktų transportavimas Europoje, atsižvelgiant į pervežtas tonas vienam kilometrui, nuo 2013-ųjų iki 2014-ųjų išaugo 0.4%. Prieaugis nesiekė 2010-ųjų metų lygio, tačiau rezultatai išlieka svarūs – 2012-iais keliais vykdomas krovinių transportavimas senajame žemyne buvo kritęs daugiau nei 10%. Krovinių pervežimas kelių transportu populiarus dėl plataus geografinio pasiekiamumo ir galimybės suteikti paslaugą „nuo durų iki durų“. UAB “Baltic Transline” – tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Tai apima prekių transportavimo, paskirstymo, optimalaus maršruto paieškos, maršruto stebėjimo realiu laiku, dokumentų rengimo, sandėliavimo sritis, t.y. visą aiškiai struktūrizuotą paslaugų kompleksą. Įmonės krovinių pervežimo tinklas yra išplėtotas Vakarų Europoje, Baltijos šalyse, Skandinavijos, Nepriklausomų valstybių sandraugos (NVS) šalyse. Įmonė didžiulį dėmesį skiria kokybiškų logistikos paslaugų teikimui. UAB „Baltic Transline“ aukštą paslaugų kokybę suvokia kaip kasdienį įsipareigojimą. Įmonė krovinius ir smulkias siuntas gabena sausumos ir jūros keliais, taip pat įgyvendina unikalius logistikos projektus.  UAB „Baltic transline“ turi didesnę nei 20 metų patirtį krovinių transportavimo sektoriuje, teikia kompleksines logistikos paslaugas. 2000 metais buvo įkurta įmonė UAB „Artijus“, turėjusi vos kelis vilkikus. Praėjus penkeriems metams, 2005 metais, logistikos įmonės pavadinimas buvo pakeistas į UAB „Baltic transline“, kuris žinomas šiandien labai plačiai. Įmonės transporto parkas pradėtas plėsti 2007 metais ir kas keleri metai buvo toliau didinimas. Nuo 2000-ųjų UAB „Baltic transline“ įsigijo daugiau nei 400 vilkikų, kuriais krovinių pervežimas Europos sąjungoje ir už jos ribų pradėtas vykdyti greičiau ir kokybiškiau. Įmonei nuolat augant bei plečiantis, atsirado poreikis įkurti dukterines logistikos įmones, kurių tikslas – specializacija tam tikroje bendrovės kompleksinių paslaugų srityje. Taip būtų galima greičiau reaguoti į rinkos pokyčius, prisitaikyti prie kintančių verslo sąlygų. Taigi, 2011 metais buvo įkurtos dvi dukterinės logistikos įmonės: „Baltic transline transport“ ir „Baltic transline rental“.  2014 metais minėtos logistikos kompanijos buvo sujungtos į „BTL Group“ įmonių grupę. Šios šiuolaikiškos įmonės teikia visas su krovinių gabenimu ir ekspedijavimu susijusias paslaugas. Šiuo metu įmonė teikia tokį paslaugų spektrą: gabena krovinius jūrų konteineriais, transporto priemonėmis liftu Lietuvoje, užsiima dalinių krovinių surinkimu ar distribucija tarp Baltijos šalių bei visos Europos. Krovinių pervežimas Europoje – paslauga, leidžianti verslui vykdyti prekybą ne tik nacionaliniu mastu. Lietuva yra nedidelė Europos valstybė, siekianti eksportuoti savo produkciją, todėl ši paslauga labai svarbi ekonomikos augimui. Krovinių gabenimas Europoje palankus dėl gerai išvystytos kelių struktūros, kokybiškų vilkikų, tikslingai bei protingai paslaugą teikiančių įmonių. „Baltic transline“ – įmonė, kurios teikiamos paslaugos išsiskiria maksimalios kokybės standartais: 1) Logistikos paslaugos kelių transportu. Logistikos įmonė savo klientams siūlo įvairios paskirties prekių ar produktų transportavimo paslaugas. Tai abipusiai naudingas sprendimas – krovinių transportavimo paslaugos sausumos transportu. Logistikos įmonės geografinis pervežimų tinklas išsiplėtęs nuo Vakarų Europos iki NVS šalių. Didžiulis įmonės autoparkas, didelės vairuotojų – ekspeditorių pajėgos garantuoja, jog krovinys bus pristatytas laiku, o paslaugos suteiktos operatyviai bei kokybiškai. Klientų patogumui siūlomos integruotos paslaugos: krovinių gabenimas konteineriais arba transporto priemonėmis su liftu Lietuvoje, dalinių krovinių surinkimas/distribucija visoje Europoje. 2) Dalinių krovinių gabenimas. Nedideli prekių kiekiai dažnai nesudaro pilno krovinio, todėl įmonė teikia dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Tai ypač aktualu tiems, kurie nori transportuoti nedidelius kiekius prekių, sužinoti rinkos reakciją, neišleidžiant daug pinigų. Smulkūs kroviniai renkami terminaluose Lenkijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Anglijoje, Prancūzijoje, Turkijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Belgijoje. Tuomet smulkūs kroviniai paskirstomi įmonės terminale, pagal tai, iš kokių šalių jie atkeliavo, bei pristatomi klientams, gyvenantiems Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, iki durų per 1-2 dienas. Papildomai įmonė siūlo: automobiliuose įrengtą palydovinio ryšio sistemą, kuri suteikia informacijos apie krovinį gabenančio automobilio judėjimo, buvimo vietą, taip pat siūlomas papildomas gabenamų objektų draudimas geromis sąlygomis. 3) Gabenimas jūriniais konteineriais. UAB „Baltic transline“ klientams siūlomas krovinių gabenimas ne tik sausumos, bet ir jūros keliais. Šias paslaugas sudaro pilnų bei dalinių krovinių gabenimas jūros transportu, taip pat dokumentų, susijusių su objektų gabenimu jūra, pildymo paslaugos. Prekių, daiktų, medžiagų gabenimo jūriniais konteineriais paslaugos pranašumai yra mažesnė kaina, lyginant su kitomis transporto rūšimis, didelė keliamoji jėga, jokių gabaritų apribojimų kroviniams, aukštas saugumo lygis. Be to, logistikos įmonėje teikiamos muitinės tarpininkų, gabenamų objektų draudimo paslaugos. 4) Keltų bilietai. UAB „Baltic transline“ teikiamos kompleksinės logistikos paslaugos apibrėžiamos ne tik krovinių gabenimo bei ekspedijavimo procedūromis. Įmonėje taip pat siūloma galimybė įsigyti keltų bilietus. Krovinių gabenimas dažnai neapsiriboja vien sausumos keliais, o kartais tenka persikelti viena ar net keliomis jūromis. Siekdama visapusiškai pasirūpinti savo klientais, įmonė siūlo įsigyti keltų bilietus į daugiau nei 200 skirtingų krypčių. 5) Muitinės procedūros. Įmonės profesionalų komanda yra visada pasiruošusi padėti savo klientams visais muitinių procedūrų klausimas bei pasiūlyti optimaliausius sprendimus: parenkamas transportas, turintis visus reikalingus dokumentus, kurie atitinka muitinių reikalavimus, taip pat tiek Lietuvoje, tiek NVS šalyse tvarkomi muitinės dokumentai. Šios teikiamos logistikos paslaugos skirtos palengvinti su krovinių gabenimu ir ekspedijavimu susijusius rūpesčius, užtikrinti sklandų ir operatyvų pristatymą nuo durų iki durų. 6) Pardavimas / nuoma. Įmonė taip pat teikia naudotų transporto priemonių nuomos bei pardavimo paslaugas. Lankstūs nuomos terminai bei mokėjimo už paslaugas būdai, leis sumažinti Jums tenkančią riziką, nuolatines išlaidas.UAB „Baltic transline“ parduoda užuolaidines, šaldytuvines bei savivartes puspriekabes. Nuomojamos puspriekabės. Taip pat teikiamos techninės konsultacijos, siūlomas tarpininkavimas tarp klientų ir techninių servisų. 7) Individualūs projektai. Teikiamos kompleksinės logistikos paslaugos – tai greita reakcija į rinkos pokyčius bei verslo sąlygų pritaikymas. Logistikos įmonės komanda kasdien kuria ir vykdo skirtingus projektus, atsižvelgdama į skirtingus klientų poreikius. Individualūs projektai kuruojami kompetetingų savo srities specialistų. Individualių projektų kūrimo ir vykdymo paslaugos atliekamos derinant skirtingas transportavimo rūšis bei logsitikos sprendimus, užbėgant už akių problemoms, kurios galėtų apsunkinti krovinių transportavimo bei ekspedijavimo procedūras. ĮMONĖS „BALTIC TRANSLINE“ ANALIZĖ Įmonės „Baltic Transline“ išorinės aplinkos analizė Įmonės išorine aplinka šiame darbe laikomos pagrindinės 3 dalys – vartotojai, konkurentai ir tiekėjai. Užsienio mokslininkai teigia, kad mikroaplinkos dalys yra bendra vidinių jėgų visumą su kuriomis sąveikauja įmonė (Pearson, 1990). Dėl šios priežasties, labai svarbu aktyviai nagrinėti dalis, nes aktyvi analizė gali atskleisti daug naudingos informacijos apie įmonės būklę bei galimas sritis tobulinimui. Įmonės vartotojai. Kadangi, UAB „Baltic Transline“ įmonė priklauso krovinių pervežimo įmonių grupei, o taip pat yra pajėgi gabenti krovinius ne tik keliais, bet ir jūromis bei geležinkeliu, galima pastebėti, kad pirkėjų pasitaiko įvairiausių sričių. 1 pav. UAB „Baltic Transline“ ekspedijuojamų krovinių tipai. 1 paveiksle matoma, kad didžiąją dalį pervežamų krovinių sudaro maisto prekės. Šiuo metu „Baltic Transline“ partnerių rate yra tokios įmonės kaip UAB „Maxima“, UAB „Lidl“, UAB „Senukai“, UAB „HBC Coca-cola Lietuva“, UAB „Vičiūnai group“, UAB „Mantinga“, UAB „Nordnet“. Taip gaunami pastovūs įvairios produkcijos pervežimai ne tik Lietuvoje, bet ir į kitas šalis. Taigi, galima teigti, kad pastovūs krovinių pervežimai yra gaunami iš maisto prekių gamintojų užsakymų, su kuriais - sudarytos sutartys. Atsižvelgiant į kitus ekspedijuojamus krovinius pastebėta, kad tokio masto įmonė neturi ypatingai daug sutarčių su tiekėjais, tai reiškia, kad įmonė pati ieško įvairių krovinių nenorėdama ilgalaikėje perspektyvoje prisirišti prie daugelio įmonių. Įmonės konkurentai. Remiantis įvairių studijų duomenimis transporto ir logistikos sektorius yra labai svarbus Lietuvos ekonomikai. Sektoriaus indėlis į šalies bendrąjį vidaus produktą (toliau – BVP) sparčiai didėja, nes šio sektoriaus plėtrai Lietuva turi puikias galimybes: išvystytą kelių infrastruktūrą, laivų terminalą, oro uostus (Nacionalinės plėtros institutas (2014). Pasaulio bankas 2016 metais paskelbė įvairių šakų logistikos indekso rezultatus, kur Lietuva užėmė 29 vietą (pakilo iš 46 vietos, kurioje buvo 2014 m.) (Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, 2016). Atsižvelgiant į vis gerėjančią transporto sektoriaus padėtį Lietuvoje atitinkamai didėja ir logistinių įmonių skaičius.UAB „Baltic Transline“ įmonė veikia labai konkurencingoje logistikos rinkoje, kurioje veikia skirtingo dydžio įmonės: nedidelės, vidutinės, stambios. Pagrindinės konkurentų grupės pristatomos 1-oje lentelėje. Konkurentų grupė Įmonės konkurentės Konkurentų užimama rinkos dalis Stambios įmonės teikiančios įvairias logistikos paslaugas. Darbuotojų skaičius viršija 250 darbuotojų. Šios įmonės turi ilgalaikius susitarimus su klientais ir gali įgyvendinti didesnius užsakymus. Geba efektyviai konkuruoti ir siūlyti didesnius paslaugų įkainius. Įmonės neretai turi didelius auto-parkus, nuosava infrastruktūrą: degalines, plovyklas, motelius darbuotojams. 1) Vlantana, UAB 2) Girteka Logistics, UAB 3) Baltic Logistic Solutions, UAB 4) Hegelmann transporte, UAB 50% Vidutinėse logistikos įmonėse dirba virš 50 darbuotojų. Šios įmonės turi savo pastovų klientų ratą. Taip pat kaupia vis didesnį auto-parką. Pradeda generuoti vis didesnį klientų skaičių. Paslaugų įkainius nustato didesnius nei mažosios įmonės. 1) Tomegris, UAB 2) DLG, UAB 3) Transkela, UAB 35% Mažose logistikos įmonėse dirba nuo 10 darbuotojų. Įmonės orientuotos į smulkius užsakymus ir privačius klientus, tačiau paslaugų įkainiai būna mažesni nei stambiųjų ir vidutinių įmonių. 1) Armavista, UAB 2) Mditransport, UAB 3) Saulekta, UAB 15% 1 lentelė. Pagrindinės konkurentų grupės (Sudaryta darbo autorės pagal: Lietuvos Respublikos seimas, 1998; Vasiulytė, 2013; Vasiliauskas, 2013) Pagal pateiktus duomenis (žr. 1 lentelę), galima matyti, kad UAB „Baltic Transline“ įmonė susiduria su labai didele konkurencija, kuri yra ne tik tarp stambių įmonių, tarp kurių yra ir „Baltic Transline“ bet ir vidutinių bei mažų įmonių. Pastebima, kad didžiąją rinkos dalį užima didžiosios ir vidutinės įmonės. Įvairūs autoriai pastebi, kad nors stambios logistikos įmonės turi didesnes galimybes įvykdyti daugiau užsakymų, tačiau mažosios ir vidutinės įmonės geba greičiau adaptuotis prie aplinkos pokyčių (Vasiliauskas, 2013). Kadangi konkurencija išlieka tikrai didžiulė, UAB „Baltic Transline“ įmonė turi aktyviai vertinti savo konkurentus, kad išliktų konkurencinga įmonė. Įmonės tiekėjai. Norint sėkmingai užsiimti tarptautinių krovinių pervežimo verslu įmonės privalo įvykdyti daug reikalavimų, kad galėtų sėkmingai vykdyti užsibrėžtus uždavinius. Norint įvykdyti reikalavimus šios įmonės privalo pirkti įvairias paslaugas arba gaminius. UAB „Baltic Transline“ įmonėje, kaip reikalingiausi dažniausiai išskiriami šie produktai: krovinių draudimas, užsakymų ir transporto rūšių tiekėjai, telekomunikacijos paslaugos ir panašiai. Vieni iš dažniausiai pasitaikančių tiekėjų organizacijų: UAB „Nordnet“, UAB „Telia, UAB „PZU Lietuva gyvybės draudimas ir kiti. Atsižvelgiant į šiuolaikines aktualijas pastebima, kad daugelis vežėjų pradėjo akcentuoti išaugusias draudimo polisų kainas. Remiantis Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos duomenimis draudimo polisų kainos išaugo apie 30% (Linava, 2017). Dėl šios priežasties, galima teigti, kad organizacijoms svarbu stebėti ir savo tiekėjų konkurenciją rinkoje. Tikėtina, kad besikeičiančios tendencijos gali padidinti kaštus, o aktyvus stebėjimas užkirs kelią tinkamam pinigų paskirstymui organizacijoje. Analizuojant išorinę įmonės UAB „Baltic Transline“ veiklos aplinką, atliekama PEST analizė ir įvertinami bendrieji politiniai, teisiniai, ekonominiai, socialiniai, technologiniai veiksniai, kurie gali paveikti įmonės sėkmę. 1) Politiniai veiksniai – kuriuos sudaro aktai, rguliuojantys įmonės steigimą, saugumo ir sanitarinius reikalavimus, mokesčius ir jų rinkimo tvarką, sprendimai dėl šakos įmonių privatizavimo ar priešingai – suvisuomeninimo, eksporto ir importo politikos ir kiti teisiniai aktai, vienaip ar kitaip susiję su įmonės veikla . 2) Ekonominiai veiksniai – infliacija, mokesčių dydis, palūkanų norma, valiutų kursas gali daugiau ar mažiau paveikti paslaugų įmonės veiklos rezultatus. 3) Socialiniai veiksniai – gyventojų demografinė struktūra, požiūris į aplinkos apsaugą, profesinių sąjungų reikalavimai darbo vietai ir rėžimui gali turėti įtakos įmonės plėtros kryptimis ir galimybėmis. 4) Technologiniai veiksniai – daro poveikį daugeliui verslo sričių. Paslaugų įmonės plėtrą gali smarkiai paveikti, pavyzdžiui, informacinių technologijų diegimas (Vengrienė B., 2006, p. 246). Politinė-teisinė aplinka: 1) Valstybės tarnautojai nedalyvauja transporto ir logistikos problemų sprendime. 2) Narystė ES suteikia naujas verslo galimybes ir lengvatas. 3) Transporto veikla griežtai reglamentuojama teisės aktų ir normatyvų, nurodančių tokius reikalavimus, kaip vairuotojo darbo laikas, pertraukų dažnumas ir trukmė, važiavimo per valstybes apribojimas ir pan. 4) Įmonės veiklai reikia gauti daugelį leidimų bei jos veiklą reglamentuoja daugelis teisės aktų ir konvencijų (Pvz. CMR – tarptautinė pervežimo taisyklių konvencija, AETR konvencija, reglamentuojanti vairuotojo darbo-poilsio režimą, TIR muitinės konvencija, ADR - teisės aktai, reglamentuojantys pavojingų krovinių vežimą ir kt.). 5) Vizos ir kiti niuansai, kurie daro įtaką krovinių pervežimui. Ekonominė aplinka: 1) Krizės metu bankai sustabdo kreditų išdavimą ir/arba sugriežtina kreditavimo ir lizingavimo sąlygas. 2) Naftos produktų kainų šuoliai sukelia neigiamus padarinius transporto ir logistikos verslui. 3) Skirtingi muitai ir jų dydžiai už ES ribų. 4) Darbo jėgos trūkumai ir migracija. Socialinė-kultūrinė aplinka: 1) Lietuvoje yra pakankamai žemas pragyvenimo lygis. 2) Lietuvoje aukštas bedarbystės lygis. 3) Lietuvoje aukštas emigracijos lygis. 4) Transporto ir logistikos srityje trūksta profesionalių darbuotojų. Technologinė aplinka: 1) Diegiamos technologijos ir inovacijos pakelia konkurencingumą savo srityje todėl pasitelkiamos naujausios technologijos. 2) Naujos technologijos sparčiai diegiamos įmonės srityje: navigacinės sistemos, GPS 3) palydovinės stebėjimo sistemos, ir pan. Šios sistemos yra pastoviai atnaujinamos, kad atitiktų kylančius patikimumo reikalavimus. 4) Naujų skaitmeninių tachografų naudojimas. Jie padeda geriau kontroliuoti darbo poilsio rėžimą ir pakelti saugumą keliuose. 5) Logistikos sandėliai įrengti naujausiomis nuskaitymo technologijomis, kodavimo technika, krovimo ir sandėliavimo technika, kuri maksimaliai greitai ir efektyviai leidžia vykdyti krovimo ir sandėliavimo darbus, naudojant mažiau laiko. Įmonės „Baltic Transline“ vidinės aplinkos analizė. Įmonės vidinė aplinka parodo, kokius ji turi pranašumus, kad išnaudotų išorines aplinkybes (Kotler, Armstrong, Wong, Saunders, 2003). Be to įvardinamos silpnosios vietos, kurioms reikalinga siūlyti sprendimo variantus (Kotler, Armstrong, Wong, Saunders, 2003). Atliekant analizę darbe išskirti ir įvertinti trys UAB „Baltic Transline“ įmonės vidinės aplinkos elementai: organizacinė struktūra, personalo analizė, finansinė analizė. Organizacinė struktūra. Įmonė UAB „Baltic Transline“ gana plačiai žinoma ir plačiai išsidėsčiusi įmonė. Įmonėje, 2020 metų duomenimis, dirba 877 darbuotojai. Todėl pagal dydį ją galima priskirti stambaus verslo įmonei (Vijeikis, Baležentis, 2010). Atsižvelgiant į jos dydį ir iš 2 paveikslo informacijos matyti, kad šios įmonės valdymo struktūra yra gana sudėtinga. 2 pav. Įmonės UAB „Baltic Transline“ valdymo struktūra. Pagal 2 paveikslo informaciją matyti, kad UAB „Baltic Transline“ įmonei būdingas funkcinis valdymo struktūros modelis. Modelis naudingas tuo, jog leidžia susieti daugiau darbuotojų su galutiniu produktu. Todėl atsiranda akivaizdesnis ryšys tarp darbų ir rezultatų. Šis paskirstymo tipas suteikia galimybę geriau pažinti personalą. Personalo analizė. Pagal įmonės veiklos sritį UAB „Baltic Transline“ darbuotojai skirstomi į dvi grupes: vadybos, transporto ir logistikos (žr. 3 pav). Įmonės ūkinę, administracinę, biurokratinę veiklą vykdo ir organizuoja įmonės administracija. Įmonė turi vieną vadovą-direktorių, kuris atsakingas už bendrą įmonės funkcionavimą bei plėtros galimybes. Jis taip pat priima svarbiausius įmonėje sprendimus. Logistikos grupė atsakinga už pervežimų organizavimą įvairiomis kryptimis. Šalia prisideda skirtingų pervežimo tipų skyriai. Taigi, matyti, kad stambioje įmonėje, kiekviena funkcija turi atskirą skyrių, kuriam patikima konkreti užduotis. Visa tai atliekama su tikslu, greitai ir efektyviai suvaldyti didelį kiekį žmonių ir tinkamai paskirstyti visus darbus, kad įmonės tikslai būtų pasiekti. 3 pav. Įmonės darbuotojų skaičiaus pokyčiai 2015-2019 m. Iš 3 paveikslo informacijos matomas stabilus įmonės darbuotojų didėjimas. Per 8 metus darbuotojų skaičius praktiškai padvigubėjo nuo 235 darbuotojų iki 894 darbuotojų. Spartesnis darbuotojų didėjimas matomas nuo 2017 metų (žr. 2 pav.). Tikėtina, kad tam įtakos turėjo ir įmonės konkurencingumo priemonių skatinimas ir vystymas. Finansinė analizė. Įmonės finansinė būklė vertinama remiantis įmonės apyvartos pokyčiais ir pelningumo rodikliais. 4 paveiksle galima pamatyti įmonės apyvartos pokyčius 2015 – 2019 m. veiklos laikotarpiu. Duomenys imti iš UAB „Baltic Transline“ įmonės apskaitos. Matoma, kad apyvarta stabiliai didėja, kas galimai rodo apie sėkmingą įmonės plėtrą bei augimą. 4pav. Įmonės apyvartos pokyčiai 2015-2019 m. Įmonės veiklos pelningumo rodikliai yra labai svarbūs dėl to, kad būtent jie parodo, kokį pelną uždirba akcininkų investuoti pinigai. Pagrindiniai pelningumo rodikliai yra šie: 1) Bendrasis pelningumo rodiklis (BPR) parodo vieno pardavimo bendrąjį pelną. BPR=Bendrasis pelnas (BP) / Pardavimų pajamos (PP). Kai BPR reikšmė didesnė nei 35% - veikla labai gera, kai reikšmė didesnė nei 15% - veikla gera, kai reikšmė 7-15% veikla patenkinama, kai reikšmė mažiau nei 7% - veikla nepatenkinama; 2) Veiklos pelningumo rodiklis (VPR) rodo įmonės vadovų gebėjimą kontroliuoti veiklos sąnaudų formavimąsi ir veiklos pelningumą. Kuo šis rodiklis didesnis – tuo geriau. VPR= Veiklos pelnas (VP)/Pardavimo pajamas (PP); 3) Grynasis pardavimo pelningumas (GPR) parodo, kokią dalį nuo įmonės pardavimo pajamų sudaro pelnas. GPR=Grynasis pelnas (GP)/Pardavimų pajamos (PP). Kai GPR>25% - labai gerai, kai GPR > 10% - gerai, kai GPR 20% įmonės būklė labai gera, kai TG>15% įmonės būklė gera, kai TG>8% įmonės būklė patenkinama, kai TG

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6344 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • UAB „BALTIC TRANSLINE“ ĮMONĖS VEIKLA IR PASLAUGOS..4
  • ĮMONĖS „BALTIC TRANSLINE“ ANALIZĖ 7
  • Įmonės „Baltic Transline“ išorinės aplinkos analizė 7
  • Įmonės „Baltic Transline“ vidinės aplinkos analizė ..11
  • UAB „Baltic Transline“ vystymosi problemos 21
  • UAB „Baltic Transline“ Strateginis planas. Misija ir vizija 23
  • Įmonės UAB „Baltic Transline“ uždavinių įgyvendinimo priemonės: 23
  • IŠVADOS 25
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
27 psl., (6344 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos analizė
  • 27 psl., (6344 ž.)
  • Word failas 293 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt