Kompiuterinė grafika.
2. Taikymo sritys
3. Kompiuterinės grafikos rušys pagal vaizdo formavimo būdą:
• a)Taškinė (rastrinė)
• b)Vektorinė
• c)Fraktalinė
4. Grafinių failų archyvavimo algoritmai
5. Grafikos programavimo apžvalga
6. Naudota literatūra
1.Kompiuterinė grafika
Kompiuterinė grafika- speciali informatikos sritis, tyrinėjanti grafinių vaizdų
kūrimo ir apdorojimo metodus ir priemones kompiuterių pagalba.
Kompiuterinės grafikos naudojimas kituose moksluose:
• Kompiuterių mokslas: programinės ir techninės įrangos sistemos, regėjimas (vision), skaičiuojamoji geometrija
• Matematika: transformacijos, kreivės, paviršiai, skaitmeniniai integralai
• Fizika: šviesa, spalvos, dinamika (animacijoje)
• Psichologija: suvokimas, supratimas
• Menas
Vizualizacija – skaitmeninių vaizdų kūrimas pagal vaizduojamo objekto modelio aprašymą.
Skaitmeninis vaizdas - vaizdas, sukurtas naudojantis kompiuterine programa – grafiniu redaktoriumi elektroniniame pavidale:
• Skaidrė,
• tekstūra,
• fotografija,
• piešinys,
• brėžinys,
• 3D scena
2.Kompiuterinės grafikos taikymo sritys
2D grafika: 2D kompiuterinės grafikos baziniai pagrindai – visos kompiuterinės grafikos (t. t. ir 3D) pagrindas
Poligrafija:
Populiariausios programos:
• Adobe PageMaker
• QuarkXPress
Interneto (Web) grafika:
a) Failų dydžio ir perdavimo tinkle laiko minimizavimas
b)Grafinio vaizdo kokybės išsaugojimas
Daugialypė terpė (multimedia)=tekstas+garsas+vaizdas
a) Interaktyviųjų enciklopedijų, žinynų, mokomųjų programų kūrimas
b) Apribojimai monitoriaus skiriamajai gebai
c) Failų dydžių minimizavimas
d) Daugialypės terpės ir interneto galimybių pilnas išnaudojimas
3D grafika ir kompiuterinė animacija (virtualioji realybė):
a) Kompiuterinių žaidimų pramonė
b) Televizinė reklama ir televizijos kanalų grafinis apipavidalinimas
c) Architektūrinių modelių kūrimas
Videomontažas:
a)Specialieji efektai kine
b)Televizijos programų ruošimas
Automatizuotasis projektavimas (APS) ir verslo grafika:
a) Inžinerinė konstruktorinė veikla – nuo mikroschemų projektavimo iki lėktuvų kūrimų
b)Architektūros dizainas, 2D ir 3D modelių vizualizacija
c)Medicina – automatizuotas implantantų projektavimas
Geografinės informacinės sistemos (GIS)
Apmokymas
Švietimas
E-komercija
Kompiuterinis menas
3.Kompiuterinės grafikos rūšys pagal vaizdo formavimo būdą
1. Taškinė (rastrinė):
Vaizdų gavimo šaltiniai:
• iliustracijų, fotonuotraukų skenavimas
• fotografavimas skaitmeninėmis video ir fotokameromis
• piešimas specialiomis programomis – grafiniais redaktoriais
• tiesioginis piešimas grafine planšete
• animacijos programomis
• ekrano fragmentų kopijavimo programomis
• tekstūrų generavimo programomis
Bazinis elementas – taškas/pikselis (pixel), turintis savo spalvą.Rastras – taškų, sudarančių vaizdą, stačiakampė ar kitokio tipo matrica.Geometriškai pikselis yra taškas.Formuojant vaizdą pikselis yra sritis.
Rastro geometrinės charakteristikos:
1. Skiriamoji geba/raiška (resolution)
2. Spalvinis gylis (bit depth).
3. Taškų (pikselių) forma
4. Rastro dydis
1. Skiriamoji geba (resolution):
Taškų skaičius į ilgio vienetą, dažnai - Dpi (dots per inch)
pvz., 600 dpi – 600 taškų į colį (2,54...
Šį darbą sudaro 2147 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!