Trimačio vaizdo atkūrimas iš paveikslėlių rinkinio yra viena iš seniausių kompiuterinio vaizdo problemų. Jo šaknys siekia robotų laikus. Deja, dabartiniai „art of date“ algoritmai naudojami atkūrimui iš daugkartinių vaizdų yra paprastai labai lėti ir užkerta kelią platesniam šios technikos pavartojimui.
Šio darbo pagrindinis objektas - GPU įdiegimas į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą.
Darbo tikslas – išanalizuoti GPU įdiegimą į daugiavaizdžio stereo lygmens komplektą.
Darbo uždaviniai:
• Apžvelgti ankstesnius darbus stereo rekonstrukcijos ir bendros paskirties apskaičiavimų GPU (GPGPU) srityje;
• Apibūdinti formos rekonstrukcijos algoritmą, kurį mes naudojame.
• Aprašyti naudojamą įrangą
• Išsiaiškinti kaip suminimizuoti energiją.
• Išsiaiškinti kaip skaičiuojamos, vaizduojamos taškų pozicijos.
Ruošiant ataskaitą, panaudoti tokie metodai, kaip indukcijos (temos apibendrinimas, išvados), dedukcijos (pagrindinių sąvokų, metodų aiškinimas), modeliavimo (diagramų, lentelių sudarymas), apibendrinimo (darbo išvados) metodai. Pateikta 11 diagramų ir paveikslėlių
1. Trimačio vaizdo spartintuvai
1.1 Architektūra
Grafinė sistema iš esmės yra multiprocesorinė sistema – joje veikia centrinis kompiuterio procesorius (CPU) ir grafikos spartintuvo procesorius (Graphics Processing Unit – GPU). Kiekvienas jų atskirai gali būti traktuojamas kaip multiprocesorinė sistema: CPU turi atskirus funkcinius įtaisus ir/arba HyperThreading; GPU turi viršūnių, fragmentų apdorojimo įtaisus ir t.t.
Taip pat grafinėje sistemoje yra keletas atmintinės tipų: pagrindinė kompiuterio atmintinė (System RAM), pagrindinės atmintinės AGP dalis (AGP RAM) ir grafikos spartintuvo atmintinė (Video RAM – VRAM). Tarp atmintinės ir procesoriaus yra keleto lygių spartinančioji atmintinė (GPU viduje – ir tarp atskirų sub-procesorių).
Kai kurios GPU skaičiavimų dalys yra superkonvejerizuotos, su labai ilgu konvejeriu (pvz., keletas tūkstančių vaizdo taškų gali būti įvairiose apdorojimo stadijose vienu metu).
1 diagrama. Bendra architektūra
Bendra architektūra pavaizduota 1 diagramoje. Rodyklės rodo duomenų srautus, rodyklių pločiai apytiksliai parodo santykinį pralaidumą.
CPU skaičiuoja tai, ko negali GPU, taip pat kontroliuoja GPU darbą. Taikomoji programa kontroliuoja darbą gana aukštame lygyje per naudojamą 3D biblioteką (Direct3D arba OpenGL). 3D biblioteka naudoja grafinio spartintuvo tvarkykles, kurios tvarko spartintuvo komandų buferius, konvertuoja resursų formatus, ir kontroliuoja spartintuvą pačiame žemiausiame lygyje; šis lygmuo taikomosioms programoms...
Šį darbą sudaro 3159 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!