Aplinkos apsauga šiandien tampa visų svarbiausiu rūpesčiu.
Aplinkosauga yra ypatinga pilietinės veiklos sritis, kai kiekvienas žmogus turi suvokti, kad yra gamtinių išteklių vartotojas, o besaikis jo vartojimas yra pagrindinė ekologinės krizės priežastis.
Norėdami iš esmės pakeisti susidariusią ekologinę situaciją, turime pradėti nuo savęs, t. y. keisti savo požiūrį į gamtą, ekonomikos plėtrą, vartojimą.
Mūsų namai- tai ta erdvė, kur jaučiamės saugūs, kur laukia duona ir šiluma. O mūsų visų būste- Žemėje – ar nereikia darnos, kad visiems būtų saugu?
Gamtoje viskas tarpusavį susiję, veikia vienas kitą. Pažeidus šioje sudėtingoje sistemoje bet kuriuos tarpusavio ryšius, gali suirti visas darnus nėrinys. O toks pavojus tampa akivaizdesnis, žmogaus galimybės keisti darną Gamtoje jau pradėjo viršyti jo teises. Tad ekologijos ir aplinkosaugos žinios reikalingos kiekvienam. Kiekvienas mes galime ir turime įvesti savo indėlį į gamtoje nusistovėjusių pusiausvirų išsaugojimą.
Papildomo ekologinio ugdymo programa pradinėje mokykloje, turi puikią galimybę puoselėti moksleivių ekologinę kultūrą ( supratimą ).
Programa skiriama pradinės mokyklos moksleiviams.
II Specifiniai ugdymo tikslai ir
Uždaviniai
Tikslai:
• ugdyti pagarbos ir meilės Gamtai jausmus, bei atsakomybės už jos išsaugojimą
• rūpintis savo ( miesto ) gamtotyra, gamtosauga ir ekologiniu švietimu
• skatinti teorinių žinių pritaikymą praktinėje veikloje.
Uždaviniai:
• organizuoti ir skatinti pradinių klasių moksleivių gamtosauginę veiklą, kelti jų žinių lygį,gerinti gamtotyrimo darbo įgūdžius.
• organizuoti ir vykdyti ekologinius žygius, talkas, gyvūnų globą, pasitarimus, bei kitas su gamtosauga susijusias akcijas
• stebėti ir tirti aplinką
• gerinti gyvenamosios aplinkos ekologinę situaciją
• pasitelkti tautosaka, liaudies muzika, etnografinias žinias organizuojant į visuomenės renginius ir šventes.
• suteikti teisinės atsakomybės už gamtos teršimą pradmenis.
III Didaktinės nuostatos ir ugdymo metodai
Mokymas – pedagoginis procesas, kurio metu vyksta bendradarbiavimas, kai mokiniai įgyja žinių, yra lavinami, auklėjami. Mokymas turi padėti asmenybės raidai. Todėl mokytojas turi:
• pažinti mokinius. Norint mokinį gerai ugdyti, reikia jį gerai pažinti;
• būti įtaigus, kad kuo labiau paliestų vaiko asmenybę;
• skatinti mokinių aktyvumą, kas labai teigiamai veikia jų ugdymą;
• skatinti mokinių savimoką
• pasirinkti atitinkamą sąveikos pobūdį
Programoje vadovaujamės...
Šį darbą sudaro 1461 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!