Vertinant investicinius projektus visuomet yra lyginamos tarpusavyje keletas alternatyvų. Norint nustatyti, kuris investicinis projektas yra naudingiausias konkrečiai įmonei, reikia atlikti turimų alternatyvų finansinę analizę. Mūsų kursiniame darbe nagrinėsime projekto įgyvendinimo ir atmetimo atvejus.
Investicinių projektų realizavimas tęsiasi bei rezultatai reiškiasi ilgiau nei vienerius metus, šis laikotarpis gali apimti keletą ar keliolika metų. Įprasta, kad numatomos investicinių projektų pajamos bei išlaidos per visą projekto gyvavimo ciklą yra nustatomos per šių projektų pinigų srautus. Kadangi pinigų vertė apibrėžtai kinta laike, atliekant investicinių projektų ekonominę analizę, būtina atsižvelgti ne tik į projektuojamų pinigų srautų dydžius, bet taip pat reikia įvertinti laiko momentus, kuriais yra gaunamos projekto pajamos arba patiriamos išlaidos.
Darbo tikslas – UAB „Autotoja“ įmonės alternatyvių strategijų formavimas bei finansinis įvertinimas penkerių metų laikotarpyje.
• atlikti vykdomo projekto finansinį įvertinimą, naudojant atsipirkimo periodo metodą, grynosios esamosios vertės metodą, vidinės pelno normos metodą bei pelningumo indeksą;
• atlikti strategijų rizikos įvertinimą, naudojant jautrumo analizę.
1. ĮMONĖS UAB „AUTOTOJA“ ANALIZĖ
1.1. UAB „Autotoja“ charakteristika
Trumpa veiklos istorija. UAB „Autotoja“ – tai oficialus Toyota ir Lexus (nuo 2004 m.) atstovas Lietuvoje, kuris pakeitė 1998 m. birželio 3 d. buvusios UAB „Autohaus Baumgarten“ pavadinimą.
Įmonės veiklos sritis:
• Toyota ir Lexus markės naujų lengvųjų automobilių prekyba, jų priežiūra;
• serviso paslaugos;
• kėbulų remontas;
• Toyota ir Lexus originalių atsarginių dalių ir reikmenų pardavimas;
• Automobilių nuoma;
• Padėvėtų Toyota ir Lexus markės automobilių prekyba.
Įmonės veikla plėtojama gana sparčiai, o rinkoje UAB „Autotoja“ vertinama kaip aukštos kokybės japoniškų naujų lengvų automobilių platintoja. Pardavimų apimtys, lyginant 2004 m. ir 2003 m. išaugo nuo18307 tūkst. Lt iki 26251 tūkst. Lt, t.y. 1,4 karto, o lyginant 2004 m. ir 2005 m. išaugo nuo 26251 tūkst. Lt iki 155938 tūkst. Lt, t.y. beveik 6 kartus. 2004 metais įmonė pardavė 289 naujus automobilius. Lyginant su 2003 m., naujų automobilių prekyba išaugo 27 proc. arba 61 automobiliu, o lyginant 2004 m. su 2005 m., naujų automobilių...
Šį darbą sudaro 12554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!