2004
1. Įvadas
Darbo tema – elektroninių atsiskaitymų už prekes ir paslaugas būdai. Elekroniniai atsiskaitymai pastaruoju metu gan aktuali tema.
Savo sąskaitos valdymas elekroniniu būdu ir teoriškai, ir praktiškai Lietuvos sąlygomis yra visai įmanomas ir gana patikimas. Iš savo kompiuterio, bet kada galima sužinoti apie lėšų likutį sąskaitoje, atlikti pervedimus iš vienos sąskaitos į kitą. Yra įvairių būdų, kaip galima atsiskaityti už nusipirktas prekes ar paslaugas.
Darbo objektas - elektr. atsiskaitymo ir šiuolaikiniai paskirstytų kompiuterinių sistemų organizavimo būdai.
“Atsiskaitymai” suplanuoja tam tikro įsipareigojimo buvimą. Atsiskaitymai yra tokie: banko mokamąja kortele, elektroniniais čekiais, elektroniniais pinigais; skaitmeniniai pinigai.
Banko kortelė yra naudojama, esant stambiems ir vidutiniams apmokėjimas. Elektroniniai čekiai ir skaitmeniniai pinigai naudojami dažniausiai skubiems ir smulkiems mokėjimams. Skaitmeniniai pinigai yra komplektas kuponų ( kaip analogas grynųjų pinigų, turinčių savus piniginius ženklus ), išreiškiamų skaičių eilute, reiškiančia tam tikrą pinigų sumą. Šiuos pinigus išleidžia ir priima bei įtraukia į apskaitą ( registruoja visų panaudotų kuponų serijinius numerius) juos išleidžia bankas. Elektroniniai pinigai, reiškiantys elektroninį piniginių lėšų pervedimą, dažniausiai vartuojami stambiems apmokėjimams, bet apseinant be grynųjų pinigų judėjimo.
Darbo tikslas - išanalizuoti elekroninių atsiskaitymo būdus rinkos ekonomikos sąlygomis ir taikyti kompiuterinę sistemą.
Atsiskaitymai be grynųjų pinigų gali būti įvairių formų ( bankiniais pervedimais, mokamosios kortelės, inkaso, akredityvas, čekis ir kiti ).
Informacijos saugumas elektroninėje komercijoje yra vienas iš svarbiausių reikalavimų, kurių turi laikytis.
Pagrindiniai uždaviniai:
• Duomenų pateikimas;
• Išvadų parengimas.
Tyrimo priemonės – darbe remtąsi moksline literatūra.
2.Elekroninių bankų paslaugos, teikiant atsiskaitymus už prekes ir paslaugas
Ir tradiciniame, ir elektroniniame versle dalyvauja dvi pusės – pirkėjas ir pardavėjas. Kadangi elekroniniame versle mokėti grynaisias pinigais negalima, todėl čia visada dalyvauja ir trečioji pusė - bankas.
Bankas skatina klientus pereiti internetinės bankininkystės tam, kad su minimaliais kaštais galėtų juos pasiekti tolimiausiose vietose, o klientai galėtų greitai sudaryti sandorius su toli nuo jų esančiomis įstaigomis.
Siekiant kasdien stiprinti vartotojų pasitikėjimą, tobulinti vis daugiau elektroninių bankų veikimo sistemą.
Viena iš banko teikiamų paslaugų yra...
Šį darbą sudaro 2518 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!