Įvadas
Elektroninė Rinka – tai visuomeninis susitarimas, kuris leidžia pirkėjui bei pardavėjui keistis informacija ir savanoriškai vykdyti prekių ar paslaugų mainus elektroninėje erdvėje.
Šio referato tikslas yra apžvelgti elektroninės rinkos principus, jos įtaka pardavėjui ir vartotojui.
Lietuvoje interneto vartotojų skaičius sparčiai auga, tuo pačiu atverdamas vis didesnes galimybes elektroninei komercijai. Elektroninė rinka Lietuvoje jau dabar apima daugiau nei milijoną vartotojų ir šis skaičius turėtų augti, tuo pačiu didės ir elektroninių produktų bei elektroninių paslaugų vartotojų skaičius. Ypač sparčiai turėtų daugėti namų vartotojų, kartu plėsis ir smulkių prekių bei atsiskaitymų už paslaugas rinka.
Pagrindinė elektroninės rinkos problema yra vartotojų nepasitikėjimas elektronine komercija, nepakankama jos apsauga. Lietuvoje elektroninės parduotuvės ar aukcionai nesulaukia didesnio vartotų skaičiaus, nes mūsų šalyje tai yra gana naujos, mažai žinomos ir nedaug paplitusios paslaugos. Vartotojai baiminasi, kad jiems sumokėjus už kažkokią prekę ar paslaugą, negaus to ko tikėjosi o pinigų susigražinti nepavyks.
Šiame referate apžvelgsime, koks santykis elektroninėje rinkoje yra tarp pardavėjo ir vartotojo, kokiu būdu pardavėjai bando pritraukti didesnį kieki vartotojų, kaip optimizuoti elektroninę rinką, kad būtų patogu tiek vartotojams tiek pardavėjams. Išnagrinėsime kelis rinkos modelius, plačiau aptarsime rinkos elementus, tokius kaip: į vartotojus orientuota rinka, ryšių su klientais operatyvus valdymas ir pan.
Šis darbas padės suprasti elektroninės rinkos ypatumus, jos pagrindinius skirtumus nuo paprastos rinkos. Žmonės, norintys pradėti elektroninį verslą, perskaitę šį referatą žinos, ko maždaug galima tikėtis įžengus į elektroninės rinkos pasaulį, į ką jie turėtu labiau atkreipti dėmesį, o į ką galbūt kreipti mažiau dėmesio. Šio referato pagrindinis trūkumas yra ne pačios naujausios informacijos pateikimas, bei kai kurių duomenų senumas. Tačiau nepaisant to manome, kad šis darbas bus naudingas, bei pakankamai informatyvus asmenims norintiems susipažinti ar galbūt labiau pasigilinti į elektroninę rinka.
Elektroninė rinka pardavėjams ir vartotojams.
Verslas egzistuoja ne vakuume. Atsiradus daliai rinkos, firmos ir kompanijos priklauso skirtingoms bendrovėms ir asociacijoms. Tai gali būti kiek ir oficialiai įformintos prekybinės bendrovės, tiek...
Šį darbą sudaro 6167 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!