Dalykinės korespondencijos konspektas. Verslo laiškai, verslo pranešimai, pasiūlymai, sutartis, kontraktas. Viskas trumpai ir aiškiai. Tinks ir šperai ir prezentacijai.
Verslo laiškas – laiškas, kuriuo bandoma ką nors pasiekti ar pasiūlyti.
Laiško tipą lemia tikslas.
• Skatina veikti
• Aiškus, išsamus, užbaigtas
• Lakoniškas, sklandus
• Mandagus, draugiškas, nuoširdus
• Info pateikta teisingai ir tiksliai
• Tekstas netaisomas
• Rodomas rūpestis firmos reputacija
Verslo laiškų rašymo schema:
Dėmesys – interesas – prašymas – veiksmai
Dalykinio bendravimo raštu privalumai:
• Laiškas – pastovus dok, neleidžiantis abejoti tuo, kas buvo pasakyta
• Raštu galutinai užtvirtinamas susitarimas
• Info pateikiama nuosekliai, mintys logiškai plėtojamos
• Patogu perteikti ir priimti informaciją
Akcentuojama:
• Reikalauja geresnių sugebėjimų dėl pastovesnio žinių pobūdžio
• Pavyksta išvengti nereikalingų emocijų
• Padeda
◦ Įveikti atstumą
◦ Sutaupyti laiką
◦ Paspartinti bendravimo procesą
Žmogiškasis aspektas:
▪ Užmegzti ir išlaikyti abipusiai naudingus, draugiškus tarpusavio santykius su partneriais, klientais, įvairiomis institucijomis
Stilius – kalbos vartojimo būdas, jo savitumas, pasireiškiantis kalbos priemonių atranka ir organizacija
Funkciniai stiliai:
▪ Administracinis – oficialumas, šabloniškumas, aiškumas, logiškumas
• Juridinis
• Diplomatinis
• Kanceliarinis
◦ Aktas
◦ Įsakymas
◦ Protokolas
◦ Įgaliojimas
◦ Verslo l
▪ Buitinis
▪ Meninis
▪ Mokslinis
▪ Publicistinis
Rašant reikia galvoti apie:
• Temą – viename laiške gali būti 2 temos
• Auditoriją – galima prisitaikyti
• Tikslą
• Teksto dėstymą – dažniausiai 3 pastraipos
◦ Tikslas
◦ Info aiškinimas
◦ Išvados, reikalavimai, padėka
7 verslo laiškų stiliaus taisyklės:
◦ Rašomas šnekamąja kalba, be tuščių frazių
◦ Aiškus – tipiniai pvz, be techninio žargono
◦ Glaustas – be nereikalingų frazių
◦ Užbaigtas – pateikta visa reikalinga info
◦ Konkretus – aiškūs ir suprantami teiginiai
◦ Konstruktyvus – teigiamai nuteikiantys žodžiai ir frazės
◦ Taisyklingas – be gramatinių klaidų
Verslo laiškų dalys:
◦ Antraštė – firmos pavadinimas, ženklas, veikla, adresas tel, fax, sąsk nr
◦ Data – 2006-12-19, 2006 gruodžio 19
◦ Adresatas – V. Pv, firmos pavadinimas, pareigos
◦ Kreipinys – „Gerbiamas“
◦ Turinys – mažiausiai 3 pastraipos, tarp pastraipų praleistos eilutės
◦ Atsisveikinimo formulė – „Pagarbiai“
◦ Parašas – V.Pv, pareigos
◦ Priedai – po parašu
◦ Užrašas ant voko
Verslo laiškų rašymo stiliai:
▪ A – absoliučiai blokinis
• Visi – nuo kairiosios paraštės
▪ B – standartinių blokų
• Data, atsisveikinimas, parašas – nuo centro į dešinę
▪ C – pusiau blokinis
• Data – viduryje
• Parašas – nuo vidurio
• Pastraipa...
Šį darbą sudaro 1180 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!