Kasdienėje įmonės veikloje turi būti atliekamas taktinis (trumpalaikis arba operatyvusis) planavimas.
Taktinis planavimas atliekamas parengiant detalius trumpalaikius (1-3 metų) planus visai kompanijai ir atskiriems jos padaliniams. Taktinis planas – tai taktinių veiksmų planas, nukreiptas į fundamentinių įmonės problemų sprendimą. Taktiniai planai yra išvestiniai iš strateginio plano ir apima tokias funkcines įmonės darbo sritis, kaip realizacija, gamyba, paruošos, personalas, finansai ir apskaita.
Taktinis planas turi atitikti strateginį planą, taip pat visus finansinius įmonės darbo rodiklius bei dokumentus, kuriuose jie nustatyti.
Trumpalaikiai planai rengiami taktinių planų pagrindu, gamybos programos forma. Juose rodikliai nustatomi ketvirčiui ir konkretizuojami atskiriems padaliniams vienam mėnesiui. Trumpalaikio planavimo uždavinys – materialinis techninis gamybos aprūpinimas ir aprūpinimas darbo ištekliais su minimaliomis sąnaudomis.
Darbo tikslas: parengti AB „X bankas“ taktinį planavimą 2009 m.
Darbo objektas: banko tikslai.
Darbo uždaviniai:
• Paaiškinti, kas tai yra taktinis planavimas.
• Išanalizuoti pagrindinius banko tikslus, siekius.
• Ištirti banko klientus, į kokius klientus bus orientuojamasi.
• Išanalizuoti banko produktus, kaip bus tobulinimas jų pardavimas.
• Palyginti banko taktinį planavimą su praėjusiais metais, parodyti pokyčius.
• Ištirti riziką ir galimą rezultatą.
Gerai paruošta strategija būtina sėkmei užtikrinti, bet jos neužtenka, kad įmonė išgyventų. Strategiją būtina įgyvendinti. Nesėkmės priežastis - ne blogai pasirinkta strategija, bet klaidos strategijos realizavime, visų pirma tai kasdienių darbuotojų veiksmų nesuderinimas su taktiniais įmonės planais.
I. BANKO STRATEGIJA
1.1. Banko tikslai
• Ilgalaikis tikslas – tapti laiminčiu banku.
• Pagrindinės priemonės tikslui pasiekti:
◦ Nuoseklūs veiksmai atskiruose klientų segmentuose.
◦ Dėmesys paslaugų kompleksui, o ne atskiram produktui.
◦ Nuosekli nuolatinė marketingo komunikacija ir palaikymas.
◦ Komandinis darbas siekiant iškelto tikslo.
◦ Pilna atsakomybė už savo sritį.
◦ Visos organizacijos orientacija į greitį ir kokybę.
• Pagrindiniai apribojimai:
◦ Sunkiai prognozuojama rinka.
◦ Besikeičiantys akcininkų lūkesčiai.
◦ Nesusitelkusi organizacija.
1.2. Klientų segmentai
• Verslo klientai.
• Privatūs klientai.
• Privačios bankininkystės klientai.
Bendras tikslas visuose klientų segmentuose yra pritraukti aukštesnės vertės klientus ir tapti pagrindiniu jų banku.
Tikslui pasiekti naudojama:
• Produktų paketų pagrįstas pardavimas, kai parduodamas paslaugų kompleksas, o ne viena paslauga.
• Geresnė kainodara atsižvelgiant į...
Šį darbą sudaro 1891 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!