Kursiniai darbai

Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas"

9.6   (2 atsiliepimai)
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 1 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 2 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 3 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 4 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 5 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 6 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 7 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 8 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 9 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 10 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 11 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 12 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 13 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 14 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 15 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 16 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 17 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 18 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 19 puslapis
Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo įteikimo data__________
Registracijos Nr._______
Darbas įvertintas_____________________
Vilnius, 2004
ĮVADAS
Senovėje auksakaliams žmonės dažnai atnešdavo saugoti savo auksą. Su laiku auksakaliai pastebėjo, kad atnešama daugiau aukso nei atsiimama. Todėl jiems kilo mintis skolinti tą aukso likutį tiems, kam tuo metu jo reikia. Laikui bėgant toks aukso skolinimas kai kuriems auksakaliams tapo vieninteliu verslu. Jie apsiimdavo saugoti auksą už tam tikrą mokestį, o skolindavo jau už didesnį mokestį. Nuo tada, galima sakyti, prasidėjo bankininkystė.
Tai istorija. Dabar mes jau negalime įsivaizduoti savo gyvenimo be bankų, kurių paslaugomis vis dažniau naudojamės: mokame juose už komunalines paslaugas, atidarome sąskaitas, laikome indėlius ir kita. Bankas tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi ir mums svarbu, kaip gyvuoja ta dalis. Lietuvoje, kaip ir kitose postkomunistinėse valstybėse, bankų sistema dar tik kuriama, diegiamos naujos technologijos, bet neignoruojama ir užsienio šalių patirtis.
Mano darbo tikslas – išanalizuoti galimas banko komunikavimo priemones su jo paslaugų vartotojais bei atskleisti, kaip turi būti formuojamas banko įvaizdis. Tikslo įgyvendinimui pasirinkau visiems gerai žinomą ir patikimą finansinę instituciją – AB Vilniaus Bankas.
Dirbdama Vilniaus banke pastebėjau, kad daugelis klientų nežino apie visas banko teikiamas paslaugas. Antra vertus, kaskart kyla vis didesnis klientų nepasitenkinimas dėl banko aptarnavimo bei vis stringančių sistemų. Tokiu būdu yra trikdomas Vilniaus Banko ir jo klientų komunikavimas bei menkinamas šios organizacijos įvaizdis. Šis nepasitenkinimas išsirutuliodavo į nepagrįstus gandus dėl banko stabilumo ir mokumo. Todėl asmeniškai norėjau suvokti kaip galima pagerinti klientų komunikaciją su banku ir sukurti geresnį jo įvaizdį.
Minėtam tikslui pasiekti užsibrėžiau tokius uždavinius:
• Bendrai susipažinti su paslaugų vartotojais bei išsiaiškinti, kas yra banko klientai, kaip jie klasifikuojami;
• Sužinoti, kokias komunikavimo priemones su klientais naudoja Vilniaus Bankas, tai palyginti su galimais paslaugų įmonių ir jų vartotojų bendravimo būdais ir, tokiu būdu, išsiaiškinti, kaip galima patobulinti Vilniaus Banko ir jo klientų komunikaciją;
• Suprasti įmonės įvaizdžio esmę, jo svarbiausias formavimo ypatybes ir atskleisti, kaip Vilniaus Bankas kuria savo įvaizdį.
Norėdama įgyvendinti užsibrėžtą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10239 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. PASLAUGŲ KOMUNIKACIJOS PRIEMONĖS IR ĮVAIZDIS 5
  • 1.1. Paslaugų teikėjų ir vartotojų bendravimo priemonės 5
  • 1.2. Įmonės įvaizdžio esmė ir svarbiausios formavimo ypatybės 11
  • 2. AB VILNIAUS BANKO KOMUNIKAVIMO SISTEMA 14
  • 2.1. AB Vilniaus Banko istorija 14
  • 2.2. Banko paslaugų vartotojai 17
  • 2.3. Vilniaus Banko ir jo paslaugų vartotojų bendravimo priemonės 19
  • 3. PASLAUGŲ VARTOTOJŲ POŽIŪRIS Į AB VILNIAUS BANKO APTARNAVIMĄ, TYRIMAS 23
  • 3.1. Tyrimo metodika 23
  • 3.2. Tyrimo rezultatai 25
  • 3.3. Komunikacinės veiklos tobulinimo galimybės Vilniaus Banke 27
  • IŠVADOS 30
  • SUMMARY 31
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 32
  • PRIEDAI 33

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (10239 ž.)
Darbo duomenys
  • Bankininkystės kursinis darbas
  • 34 psl., (10239 ž.)
  • Word failas 346 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt