Darbo įteikimo data__________
Registracijos Nr._______
Darbas įvertintas_____________________
Vilnius, 2004
ĮVADAS
Senovėje auksakaliams žmonės dažnai atnešdavo saugoti savo auksą. Su laiku auksakaliai pastebėjo, kad atnešama daugiau aukso nei atsiimama. Todėl jiems kilo mintis skolinti tą aukso likutį tiems, kam tuo metu jo reikia. Laikui bėgant toks aukso skolinimas kai kuriems auksakaliams tapo vieninteliu verslu. Jie apsiimdavo saugoti auksą už tam tikrą mokestį, o skolindavo jau už didesnį mokestį. Nuo tada, galima sakyti, prasidėjo bankininkystė.
Tai istorija. Dabar mes jau negalime įsivaizduoti savo gyvenimo be bankų, kurių paslaugomis vis dažniau naudojamės: mokame juose už komunalines paslaugas, atidarome sąskaitas, laikome indėlius ir kita. Bankas tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi ir mums svarbu, kaip gyvuoja ta dalis. Lietuvoje, kaip ir kitose postkomunistinėse valstybėse, bankų sistema dar tik kuriama, diegiamos naujos technologijos, bet neignoruojama ir užsienio šalių patirtis.
Mano darbo tikslas – išanalizuoti galimas banko komunikavimo priemones su jo paslaugų vartotojais bei atskleisti, kaip turi būti formuojamas banko įvaizdis. Tikslo įgyvendinimui pasirinkau visiems gerai žinomą ir patikimą finansinę instituciją – AB Vilniaus Bankas.
Dirbdama Vilniaus banke pastebėjau, kad daugelis klientų nežino apie visas banko teikiamas paslaugas. Antra vertus, kaskart kyla vis didesnis klientų nepasitenkinimas dėl banko aptarnavimo bei vis stringančių sistemų. Tokiu būdu yra trikdomas Vilniaus Banko ir jo klientų komunikavimas bei menkinamas šios organizacijos įvaizdis. Šis nepasitenkinimas išsirutuliodavo į nepagrįstus gandus dėl banko stabilumo ir mokumo. Todėl asmeniškai norėjau suvokti kaip galima pagerinti klientų komunikaciją su banku ir sukurti geresnį jo įvaizdį.
Minėtam tikslui pasiekti užsibrėžiau tokius uždavinius:
• Bendrai susipažinti su paslaugų vartotojais bei išsiaiškinti, kas yra banko klientai, kaip jie klasifikuojami;
• Sužinoti, kokias komunikavimo priemones su klientais naudoja Vilniaus Bankas, tai palyginti su galimais paslaugų įmonių ir jų vartotojų bendravimo būdais ir, tokiu būdu, išsiaiškinti, kaip galima patobulinti Vilniaus Banko ir jo klientų komunikaciją;
• Suprasti įmonės įvaizdžio esmę, jo svarbiausias formavimo ypatybes ir atskleisti, kaip Vilniaus Bankas kuria savo įvaizdį.
Norėdama įgyvendinti užsibrėžtą...
Šį darbą sudaro 10239 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!