Atliko: PT–7 gr. stud.
Tikrino: dėst.
Panevėžys, 2010
TURINYS
Įvadas
Per pastaruosius dešimtį metų transporto srautai Lietuvos miestų gatvėse padidėjo 2,4
karto. Dėl to padaugėjo avarijų, padidėjo transporto eilės ir laiko nuostoliai sankryžose, ir kaip
to pasekmė - padidėjo aplinkos užterštumas transporto keliamu triukšmu ir išmetamosiomis
dujomis. Dėl nepakankamų investicijų gatvių statybai ir rekonstrukcijai transporto
“piko”valandomis sankryžose susidaro transporto spūstys. Daugelyje miestų centrinės dalies
sankryžų atsirado nauji, seniau Lietuvos miestams nebūdingi reiškiniai - perkrauti srautai. Visa tai liaudies ūkiui atneša didžiulių ekonominių nuostolių. Visiškai šių nuostolių išvengti neįmanoma, tačiau pritaikius racionalius eismo reguliavimo metodus ir priemones nuostolius galima ženkliai sumažinti.
Kai kurios eismo reguliavimo sistemos jau įsigalėjo mūsų gyvenime ir tapo įprastomis – tai žiediniai įvažiavimai į sudėtingas sankryžas, iškilios perėjos, kelių užtvaros greitkeliuose, užtvaros laukiniams žvėrims. Eismo saugumą gerinti padeda ir automatiniai greičio bei raudonos šviesos pažeidimo radarai. Šiuo metu Lietuvoje pastatyta apie 200 radarų. Pasak bendrovės „PI-konsultacijos“ vyresniojo konsultanto Justo Kapočiaus, jų tinklą būtina plėsti, kadangi tai – efektyvi priemonė eismo saugumui gerinti. Ypač jie reikalingi nedideliuose miesteliuose, kuriuose vis dar gausu kelių „erelių“ bei mėgėjų nesilaikyti eismo taisyklių. Be to, ir dabartiniai radarai ne visada naudojami efektyviai: tarnybos, į kurias patenka pažeidėjų duomenys, ne visada spėja juos apdoroti, todėl dalis vairuotojų lieka nenubaustų.
Pamažu mūsų šalyje kelią skinasi ir modernios transporto valdymo sistemos: šiuo metu kuriamas centras duomenims apie eismą kaupti, tam iš ES fondų skirta 20 mln. litų. Įgyvendinus projektą, vairuotojams bus teikiama svarbi ir visapusiška informacija apie eismo sąlygas, eismo sutrikimus, kelių tvarkymo darbus, ji suteiks galimybę pasirinkti saugų važiavimo greitį, tinkamą kelionės maršrutą ir sumažins neigiamą nepalankių eismo sąlygų poveikį.
Automobilių eismo reguliavimo istorija Lietuvoje
Lietuvoje pirmasis automobilis pasirodė 1896 metų viduryje. Pirmoji oficialiai užregistruota nelaimė su vidaus degimo varikliu varoma transporto priemone įvyko Vilniuje 1908 m. Apie šiа 1908 m. lapkričio 8 d. įvykusiа autoavarijа Vilniaus laikraščiai rašė: „Mūsų mieste yra vienas automobilis, kuris laksto gatvėmis, baidydamas...
Šį darbą sudaro 1975 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!