Programos 3ds max langą sudaro trys projekcijos, kiekvienoje kurių parodyta trimatė scena iš tam tikro taško.
Viršutinėje programos lango dalyje yra pagrindinis meniu, o po juo – pagrindinė įrankių juosta. Pagrindinio meniu punktai dalinai pakartoja įrankių juostos ir pagrindinės panelės bei panelės Command Panel komandas. Lango kairėje yra vertikali įrankių juosta, o dešinėje – Command Panel, kurioje galima kontroliuoti įvairius scenos objektų nustatymus bei daugumos darbo metu naudojamų operacijų parametrus.
Command Panel sudaro šešios dalys:
1) Create – naudojama pagrindinių ir šalutinių scenos objektų kūrimui.
2) Modify – naudojama bet kurio pažymėto objekto parametrų keitimui.
3) Hierarchy.
4) Motion.
5) Display.
6) Utilities.
Apatinėje programos lango dalyje yra animacijos juosta, po ja – objektų koordinatės, būsenos juosta bei animacijos ir objektų padėties projekcijų languose valdymo mygtukai.
Apatiniame dešiniajame lango kampe išsidėstę mygtukai, naudojami objektų rodymo lange valdymui:
• Zoom – scenos priartinimas/atitolinimas.
• Zoom All – visų objektų visose projekcijose priartinimas/atitolinimas.
• Zoom Extents/Zoom Extents Selected – pasirinkto objekto/visų objektų priartinimas/atitolinimas visų projekcijų langų matomumo ribose.
• Zoom Extents All/Zoom Extents Selected – pasirinkto objekto/visų objektų priartinimas/atitolinimas aktyvaus projekcijos lango matomumo ribose.
• Field-of-View/Region Zoom – viso matomumo/pelės pagalba išrinkto matomumo keitimas.
• Pan – rankinis vaizdo ekrane reguliavimas.
• Arc Rotate/Arc Rotate Selected/Arc Rotate SubObject – scenos sukimas apie matomumo centrą/apie pasirinktus objektus/apie antrinį objektą.
• Min/Max Toggle – aktyvaus projekcijos lango didinimas iki viso ekrano dydžio.
Pastaba:
Jei pradiniai programos nustatymai pakeičiami, bet nežinoma, kaip grąžinti pradinius nustatymus, reikia iš aplanko, kuriame instaliuota programa, pašalinti failą 3dsmax.ini.
Objektų kūrimas ir darbas su jais
Objektų tipai
1) Geometry:
Standartinės trimatės geometrinės figūros:
a) Sphere (sfera)
b) Box (stačiakampis)
c) Cone (kūgis)
d) Cylinder (cilindras)
e) Torus
f) Plane (plokštuma) ir kt.
Bei sudėtingi primityvai:
a) Hedra (daugiasienis)
b) ChamferCylinder (cilindras su nuožulna)
c) Torus Knot (mazgas) ir kt.
Kažkodėl, į paprasčiausių figūrų sąrašą yra įtraukta ir figūra Teapot (virdulys). Jo pagalba patogu išbandyti įvairius modifikatorius bei medžiagas, kadangi ši figūra yra netaisyklingos formos.
Taip pat į Geometry sąrašą įeina Doors (durys), Windows (langai), Stairs (laiptai),...
Šį darbą sudaro 1916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!