Referatai

Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas

9.0   (3 atsiliepimai)
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 1 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 2 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 3 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 4 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 5 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 6 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 7 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 8 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 9 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 10 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 11 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 12 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 13 puslapis
Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Darbo tikslas – glaustai pristatyti viešąsias elektronines paslaugas, nustatyti jų privalumus ir trūkumas. Darbo uždaviniai: (1) apibrėžti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą, nustatyti jų grupes ir teikimo būdus, išanalizuoti jų klasifikavimą pagal brandos fazes bei apibrėžti jų rūšis; (2) suprasti Lietuvos viešojo sektoriaus teikiamų viešųjų elektroninių paslaugų naudą ir kokybę; (3).išsiaiškinti, kokie Lietuvos Respublikos teisės aktai reglamentuoja viešas elektronines paslaugas.

Ištrauka

ĮVADAS
Terminas „elektroninė valdžia“ gali asocijuotis su nuostata, jog kompiuteriai kėsinasi į pačią valdymo funkciją. Tačiau, toks objektas kaip e-valdžia savaime neegzistuoja: „E-valdžia yra ne valdymas, o administravimas, arba valdymo priemonė. Valdyti gali tik žmogaus smegenys, ne kompiuteris, todėl informacinės technologijos yra įrankis, kuris tarnauja žmogui. Ypač svarbu, kad darbo erdvėje šis įrankis būtų kuo efektyvesnis“ [V.Abraitis].
Viešosiomis paslaugomis internetinėje erdvėje dažnas pilietis naudojasi kiekvieną dieną. Ir tai labai lengvina kiekvieno iš mūsų gyvenimą. Šiais technologijų tobulėjimo ir klestėjimo laikais bene kiekvienas žmogus kasdien girdi kalbant apie informacinę visuomenę, e-vyriausybę, e-verslą, žinių ekonomiką ir, žinoma, elektronines paslaugas. Visa tai ne tik palengvina žmonių darbą ir kasdienį gyvenimą, bet ir verčia tobulėti bei siekti naujovių. Kiekvienais metais didėja visų gyventojų poreikis naudotis informacinėmis technologijomis, internetu ir jo teikiamais privalumais. Kartu su šiuo poreikiu didėja gyventojų suinteresuotumas pasinaudoti visomis valstybės teikiamomis paslaugomis, tarp jų ir viešosiomis elektroninėmis paslaugomis.
Darbo tikslas – glaustai pristatyti viešąsias elektronines paslaugas, nustatyti jų privalumus ir trūkumas.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą, nustatyti jų grupes ir teikimo būdus, išanalizuoti jų klasifikavimą pagal brandos fazes bei apibrėžti jų rūšis.
2. Suprasti Lietuvos viešojo sektoriaus teikiamų viešųjų elektroninių paslaugų naudą ir kokybę.
3. Išsiaiškinti, kokie Lietuvos Respublikos teisės aktai reglamentuoja viešas elektronines paslaugas.
1. VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ SAMPRATA
Informacinės visuomenės plėtros procesai Lietuvoje kasmet spartėja – vis daugiau žmonių, gyvenančių ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir kaimo vietovėse, naudojasi interneto teikiamomis galimybėmis ieškodami juos dominančios laisvalaikio ar darbo informacijos, vis daugiau verslo įmonių, valstybės bei savivaldos institucijų bendrauja tarpusavyje naudodamos elektronines ryšio priemones, internete teikia išsamią informaciją apie savo veiklą, sudaro galimybes nuotoliniu būdu užsisakyti prekes ar paslaugas. Nuolatinė mokslo ir technologijų plėtra lemia esminius darbo procesų pokyčius – didėja planavimo, valdymo, sisteminės analizės ir kitų intelektinių operacijų vaidmuo. Procesas įgauna svarbią ekonominę, politinę, visuomeninę ir socialinę reikšmę. Technine prasme vyksta ryšių tinklų, visuomenės informavimo priemonių,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3289 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ SAMPRATA 4
  • 1.1. Viešųjų elektroninių paslaugų grupės ir jų teikimo būdai. 5
  • 1.2. Viešųjų elektroninių paslaugų rūšys 6
  • 1.3 Viešųjų elektroninių paslaugų klasifikavimas pagal brandos fazes 7
  • 2. VIEŠŲJŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ BŪTINUMAS LIETUVOJE 8
  • 2.1. Elektroninių viešųjų paslaugų teikiama nauda 8
  • 2.2. Viešųjų elektroninių paslaugų kokybė 10
  • 2.3 Viešosios paslaugos elektroninėje erdvėje 10
  • 3. LIETUVOS VIEŠOJO SEKTORIAUS ELEKTRONINES PASLAUGAS IR ELEKTRONINĘ VALDŽIĄ REGLAMENTUOJANTYS TEISĖS AKTAI 11
  • LITERATŪRA 14
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3289 ž.)
Darbo duomenys
  • Elektroninės valdžios referatas
  • 14 psl., (3289 ž.)
  • Word failas 130 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą