Darbo tikslas – glaustai pristatyti viešąsias elektronines paslaugas, nustatyti jų privalumus ir trūkumas. Darbo uždaviniai: (1) apibrėžti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą, nustatyti jų grupes ir teikimo būdus, išanalizuoti jų klasifikavimą pagal brandos fazes bei apibrėžti jų rūšis; (2) suprasti Lietuvos viešojo sektoriaus teikiamų viešųjų elektroninių paslaugų naudą ir kokybę; (3).išsiaiškinti, kokie Lietuvos Respublikos teisės aktai reglamentuoja viešas elektronines paslaugas.
Terminas „elektroninė valdžia“ gali asocijuotis su nuostata, jog kompiuteriai kėsinasi į pačią valdymo funkciją. Tačiau, toks objektas kaip e-valdžia savaime neegzistuoja: „E-valdžia yra ne valdymas, o administravimas, arba valdymo priemonė. Valdyti gali tik žmogaus smegenys, ne kompiuteris, todėl informacinės technologijos yra įrankis, kuris tarnauja žmogui. Ypač svarbu, kad darbo erdvėje šis įrankis būtų kuo efektyvesnis“ [V.Abraitis].
Viešosiomis paslaugomis internetinėje erdvėje dažnas pilietis naudojasi kiekvieną dieną. Ir tai labai lengvina kiekvieno iš mūsų gyvenimą. Šiais technologijų tobulėjimo ir klestėjimo laikais bene kiekvienas žmogus kasdien girdi kalbant apie informacinę visuomenę, e-vyriausybę, e-verslą, žinių ekonomiką ir, žinoma, elektronines paslaugas. Visa tai ne tik palengvina žmonių darbą ir kasdienį gyvenimą, bet ir verčia tobulėti bei siekti naujovių. Kiekvienais metais didėja visų gyventojų poreikis naudotis informacinėmis technologijomis, internetu ir jo teikiamais privalumais. Kartu su šiuo poreikiu didėja gyventojų suinteresuotumas pasinaudoti visomis valstybės teikiamomis paslaugomis, tarp jų ir viešosiomis elektroninėmis paslaugomis.
Darbo tikslas – glaustai pristatyti viešąsias elektronines paslaugas, nustatyti jų privalumus ir trūkumas.
1. Apibrėžti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą, nustatyti jų grupes ir teikimo būdus, išanalizuoti jų klasifikavimą pagal brandos fazes bei apibrėžti jų rūšis.
2. Suprasti Lietuvos viešojo sektoriaus teikiamų viešųjų elektroninių paslaugų naudą ir kokybę.
3. Išsiaiškinti, kokie Lietuvos Respublikos teisės aktai reglamentuoja viešas elektronines paslaugas.
Informacinės visuomenės plėtros procesai Lietuvoje kasmet spartėja – vis daugiau žmonių, gyvenančių ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir kaimo vietovėse, naudojasi interneto teikiamomis galimybėmis ieškodami juos dominančios laisvalaikio ar darbo informacijos, vis daugiau verslo įmonių, valstybės bei savivaldos institucijų bendrauja tarpusavyje naudodamos elektronines ryšio priemones, internete teikia išsamią informaciją apie savo veiklą, sudaro galimybes nuotoliniu būdu užsisakyti prekes ar paslaugas. Nuolatinė mokslo ir technologijų plėtra lemia esminius darbo procesų pokyčius – didėja planavimo, valdymo, sisteminės analizės ir kitų intelektinių operacijų vaidmuo. Procesas įgauna svarbią ekonominę, politinę, visuomeninę ir socialinę reikšmę. Technine prasme vyksta ryšių tinklų, visuomenės informavimo priemonių, turinio, paslaugų ir įrenginių skaitmeninis...
Šį darbą sudaro 3289 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!