Referatai

Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai

9.4   (2 atsiliepimai)
Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai 1 puslapis
Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai 2 puslapis
Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai 3 puslapis
Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai 4 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Komunikacija – organizacijos gyvenimo kraujas, ir jos trūkumas ar neefektyvumas organizacijai atsiliepia labai skaudžiai. Organizaciją sudaro kartu dirbantys ir tam tikrų tikslų siekiantys žmonės. Jų darbo kokybė ir rezultatai labai didele dalimi priklauso nuo sklandaus komunikacijos proceso organizacijoje. Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Taigi, įmonės veikla be komunikacijos yra neįmanoma.
Komunikaciją galima nagrinėti įvairiais aspektais. Aš panagrinėsiu vertikalios ir horizontalios komunikacijos privalumus ir trūkumus organizacijoje. Informacijos krypčių analizės būdas patrauklus visų pirma savo paprastumu ir aiškumu. Jis padeda suvokti esminius komunikacijos srautus, tarp siuntėjo ir gavėjo.
Vertikalioji komunikacija yra komunikacijos rūšis, kai informacija keliauja organizacijos komandų grandine aukštyn arba žemyn. Tai komunikacija tarp viršininko ir pavaldinio. Šis komunikacijos aspektas ypač aktualus didelėse organizacijose, kurių struktūroje daug hierarchinių lygių. Dažnai vertikali komunikacija suprantama vienpusiškai kaip informacijos perdavimas iš viršaus žemyn, tai yra informacijos „pumpavimas“ iš vadovų pavaldiniams. Tačiau ne mažiau svarbi vertikalios komunikacijos dalis yra atgalinis ryšys iš darbuotojų vadovams – informacija iš apačios viršun. Informacijos srautai iš viršaus į apačią prasideda nuo aukščiausiųjų valdymo lygių, po to keliauja žemyn per valdymo lygius, kol pasiekia eilinius darbininkus. Pagrindinis tokios komunikacijos (iš viršaus į apačią) tikslas – patarti, informuoti, nurodyti, instruktuoti ir įvertinti darbuotojus bei pateikti organizacijos nariams žinių apie organizacijos tikslus ir politiką. Tačiau nemanykime, kad komunikacija žemyn – tai būtinai žodinis ar akivaizdus kontaktavimas. Siųsdama į darbuotojų namus laiškus, kuriuose pranešama apie naują nedarbo dienų dėl ligos politiką, vadovybė naudoja komunikaciją žemyn. Komunikacija – žemyn taip pat yra ir komandos vadovo išsiųstas elektroninis laiškas kuriame primename apie artėjantį užduoties įvykdymo terminą.
Pagrindinis komunikacijos priešinga kryptim, t.y. iš apačios į viršų, tikslas – pateikti aukštesniems valdymo lygiams informaciją apie tai, kas vyksta žemesniuose lygiuose. Komunikacijos aukštyn organizacijoje pavyzdys yra darbo ataskaitos, kurias rengia žemesniosios grandies vadovai, laiškų dėžutės pasiūlymams, darbuotojų nuomonė, vadovų ir jų pavaldinių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1331 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
4 psl., (1331 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 4 psl., (1331 ž.)
  • Word failas 42 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Horizontalioji komunikacija organizacijoje

Horizontalioji komunikacija organizacijoje Komunikacija Peržiūrėti darbą

Komunikacijos organizacijoje tikslai ir funkcijos

Komunikacijos organizacijoje tikslai ir funkcijos Komunikacija Peržiūrėti darbą

Elektroninės komercijos samprata privalumai ir trūkumai

Elektroninės komercijos samprata privalumai ir trūkumai Komunikacija Peržiūrėti darbą

Komunikacijos įtaka organizacijos veiklos efektyvumui

Komunikacijos įtaka organizacijos veiklos efektyvumui Komunikacija Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt