Verslo komunikacijos referatas. Komunikaciją galima nagrinėti įvairiais aspektais. Šiame darbe nagrinėjami vertikalios ir horizontalios komunikacijos privalumai ir trūkumai organizacijoje. Informacijos krypčių analizės būdas patrauklus, visų pirma, savo paprastumu ir aiškumu. Jis padeda suvokti esminius komunikacijos srautus, tarp siuntėjo ir gavėjo.
Komunikacija – organizacijos gyvenimo kraujas, ir jos trūkumas ar neefektyvumas organizacijai atsiliepia labai skaudžiai. Organizaciją sudaro kartu dirbantys ir tam tikrų tikslų siekiantys žmonės. Jų darbo kokybė ir rezultatai labai didele dalimi priklauso nuo sklandaus komunikacijos proceso organizacijoje. Komunikacija yra gija, jungianti visas svarbiausias valdymo proceso dalis: planavimą, organizavimą, vadovavimą ir kontrolę. Taigi, įmonės veikla be komunikacijos yra neįmanoma.
Komunikaciją galima nagrinėti įvairiais aspektais. Aš panagrinėsiu vertikalios ir horizontalios komunikacijos privalumus ir trūkumus organizacijoje. Informacijos krypčių analizės būdas patrauklus visų pirma savo paprastumu ir aiškumu. Jis padeda suvokti esminius komunikacijos srautus, tarp siuntėjo ir gavėjo.
Vertikalioji komunikacija yra komunikacijos rūšis, kai informacija keliauja organizacijos komandų grandine aukštyn arba žemyn. Tai komunikacija tarp viršininko ir pavaldinio. Šis komunikacijos aspektas ypač aktualus didelėse organizacijose, kurių struktūroje daug hierarchinių lygių. Dažnai vertikali komunikacija suprantama vienpusiškai kaip informacijos perdavimas iš viršaus žemyn, tai yra informacijos „pumpavimas“ iš vadovų pavaldiniams. Tačiau ne mažiau svarbi vertikalios komunikacijos dalis yra atgalinis ryšys iš darbuotojų vadovams – informacija iš apačios viršun. Informacijos srautai iš viršaus į apačią prasideda nuo aukščiausiųjų valdymo lygių, po to keliauja žemyn per valdymo lygius, kol pasiekia eilinius darbininkus. Pagrindinis tokios komunikacijos (iš viršaus į apačią) tikslas – patarti, informuoti, nurodyti, instruktuoti ir įvertinti darbuotojus bei pateikti organizacijos nariams žinių apie organizacijos tikslus ir politiką. Tačiau nemanykime, kad komunikacija žemyn – tai būtinai žodinis ar akivaizdus kontaktavimas. Siųsdama į darbuotojų namus laiškus, kuriuose pranešama apie naują nedarbo dienų dėl ligos politiką, vadovybė naudoja komunikaciją žemyn. Komunikacija – žemyn taip pat yra ir komandos vadovo išsiųstas elektroninis laiškas kuriame primename apie artėjantį užduoties įvykdymo terminą.
Pagrindinis komunikacijos priešinga kryptim, t.y. iš apačios į viršų, tikslas – pateikti aukštesniems valdymo lygiams informaciją apie tai, kas vyksta žemesniuose lygiuose. Komunikacijos aukštyn organizacijoje pavyzdys yra darbo ataskaitos, kurias rengia žemesniosios grandies vadovai, laiškų dėžutės pasiūlymams, darbuotojų nuomonė, vadovų ir jų pavaldinių...
Šį darbą sudaro 1331 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!