Kursinis darbas. Vaizduotė - gebėjimas iš gausybės atsiminimų sužadinti sąmonėje tam tikras sudedamąsias dalis ir sukurti iš jų naujus psichologinius darinius. Vaizduotė pagrįsta turimo jutiminio patyrimo panaudojimu. Jos medžiaga - atminties vaizdiniai ir esami suvokimai.
Vaizduotė - gebėjimas iš gausybės atsiminimų sužadinti sąmonėje tam tikras sudedamąsias dalis ir sukurti iš jų naujus psichologinius darinius. Vaizduotė pagrįsta turimo jutiminio patyrimo panaudojimu. Jos medžiaga - atminties vaizdiniai ir esami suvokimai. Vaizduotės šaltinis - objektyvi tikrovė, pakeista žmogaus fantazijos, ir žmogaus sąmonėje įgijusi naujų formų. Vaizduotė yra tikrovę pertvarkančio atspindėjimo procesas. Vaizduotė yra viena iš mąstymo formų. Vaizdinis mąstymas yra labai tampriai susijęs su suvokimu, nes jai padeda toji pati smegenų dalis, tačiau suvokimas yra pirminis: vaizduotė – antrinis procesas.
Žodis “fantazija” kilęs iš graikiško phantasia, kurį galima versti kaip “atrodymą”. Šis žodis kyla iš veiksmažodžio, reiškiančio “daryti matomą”.
Darbo tikslas – šią temą pasirinkau norėdama papildyti savo teorines žinias, daugiau sužinoti apie vaizduotę, jos galimybes ir kuo ji svarbi žmogui. Uždaviniai – pirmiausia išsiaiškinti kas yra vaizduotė. Kokia būna vaikų vaizduotė. Kokie pratimai naudojami vaizduotei lavinti.
Vaizduotė yra viena iš mąstymo formų. Vaizdinis mąstymas yra labai tampriai susijęs su suvokimu, nes jai padeda toji pati smegenų dalis, tačiau suvokimas yra pirminis: vaizduotė – antrinis procesas.
Žodis “fantazija” kilęs iš graikiško phantasia, kurį galima versti kaip “atrodymą”. Šis žodis kyla iš veiksmažodžio, reiškiančio “daryti matomą”.
b) “susitikti” ir “kalbėtis” su norimais žmonėmis dabar, praeityje, ir ateityje.
Šie vaizduotės ypatumai suteikia plačių galimybių ir ugdymo, ir konsultavimo situacijose.
2. Vaizduotė įgalina visybiškai išgyventi situaciją ir susitikimą su žmogumi. Tai reiškia, kad, viena vertus, galime intelektualiai stebėti situaciją ir kas joje vyksta, kita vertus, išgyventi tuo metu mumyse kylančius jausmus. Taigi:
a) situacija mums tampa gyva, ji nebėra kažkas, apie ką skaitome ar girdime, nes mes ją išgyvename;
b) žmonės, su kuriais susiduriame vaizduotėje, taip pat mums tampa gyvi.
3. Ugdymo ir mokymosi situacijose mes sąmoningai ir tikslingai naudojamės vaizduotę tam, kad kažką atrastume, geriau suprastume ir įsigilintume į tai, su kuo dirbame.
4. Sąmoningai ir tikslingai organizuota “atradimų kelionė”, į kurią leidžiamės vaizduotėje, paaštrina pojūčius. Mes galime labiau sutelkti dėmesį,...
Šį darbą sudaro 3580 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!