Tyrimai

Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę

10   (2 atsiliepimai)
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 1 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 2 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 3 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 4 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 5 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 6 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 7 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 8 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 9 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 10 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 11 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 12 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 13 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 14 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 15 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 16 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 17 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 18 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 19 puslapis
Vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuo metu Lietuvos ikimokykliniame ugdyme dominuoja vaiko sklaidą skatinančios ugdymo teorijos (pvz., holistinio ugdymo – T. Mclaughlin ir kt.), branginančios vaikystę kaip unikalią vertybę, vertinančios vaiko gyvenimą čia ir dabar bei skatinančios ugdyti laisvą, savarankišką, atsakingą, kūrybingą asmenybę. Todėl tiriamas vaikų reagavimas į sėkmę ir nesėkmę.
Svarbu paminėti, kad visas vaikystės periodas apima žmogaus gyvenimo pradžią (nuo 1 iki 12-13m.). Vaikystė mokslinėje literatūroje apibūdinama kaip amžiaus tarpsnis, kuriame paprastai išskiriami 3 etapai: ankstyvoji vaikystė (3-7m.), vidurinioji (7-10m.) ir vyresnioji (10-13m.). Dar ankstyvoji vaikystė gali būti įvardijama kaip ikimokyklinė, o vidurinioji ir vyresnioji – kaip mokyklinė. Tačiau mūsų nagrinėjamu atveju, daugiau rūpi ikimokyklinio amžiaus vaikai (5-6 metų), kurie vis dar yra neatskiriama šeimos dalis ir tik per šeimą sąveikauja su išoriniu pasauliu. Pedagogikoje vaikystė dažniausiai apibrėžiama kaip žmogaus amžiaus tarpsnis, kuriuo nusakomos tam tikros raidos ribos.
Pedagogams svarbu orientuotis į šiuolaikinę vaikystės sampratą: suprasti vaiko raidą ir ugdymą kaip vieningą procesą, įsisąmoninti visų raidos procesų tarpusavio priklausomybę, interpretuoti vaikystę kaip sėkmingą viso gyvenimo ugdimosi pradžią, kurti naujas ugdymosi galimybes kiekvienam vaikui.
Viena vaikystės fenomeno tyrėjų A. Juodaitytė teigia, kad požiūris į vaikystę, kaip savaime vertingą žmogaus gyvenimo periodą, sudaro sąlygas vaikams jaustis socialiai visaverčiams jau dabar, o ne tik ateityje, duoda galimybę pedagogui ugdant vaiką remtis vaikystės teikiamais prioritetais: socialiniais-pažintiniais pasiekimais tyrinėjant jį supančią aplinką ir tuo pačiu patiriant tyrinėjimo džiaugsmą, kuris leidžia sėkmingai ar nesėkmingai išgyventi vaikystę ir panaudoti joje įgytą patirtį. Vaikystėje įgyjami asmenybės bruožai, kurie išlieka visą laiką, pirmiausia pasitikėjimas savimi, o jis priklauso nuo patiriamos sėkmės ar nesėkmės, smalsumas ir atvirumas aplinkai, iš kurios laukiama pozityvaus nusiteikimo.
Pasaulyje mokslininkų tarpe (D. Goleman, L. Carroll ir kt.) vis dažniau diskutuojama apie naują sėkmingų vaikų kartą, turinčių ypatingų protinių, emocinių, dvasinių ir kitokių galių. Tuo tarpu Lietuvoje diskusijų žiniasklaidoje metu vis dažniau įtikinėjama visuomenė, jog mūsų vaikai yra „patys agresyviausi“, „patys nelaimingiausi“ Europoje...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4458 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas.3
  • 2. Problemos analizavimas..5
  • 3. Tyrimo tikslas ir uždaviniai.10
  • 4. Tyrimo metodika11
  • 4.1 Tyrimo metodai11
  • 4.2. Tyrimo imtis ir eiga.14
  • 4.3. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas..15
  • 5.Apibendrinimas23
  • 6.Literatūra.24
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
24 psl., (4458 ž.)
Darbo duomenys
  • Psichologijos tyrimas
  • 24 psl., (4458 ž.)
  • Word failas 207 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Šeimos ir vaikų psichoterapijos teorinės paradigmos

Šeimos ir vaikų psichoterapijos teorinės paradigmos Psichologija
Peržiūrėti darbą

Besiskiriančių ir išsiskyrusių šeimų vaikų problemos

Besiskiriančių ir išsiskyrusių šeimų vaikų problemos Psichologija
Peržiūrėti darbą

Tarpgrupiniai santykiai: M. Sherif (1956) vaikų stovyklos tyrimai

Tarpgrupiniai santykiai: M. Sherif (1956) vaikų stovyklos tyrimai Psichologija
Peržiūrėti darbą

Vienišų motinų ir jų vaikų psichologinės problemos

Vienišų motinų ir jų vaikų psichologinės problemos Psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą