Kursiniai darbai

Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija)

10   (1 atsiliepimai)
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 1 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 2 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 3 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 4 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 5 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 6 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 7 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 8 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 9 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 10 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 11 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 12 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 13 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 14 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 15 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 16 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 17 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 18 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 19 puslapis
Tarptautinio verslo aplinka (Vokietija) 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tarptautinis verslas jau XX amžiaus pabaigoje tapo civilizacijos fenomenu, be kurio savo verslo neįsivaizduoja nė viena didesnė įmonė tiek užsienio šalyse, tiek ir Lietuvoje. Sėkmingas bendradarbiavimas tarptautinėje rinkoje, viena vertus, gali suteikti puikias galimybes pasinaudoti visais jo privalumais – didesne rinka savo produkcijai ir paslaugoms, geresne gyvenimo kokybe, idėjomis, pigesniais darbo ir kapitalo ištekliais, kvalifikuotais žmogiškaisiais ištekliais; kita vertus, skatina prisiimti ir didesnę investicijų riziką, aukštą konkurencijos lygį ir kt.
Tarptautinė prekyba, užsienio investicijos ir kitos tarptautinio ekonominio-komercinio bendradarbiavimo formos tapo šiais ekonomikos integracijos bei globalizacijos laikais gyvybiškai svarbiomis visoms šalims, tautoms, visai žmonijai. Dėl to labai padidėjo vaidmuo ir reikšmė teisinės bazės, kuria vadovaujantis reguliuojami tarptautiniai komerciniai santykiai, apskritai plėtojamas tarptautinis ūkinis-ekonominis bendradarbiavimas. Ją sudaro nacionaliniai ir tarptautiniai teisės aktai (teisės normos), kuriuose įtvirtintos rekomenduojamo, reikalaujamo ar privalomo elgesio taisyklės (teisės normos), skirtos komerciniams santykiams reguliuoti. Teisės doktrinoje ir komercinėje praktikoje tokie aktai vadinami teisės šaltiniais. Jų studijos ir gilus suvokimas turi ne tik teorinę ar pažintinę, bet ir didelę praktinę reikšmę.
Todėl norint suvokti tarptautinės verslo esmę bei tinkamai pasinaudoti jo teikiamomis galimybėmis praktikoje, būtina įgyti žinių pagrindus apie tarptautinio verslo teisės šaltinius, jų rūšis, reikšmę, vaidmenį ir vietą tarptautinio verslo teisės sistemoje.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti Vokietijos tarptautinio verslo aplinką, jos poveikį verslo plėtimuisi globalioje rinkoje.
Darbo objektas – Vokietijos tarptautinio verslo aplinka.
centre. Rytuose ji ribojasi su Lenkija ir Čekija, pietuose – su Austrija ir Šveicarija, vakaruose – su Prancūzija, Liuksemburgu, Belgija ir Olandija, o šiaurėje jos krantus skalauja Šiaurės ir Baltijos jūros, be to, Jutlandijos pusiasalyje ribojasi su Danija.
Vokietijoje gyvena apie 82 mln. žmonių (234 žmonės 1 kv.km.). Apie 10 proc. Vokietijos gyventojų – užsieniečiai. Didžiausi miestai: Berlynas, Miunchenas, Frankfurtas prie Maino, Hanburgas, Kelnas Štutgartas, Drezdenas, Leipcigas.
Vokietija yra suskirstyta į 16 federalinių žemių, kurios savo ruožtu skirstomos į apskritis, o po to – į savivaldybes. Trys federalinės žemės yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7750 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įžanga 3
  • 1. Vokietijos bendroji politinė ir ekonominė situacija 4
  • 1.1. Politinė situacija 4
  • 1.2. Ekonominė situacija 4
  • 2. Teisinis verslo reglamentavimas Vokietijoje 7
  • 2.1. Verslo teisinės formos 7
  • 2.2. Užsienio investicijos 13
  • 2.3. Ribojamos ir licenzijuojamos veiklos 14
  • 3. Lengvatos ir paskatos verslui 15
  • 4. Vietinių ir užsienio darbuotojų įdarbinimas, darbo vizų išdavimas 18
  • 5. Užsienio prekybos reguliavimas 20
  • 6. Tarpkultūrinės komunikacijos su Vokietijos partneriais ypatumai22
  • Išvados28
  • Literatūra29
Detali informacija
Darbo tipas
Kursiniai darbai
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (7750 ž.)
Peržiūrėti rašto darbą

Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!

www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

UAB ”Vilniaus duona” marketingo makroaplinka

UAB ”Vilniaus duona” marketingo makroaplinka Makroekonomika
Peržiūrėti darbą

Smulkaus ir vidutinio verslo aplinka Lietuvoje

Smulkaus ir vidutinio verslo aplinka Lietuvoje Makroekonomika
Peržiūrėti darbą

Smulkaus ir vidutinio verslo vaidmuo ekonomikoje

Smulkaus ir vidutinio verslo vaidmuo ekonomikoje Makroekonomika
Peržiūrėti darbą

Bankų veiklos konkurencinė aplinka

Bankų veiklos konkurencinė aplinka Makroekonomika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą