Šperos

Specialiųjų poreikių vaikai (2)

9.8   (2 atsiliepimai)
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 1 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 2 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 3 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 4 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 5 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 6 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 7 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 8 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 9 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 10 puslapis
Specialiųjų poreikių vaikai (2) 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Naudodamasis kalba, kaip ženklų sistema, žmogus turi galimybę bendrauti ir perimti iš kartos į kartą sukauptas žinias apie supantį pasaulį bei patobulinti pačią kalbą.
Kalbėjimas- (sakytinės kalbos garsų susidarymas ir jų nuoseklus išdėstymas) yra labiausiai paplitusi simbolių sistema, naudojama žmonių komunikacijoje.
• kalbos neišsivytimas– vaiko klausa ir intelektas normalūs, tačiau visa kalbos sistema, apimanti fonetiką, leksiką ir gramatinę kalbos sandarą, yra neišlavėjusi. Jis gali būti įvairių laipsnių– nežymus, vidutinis ir žymus.
• specifinis kalbos sutrikimas (SKS)– jis yra nurodomas naujausioje literatūroje, tai kalbos sutrikimas, kurio priežasčių negalima nustatyti. Šie sutrikimai nėra protinio atsilikimo ar suvokimo problemų rezultatas. Ši kategorija kelia daug diskusijų. Kitaip vadinama specifine kalbos negalia.
• ankstyvasis kalbos raiškos sulėtėjimas (AKRS) - ženklus ekspresyvios raidos vėlavimas. Ši problema išryškėja vaikui esant dvejų metų.
Galimi ir įvairūs komunikacijos sutrikimai:
• mikčiojimas– kalbėjimo ritmo sutrikimas;
• mutizmas– vaikas nekalba dėl psichologinių priežasčių
• autizmas– tai sutrikimas, pasireiškiantis uždarumu savyje, nutolimas nuo pasaulio.
Yra keletas pagrindinių ir keletas šalutinių veiksnių, kurie nusako sutrikimų priežastis:
• pagrindiniai veiksniai, susiję su CNS pažeidimais bei disfunkcija;
• šalutiniai veiksniai, susiję su sensoriniais ar fiziniais sutrikimais, nesukeliančiais smegenų pažeidimų, tačiau prisidedantys prie kalbos sutrikimų;
• aplinkos ir emociniai veiksniai, susiję su kalbos sutrikimais, kurių pirminis šaltinis yra vaiko psichologinė ar fizinė aplinka;
• įvairūs veiksniai–kalbos sutrikimų priežastys dažnai būna kompleksinės, t.y minėtų veiksnių deriniai.
Yra tiksliai žinoma, kad kalbos raida bendrąja prasme susijusi su fizine branda, pažinimo įgūdžių raida bei socializacija. Žinant norminius dalykus bet kurioje amžiaus grupėje, galima lengviau nustatyti, kokie atsiradę sunkumai ir kas juos sukėlė. Mokytojui nėra paprasta įsikišti į kalbos raidos procesą, reikia tiksliai įvertinti galimybes ir parinkti tinkamas poveikio priemones korekcijai. Daugėja įrodymų, kad veiksminga kalbos intervencija turi vykti natūralioje vaiko aplinkoje, joje turi dalyvauti ne tik kalbos specialistai, bet ir visi, kurie turi kontaktą su vaikais.
Pačiam vaikui ir jį supantiems asmenims svarbu:
• atsižvelgti apie ką kalba vaikas ir apie ką kalbėti jį reikia...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6108 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (6108 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos špera
  • 11 psl., (6108 ž.)
  • Word failas 256 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią šperą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Specialiųjų poreikių vaikai, jų ugdymas skirtingais laikotarpiais

Specialiųjų poreikių vaikai, jų ugdymas skirtingais laikotarpiais Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Specialiųjų poreikių vaikai

Specialiųjų poreikių vaikai Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką

Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią šperą