Kursiniai darbai

Rėmimo politika

10   (3 atsiliepimai)
Rėmimo politika 1 puslapis
Rėmimo politika 2 puslapis
Rėmimo politika 3 puslapis
Rėmimo politika 4 puslapis
Rėmimo politika 5 puslapis
Rėmimo politika 6 puslapis
Rėmimo politika 7 puslapis
Rėmimo politika 8 puslapis
Rėmimo politika 9 puslapis
Rėmimo politika 10 puslapis
Rėmimo politika 11 puslapis
Rėmimo politika 12 puslapis
Rėmimo politika 13 puslapis
Rėmimo politika 14 puslapis
Rėmimo politika 15 puslapis
Rėmimo politika 16 puslapis
Rėmimo politika 17 puslapis
Rėmimo politika 18 puslapis
Rėmimo politika 19 puslapis
Rėmimo politika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

kursinis

Ištrauka

Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Šiais laikais kiekviena įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje yra veiksmingas rėmimas. Rėmimo politika įmonėje - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Šiuo metu vis daugiau verslininkų pradeda suprasti, kad savo vartotoją reikia būtina gerbti. Dar daugiau – klientą reikia gerbti labiau, nei save, savo "respektabilumą", "solidumą", "profesionalumą", "žinojimą". Dar daugiau – savo klientus reikia mylėti! Pagarba, netgi meilė, vartotojų interesų kėlimas aukščiau savų, jų poreikių išmanymas ir tyrimas ir yra svarbiausia, norint konkuruoti rinkoje ateityje.
Turizmo skatinimas Lietuvoje turi didelę reikšmę ekonomikai ir šalies patraukli įvaizdžio formavimui. Po Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą atsidaro galimybę priimti daugiau turistų iš užsienio šalių ir parodyti jiems savo šalies unikalumą. Turistų ir užsienių verslininkų dėmesys Lietuvai skatina viešbučių tinklo plėtojimą. Daugumuose viešbučiuose buvo pravesti renovaciniai darbai, tam kad jie atitiktų Europos viešbučių standartams ir sėkmingai konkuruoti rinkoje. Visoje šalyje pradeda statyti naujus viešbučius. Bet turizmo versle maža pastatyti ar renovuoti pastatus, reikia sukurti viešbučio įvaizdį, rasti bei pritraukti klientus, kuriems bus patogu tik jūsų viešbutyje ir jie kiekviena karta grįš tik pas jūs. Tam ir yra kuriama kompanijos rėmimo politika, nuo kurios sėkmingo įgyvendinimo priklauso jūsų konkurentabilumas turizmo rinkoje.
Viešbučiai siekdami užtikrinti stabilius savo paslaugos pardavimus turėtų įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją ir sukurti inovacinę rėmimo politiką. Darbe analizuojamas vienas svarbiausių marketingo strategijų procesų – rėmimo strategija tam tikroje rinkos aplinkoje. Bet kuri įmonė privalo tiksliai planuoti ir kontroliuoti savo plėtros strategiją, taip pritraukdama potencialių pirkėjų dėmesį.
Rėmimo politikos planavimas „Baltpark“ viešbutyje.
Darbo tikslas:
Rėmimo komplekso elementų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6571 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. RĖMIMO POLITIKA IR JOS STRATEGIJOS PLANAVIMO ASPEKTAI 4
  • 1.1. Strateginio marketingo valdymo ir rėmimo tarpusavio ryšys 4
  • 1.2. Rėmimo komplekso elementai 6
  • 1.3. Rėmimo strategijos planavimas 9
  • 1.3.1. Rėmimo strategijos plano etapai 9
  • 1.3.2. Rėmimo tikslų ir komplekso planavimas 10
  • 1.3.3. Biudžeto nustatymas 11
  • 1.3.4. Kontrolės galimybės 14
  • 2. VIEŠBUČIO „BALTPARK“ RĖMIMO POLITIKOS SITUACINĖ ANALIZĖ 16
  • 2.1. Viešbučio apibūdinimas 16
  • 2.2. Viešbučio rėmimo politikos analizė 18
  • 2.2.1. Asmeniniai pardavimai 19
  • 2.2.2. Reklama 19
  • 2.2.3. Pardavimų skatinimas 20
  • 2.2.4. Ryšiai su visuomene 21
  • IŠVADOS 23
  • LITERATŪRA 24
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (6571 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (6571 ž.)
  • Word failas 353 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

UAB „Coca-Cola“ rėmimo politika

UAB „Coca-Cola“ rėmimo politika Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Rėmimo politika: prekybos tinklas "Apranga"

Rėmimo politika: prekybos tinklas "Apranga" Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Rėmimo politika įmonėje

Rėmimo politika įmonėje Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos

Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos Rinkodara
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą