Kita

Reklama ir jos poveikis vartotojui

9.0   (2 atsiliepimai)
Reklama ir jos poveikis vartotojui 1 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 2 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 3 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 4 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 5 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 6 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 7 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 8 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 9 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 10 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 11 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 12 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 13 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 14 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 15 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 16 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 17 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 18 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 19 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Referatas, kuriame yra apibūdinta reklama. Reklamos sistema, funkcijos, bruožai ir tikslai. Neverbalinė reklama. Psichografija reklamoje. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos auditorija.

Ištrauka

Pagal P.O.Keirstead: reklama – verslas, kuris parduoda įvaizdį, koncepciją ar produktą sukurtą taip, kad žmonės nori jo.
Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir daugelio ekonominių sričių egzistavimo.
Kuriant reklamą ar ją analizuojant būtina žinoti reklamos komponentus, tikslus, funkcijas ir pagrindinius jos bruožus, ką ir mėginsiu išsamiau išsiaiškinti rašydama šį darbą.
Reklama
Reklama atsirado XVIII-ame amžiuje sparčiai suklestėjusiose Jungtinėse Valstijose. Jos atsiradimą iš esmės sąlygojo visuomeninis darbo pasidalijimas ir ypač prekybos bei amatų išsivystymas. Reklamos šaknys siekia gilę senovę. Apie jos praktiką eina kalba jau pačiuose pirmuose rašytinės istorijos dokumentuose. Reklamai tarnavo iškabos, freskos, piešiniai uolose, kviesliai, šaukliai, antspaudai bei ženklai ant prekių.
Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba,paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip paveikti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių su kitomis prekybos įmonėmis,paslaugas teikiančiančiomis firmomis, kurios irgi siekia tokių pat tikslų.
Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas, kadangi nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Bendriausiąja prasme reklama yra ne kas kita, kaip užsakovo apmokamas neasmeniškas prekių, paslaugų ir idėjų propagavimas. Reklamą taip pat galima apibūdinti kaip sąmoningą, kryptingą ir planingą poveikį žmonėms, siekiant tam tikrų tikslų. Reklama, kuri naudojama kaip informacijos priemonė, yra tarpininkas tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų, tarp prekių pasiūlos ir vartotojų paklausos. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija. Jos tikslas - paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga, aplankyti parodą, pažiūrėti spektaklį ir pan.
Reklama pasižymi tam tikromis savybėmis, kurios geriau atskleidžia jos esmę:
1. Ji nėra tik techninių parametrų apie objektą išvardijimas....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8023 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Reklama 4
  • Reklamos sistema, funkcijos, bruožai, tikslai 12
  • Neverbalinė reklama 13
  • Psichografija reklamoje 13
  • Reklamos auditorija 15
  • Reklamos poveikis vartotojui 16
  • Reklamos poveikio įvertinimas 21
  • Išvados 22
  • Literatūros sąrašas 23
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (8023 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybų teorijos rašto darbas
  • 23 psl., (8023 ž.)
  • Word failas 227 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą