Kita

Organizacijos kokybės matavimas

9.4   (2 atsiliepimai)
Organizacijos kokybės matavimas 1 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 2 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 3 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 4 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 5 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 6 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 7 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 8 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 9 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 10 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 11 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 12 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 13 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 14 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 15 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 16 puslapis
Organizacijos kokybės matavimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Referatas

Ištrauka

Visuotinės kokybės vadyba yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, pagrįstas visų jos narių dalyvavimu, kai siekiama ilgalaikės sėkmės tenkinant klientą ir naudos visiems savo organizacijos nariams bei visuomenei.
Organizacijos, besivadovaujančios visuomenės kokybės vadybos koncepcija, vienas iš svarbiausių ilgalaikės sėkmės veiksnių yra veiklos nuolatinis tobulinimas. Organizacijose, naudojančiose VKV (Visuotinė kokybės vadyba) principus, dirbantieji ne tik atlieka tiesiogiai jiems pavestą darbą, bet ir yra nuolat mokomi, kaip kontroliuoti savo darbo kokybę. Jei F. Teiloro laikais iš darbuotojo buvo laukiama kuo intensyvesnio darbo bemaž negalvojant apie tai ką darai, tai šiuolaikinėse pažangiose organizacijose iš darbuotojo tikimasi inovacinių pasiūlymų ir aktyvaus dalyvavimo, nes suprantama, kad tik galvojantis, kūrybingas darbuotojas gali ne tik našiai dirbti, bet ir tobulinti savo, o kartu ir visos organizacijos kokybę. Taigi darbas VKV sąlygomis yra ne tik procesas, kurio metu pagaminama pridedamoji vertė, tačiau tarnauja kaip pasitenkinimo šaltinis dirbantiesiems, leidžiantis pasijusti reikalingiems ir atsakingiems už bendrą organizacijos tikslą.
Darbo tikslas – aprašyti organizacijos darbuotojų dalyvavimo kokybės gerinimo procese vertinimą.
6. Aprašyti veiklos kompleksinio vertinimo sistemos adaptyvumo ir naudingumo įvertinimui vartojamus tyrimo metodus.
Darbo objektas – darbuotojų vertinimas.
Darbo metodika – literatūros analizė.
1. Kokybės gerinimo vadybos samprata
Kokybės gerinimas yra kokybės vadybos dalis, sutelkta didinti organizacijos sugebėjimą įvykdyti kokybės reikalavimus, tai naujų galimybių ieškojimas, susijęs su pokyčiais. Kokybės gerinimas apima ir nuolatinį gerinimą.
Nuolatinis gerinimas yra pasikartojanti kokybės gerinimo veikla, tai nuolatinis gerinimo ieškojimo procesas.
Kokybės gerinimas, orientuotas į procesus ir jų atskirus elementus, pasireiškia geresniais proceso rezultatais: didėja procesų efektyvumas, rezultatyvumas, o taip pat produkto kokybė. Didėjant procesų efektyvumui, gaunama didesnė pridėtinė vertė, reiškia, gerėja rezultatas, naudingas organizacijai ir vartotojams. Kokybės gerinimo būdai yra įvairūs:
-radikalus pakeitimas (breakthrough) – tai dinamiškas ryžtingas naujos geresnės veiklos siekimas;
-nuolatinis (continual) gerinimas t.y. pasikartojanti veikla didinti vadybos sistemos ir procesų sugebėjimą įvykdyti reikalavimus produktui;
-tolydinis (continuous) gerinimas arba Kaizen t.y. tolydinė veikla didinti vadybos sistemos ir procesų sugebėjimą įvykdyti reikalavimus produktui;
-reorganizavimas (re-engineering) -...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4060 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas..2
  • 2. Kokybės gerinimo vadybos samprata.3
  • 3. Organizacijos kokybės matavimas4
  • 4. Darbuotojų darbo įvertinimas..6
  • 5. Darbuotojų dalyvavimas kokybės gerinime ir organizacijos kultūra..9
  • 6. Veiklos kokybės, veiklos pasiekimų ir tobulinimo pasiekimų vertinimo sistema11
  • 7. Veiklos kompleksinio vertinimo sistemos adaptyvumo ir naudingumo įvertinimui vartojami tyrimo metodai.14
  • Išvados.16
  • Literatūros sąrašas.18
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4060 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių valdymo rašto darbas
  • 17 psl., (4060 ž.)
  • Word failas 146 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

UAB „Sugardas“ darbuotojų supratimo apie visuotinės kokybės vadybą - tyrimas

UAB „Sugardas“ darbuotojų supratimo apie visuotinės kokybės vadybą -  tyrimas Kokybės valdymas
Peržiūrėti darbą

Produktų tipologija. intelekto produktų, kaip kokybės sudedamosios dalies ypatumai ir apibūdinimai

Produktų tipologija. intelekto produktų, kaip kokybės sudedamosios dalies ypatumai ir apibūdinimai Kokybės valdymas
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą