Referatas
Įvadas
Visuotinės kokybės vadyba yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, pagrįstas visų jos narių dalyvavimu, kai siekiama ilgalaikės sėkmės tenkinant klientą ir naudos visiems savo organizacijos nariams bei visuomenei.
Organizacijos, besivadovaujančios visuomenės kokybės vadybos koncepcija, vienas iš svarbiausių ilgalaikės sėkmės veiksnių yra veiklos nuolatinis tobulinimas. Organizacijose, naudojančiose VKV (Visuotinė kokybės vadyba) principus, dirbantieji ne tik atlieka tiesiogiai jiems pavestą darbą, bet ir yra nuolat mokomi, kaip kontroliuoti savo darbo kokybę. Jei F. Teiloro laikais iš darbuotojo buvo laukiama kuo intensyvesnio darbo bemaž negalvojant apie tai ką darai, tai šiuolaikinėse pažangiose organizacijose iš darbuotojo tikimasi inovacinių pasiūlymų ir aktyvaus dalyvavimo, nes suprantama, kad tik galvojantis, kūrybingas darbuotojas gali ne tik našiai dirbti, bet ir tobulinti savo, o kartu ir visos organizacijos kokybę. Taigi darbas VKV sąlygomis yra ne tik procesas, kurio metu pagaminama pridedamoji vertė, tačiau tarnauja kaip pasitenkinimo šaltinis dirbantiesiems, leidžiantis pasijusti reikalingiems ir atsakingiems už bendrą organizacijos tikslą.
Darbo tikslas – aprašyti organizacijos darbuotojų dalyvavimo kokybės gerinimo procese vertinimą.
Tikslui pasiekti iškelti tokie darbo uždaviniai:
1. Pateikti kokybės gerinimo vadybos sampratą;
2. Aprašyti organizacijos kokybės matavimą;
3. Aprašyti darbuotojų darbo įvertinimą;
4. Susieti darbuotojų dalyvavimą kokybės gerinime su organizacijos kultūra;
5. Pateikti veiklos kokybės, veiklos pasiekimų ir tobulinimo pasiekimų vertinimo sistemą;
6. Aprašyti veiklos kompleksinio vertinimo sistemos adaptyvumo ir naudingumo įvertinimui vartojamus tyrimo metodus.
Darbo objektas – darbuotojų vertinimas.
Darbo metodika – literatūros analizė.
1. Kokybės gerinimo vadybos samprata
Kokybės gerinimas yra kokybės vadybos dalis, sutelkta didinti organizacijos sugebėjimą įvykdyti kokybės reikalavimus, tai naujų galimybių ieškojimas, susijęs su pokyčiais. Kokybės gerinimas apima ir nuolatinį gerinimą.
Nuolatinis gerinimas yra pasikartojanti kokybės gerinimo veikla, tai nuolatinis gerinimo ieškojimo procesas.
Kokybės gerinimas, orientuotas į procesus ir jų atskirus elementus, pasireiškia geresniais proceso rezultatais: didėja procesų efektyvumas, rezultatyvumas, o taip pat produkto kokybė. Didėjant procesų efektyvumui, gaunama didesnė pridėtinė vertė, reiškia, gerėja rezultatas, naudingas organizacijai ir vartotojams. Kokybės gerinimo būdai yra įvairūs:
-radikalus pakeitimas (breakthrough) – tai dinamiškas ryžtingas...
Šį darbą sudaro 4060 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!