Diplominiai darbai

Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas

9.2   (3 atsiliepimai)
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 1 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 2 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 3 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 4 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 5 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 6 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 7 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 8 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 9 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 10 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 11 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 12 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 13 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 14 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 15 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 16 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 17 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 18 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 19 puslapis
Naujai besikuriancios muzikos leidybos imones tikslines rinkos pasirinkimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nagrinėjamo darbo problema kyla iš realios padėties. Baigęs studijas kultūros vadybininkas atranda savirealizacijos poreikį ir, kaip vieną iš galimų jo patenkinimo krypčių, gali būti muzikos leidyba. Kadangi galimybės yra dvi - realizuoti save jau įdarbį turinčioje įmonėje arba bandyti jėgas kuriant savo asmeninį verslą. Pastaroji idėja mane, kaip būsimą kultūros vadybininką, vilioja labiau. Priežastys, kurios skatina pasirinkti tokį kelią, siejamos su noru atrasti pačiam jį (kelią), įgyvendinti savo vizijas, patenkinti ir išreikšti individualumo poreikį, realizuoti kultūrines idėjas, išbandyti nestandartinius sprendimus, būti nevaržomam ir laisvam. Todėl ir pasirinkau šią temą. Manau, ji aktuali šių dienų realijoms, nes muzikos įrašų rinka išgyvena permainingus laikus dėl objektyvių priežasčių, kurias ir aptarsiu šiame darbe. Tai gana plati ir gili tema, nes tokios verslo formos atstovas susiduria su nuolat besikeičiančia aplinka, besikeičiančiais potencialiais produkcijos vartotojais, milžiniška konkurencija, realizavimo problemomis ir t.t.
Šio darbo tikslas - aptarti ir interpretuoti sąlygas ir veiksmus, susijusius su naujai besikuriančios įmonės aplinkos pažinimu ir tikslinės rinkos pasirinkimu. Tam pasitelkiau įvairią literatūrą ir atlikau asmeninį tyrimą. Jo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į muziką, jo muzikinius poreikius, taip pat jo asmens identifikavimas. Manau, šiuos tikslus pavyko įgyvendinti darbe. Kad geriau juos atskleisti, darbe panaudojau prielaidas, kad naujai besikurianti muzikos leidybos įmonė savo veiklą vykdys rimtosios ir populiariosios muzikos kryptimis. Jos vadovas yra kultūros vadybininkas. Ši organizacija neatmeta ir platintojo funkcijos ir ją diskutuoja siūlydama elektroninės muzikos prekybos klausimą.
Taip pat reiktų pažymėti, kad darbe įvardintos dvi muzikos kryptys - tai rimtoji ir pramoginė muzika ir, nors literatūroje rimtajai muzikai dažniausiai priskiriama choro, bažnytinė muzika, muzika įvairiems instrumentams ir panašiai, tačiau šiame darbe rimtajai muzikai priskirsiu ir džiazą, ir operą, ir įvairią nekomercinę muziką, taip pat kitus muzikos žanrus bei stilius. O populiariajai muzikai priskirsiu pop, roko, elektroninę ir kitas šiuolaikinės muzikos žanrų bei stilių atmainas.
Turėčiau pastebėti, kad šiame darbe į kai kuriuos atlikėjus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14261 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.2
  • 1. Muzikos leidyba Lietuvoje.4
  • 1.1 Muzikos Leidybos įmonės..4
  • 1.2 Muzikos atlikėjų įvairovė6
  • 2 Kultūros vadybos galimybės muzikos leidyboje8
  • 2.1 Ekonominių ir kultūrinių tikslų konfliktas.8
  • 2.2 Valstybės politika9
  • 2.3 Kultūros vadybininko požiūris formuojant leidybos įmonės vizija, misija ir filosofija10
  • 2.4 SSGG (SWOT) analizė..14
  • 2.5 Kultūros vadybininko etika.17
  • 2.6 Interneto ir naujų muzikos laikmenų formatų įtaka muzikos verslui.18
  • 3. Muzikos įrašų rinka ir tikslinės rinkos pasirinkimas Lietuvoje.20
  • 3.1 Muzikos įrašų rinkos apžvalga..20
  • 3.1.1 Muzikos įrašu rinkos samprata.21
  • 3.1.2 Muzikos įrašų rinkos parametrai.22
  • 3.2 Produkto gamybai pasirinkimas25
  • 3.3 Produkto pardavimo strategija27
  • 3.4 Rinkos segmentavimas..28
  • 3.4.1 Vartojimo prekių rinkos segmentavimas.28
  • 3.4.1.1 Geografinis segmentavimas..29
  • 3.4.1.2 Demografinis segmentavimas..30
  • 3.4.1.3 Psichografinis segmentavimas.32
  • 3.4 Muzikos leidybos įmonės tikslinė rinkos pasirinkimas33
  • 3.5. Marketingo strategijos formavimas35
  • Išvados ir siūlymai.38
  • Literatūros sąrašas40
  • Priedai42

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
55 psl., (14261 ž.)
Darbo duomenys
  • Prekybų įmonių vadybos diplominis darbas
  • 55 psl., (14261 ž.)
  • Word failas 1010 KB
  • Įkeltas: 2021 m.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Prekybos įmonės asortimento politika

Prekybos įmonės  asortimento politika Prekybos įmonės vadyba
Peržiūrėti darbą

„Alita“ įmonės veiklos analizė

„Alita“ įmonės veiklos analizė Prekybos įmonės vadyba
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.