Nagrinėjamo darbo problema kyla iš realios padėties. Baigęs studijas kultūros vadybininkas atranda savirealizacijos poreikį ir, kaip vieną iš galimų jo patenkinimo krypčių, gali būti muzikos leidyba. Kadangi galimybės yra dvi - realizuoti save jau įdarbį turinčioje įmonėje arba bandyti jėgas kuriant savo asmeninį verslą. Pastaroji idėja mane, kaip būsimą kultūros vadybininką, vilioja labiau. Priežastys, kurios skatina pasirinkti tokį kelią, siejamos su noru atrasti pačiam jį (kelią), įgyvendinti savo vizijas, patenkinti ir išreikšti individualumo poreikį, realizuoti kultūrines idėjas, išbandyti nestandartinius sprendimus, būti nevaržomam ir laisvam. Todėl ir pasirinkau šią temą. Manau, ji aktuali šių dienų realijoms, nes muzikos įrašų rinka išgyvena permainingus laikus dėl objektyvių priežasčių, kurias ir aptarsiu šiame darbe. Tai gana plati ir gili tema, nes tokios verslo formos atstovas susiduria su nuolat besikeičiančia aplinka, besikeičiančiais potencialiais produkcijos vartotojais, milžiniška konkurencija, realizavimo problemomis ir t.t.
Šio darbo tikslas - aptarti ir interpretuoti sąlygas ir veiksmus, susijusius su naujai besikuriančios įmonės aplinkos pažinimu ir tikslinės rinkos pasirinkimu. Tam pasitelkiau įvairią literatūrą ir atlikau asmeninį tyrimą. Jo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į muziką, jo muzikinius poreikius, taip pat jo asmens identifikavimas. Manau, šiuos tikslus pavyko įgyvendinti darbe. Kad geriau juos atskleisti, darbe panaudojau prielaidas, kad naujai besikurianti muzikos leidybos įmonė savo veiklą vykdys rimtosios ir populiariosios muzikos kryptimis. Jos vadovas yra kultūros vadybininkas. Ši organizacija neatmeta ir platintojo funkcijos ir ją diskutuoja siūlydama elektroninės muzikos prekybos klausimą.
Taip pat reiktų pažymėti, kad darbe įvardintos dvi muzikos kryptys - tai rimtoji ir pramoginė muzika ir, nors literatūroje rimtajai muzikai dažniausiai priskiriama choro, bažnytinė muzika, muzika įvairiems instrumentams ir panašiai, tačiau šiame darbe rimtajai muzikai priskirsiu ir džiazą, ir operą, ir įvairią nekomercinę muziką, taip pat kitus muzikos žanrus bei stilius. O populiariajai muzikai priskirsiu pop, roko, elektroninę ir kitas šiuolaikinės muzikos žanrų bei stilių atmainas.
Turėčiau pastebėti, kad šiame darbe į kai kuriuos atlikėjus...
Šį darbą sudaro 14261 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!