Diplominiai darbai

Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje

9.0   (3 atsiliepimai)
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 1 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 2 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 3 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 4 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 5 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 6 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 7 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 8 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 9 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 10 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 11 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 12 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 13 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 14 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 15 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 16 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 17 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 18 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 19 puslapis
Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Bakalauro darbas apie mokinių žinių ir įgūdžių vertinimą muzikos pamokoje.

Ištrauka

Mokinių žinių, mokėjimų ir įgūdžių vertinimas yra svarbus mokymo proceso elementas. Nuolatinė ir sisteminga mokinio mokymosi kontrolė ir jo vertinimas pažymiais informuoja mokytojus, tėvus ir visų pirma patį mokinį apie jo pasiekimus. Mokinio mokymosi rezultatų vertinimas kiek tai įmanoma turi būti teisingas ir objektyvus, o žinių kontrolė dalykiška.
Vertinimo proceso netobulumai jau seniai kelia pedagogikos mokslininkams uždavinį – nustatyti tinkamiausią vertinimo sistemą ir rasti įvairesnių vertinimo metodų, kurie leistų kuo objektyviau įvertinti mokinių žinias ir įgūdžius. Šiandien vertinimas yra plačiai diskutuojama problema. Iš pedagoginės literatūros matyti, jog nuomonės tuo klausimu plačiai skiriasi. Vieni autoriai siūlo visai atsisakyti pažymių, kiti – kuo dažniau mokinius testuoti ir vertinti pažymiais.
V. Rajeckas nagrinėdamas pedagoginį mokymosi rezultatų tikrinimo ir vertinimo aspektą, analizuoja mokymo rezultatų ir vertinimo sampratos funkcijas, tikrinimo ir vertinimo principus, rūšis, taip pat iškylančias vertinimo problemas. T. Stulpinas nagrinėja, kokie gali būti vertinimo aspektai, rezultatų tipai, vertinimo rūšys. Mokinių rezultatų tikrinimas ir vertinimas L. Jovaišos tyrimo objektas. A. Paurienė nagrinėdama pažymį mokymo procese daug dėmesio skiria mokytojo ir mokinio bendravimo klausimams. A. Šventickas mokinių vertinimą analizuoja ir iš pedagoginės ir iš psichologinės pusių. N.L. Gage ir D.C.Berliner formuluodama pagrindines vertinimo sąvokas, tiria kaip mokinių žinių ir įgūdžių vertinimo problema sprendžiama praktikoje.
Įvairūs vertinimo klausimai keliami muzikos pedagogikoje. E. Balčytis rašo apie galimus žinių ir įgūdžių tikrinimo, vertinimo būdus. E. Velička nagrinėja vertinimo tikslus, kriterijus, objektą, stilius. Z. Rinkevičius analizuoja mokinių muzikinio mąstymo vertinimo aspektus. Galima teigti, kad minėtų autorių tikslas mokinių muzikinių žinių ir įgūdžių vertinimo objektyvumas, korektiškumas, nuoseklumas.
Svarbiausios dabartinės Lietuvos reformos idėjos-mokyklos humanizavimas, demokratizavimas. Taigi tai lyg ir pradžia į artimesnį mokytojų ir mokinių bendravimą. Tačiau vis dar neišvengiama konfliktų dėl mokinių žinių ir įgūdžių vertinimo. Toli gražu ne visuomet sutampa mokytojo ir mokinio nuomonės. Vertinimo objektyvumas įmanomas tik tuomet, kai visi mokytojai, kurie tikrina mokinių žinias vienodai supranta vertinimo objektą, mokiniai gauna vienareikšmes...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7290 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas2
  • 1 Mokinių žinių ir įgūdžių vertinimas psichologinėje ir pedagoginėje literatūroje4
  • 1.1Vertinimo samprata ir objektas4
  • 1.2 Vertinimo funkcijos5
  • 1.3 Vertinimo principai7
  • 1.4 Vertinimo rūšys ir būdai14
  • 1.55
  • 2 Žinių ir įgūdžių vertinimas muzikos pamokoje18
  • 3 Mokytojų požiūris ir mokinių muzikinių žinių ir įgūdžių vertinimą20
  • 3.1 Tyrimo metodų ir tyrimo dalyvių charakteristika21
  • 3.2 Anketinės apklausos duomenų analizė22
  • Išvados25
  • Literatūros sąrašas26
Detali informacija
Darbo tipas
Diplominiai darbai
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (7290 ž.)
Peržiūrėti rašto darbą

Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!

www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą