Kita

Marketingo teorija trumpai

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo teorija trumpai 1 puslapis
Marketingo teorija trumpai 2 puslapis
Marketingo teorija trumpai 3 puslapis
Marketingo teorija trumpai 4 puslapis
Marketingo teorija trumpai 5 puslapis
Marketingo teorija trumpai 6 puslapis
Marketingo teorija trumpai 7 puslapis
Marketingo teorija trumpai 8 puslapis
Marketingo teorija trumpai 9 puslapis
Marketingo teorija trumpai 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Konspektas

Ištrauka

Marketingas - tai vartotojų poreikių išaiškinimas ir priėmimas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Pagr.marketingo idėja - balanso palaikymas tarp įmonės galimybių, pelno siekių ir vartotojui reikalingos naudos.
Marketingo uždaviniai-anlizuoti vartotojų poreikius bei tirti rinkos savybes;gaminamą produkciją priderinti prie vartotojų poreikių;formuoti pirkėjų poreikius.
Marktingo f-jos:išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimai, marketingo tyrimai; prekių atitinkančių vartotojų poreikius sukūrimas ir gamyba; prekių pateikimas vartotojui; rėmimo organizavimas; marketingo planavimas ir kontrolė.
• pardavimų mąstų didinimas, efektyviau naudojant reklamą.
• Poreikiai, poreikių išsiaiškinimas,
• prekės gamyba arba importas,
• kaštų įvertinimas,
• rinkos kainos įvertinimas,
• kainos nustatymas,
• paskirstymas,
• rėmimas,
• pirkimas/ pardavimas,
• vartojimas,
• poreikių patenkinimas.
Marketingo kompleksas -visuma, tarpusavyje susijusių sprendimų ir veiksmų, kuriais siekiama pasiekti įmonės marketingo tikslus ir patenkinti vartotojų poreikius. 4P:
1. Prekė
2. Kaina.
3. Paskirstymas
4. Rėmimas
3. PAKOMENTUOKITE MARKETINGO IR PREKYBOS SKIRTUMĄ.
Marketingas yra įvairių veiklų koordinavimas tam, kad padaryti didžiausią įtaką vartotojui, kad šis vartotojas daugiau pirkų mūsų produktų už didžiausią įmanomą kainą. Jis skirtas kurti produktus, juos įkainoti, paskirstyti ir paremti.
4. KOKIĄ REIKŠMĘ TURI MARKETINGO ĮDIEGIMAS LIETUVOJE?
Jis reikalingas uzmezgant rysius ir bendraujant su uzsienio partneriais. Kad igyvendinti imones tikslus vietineje rinkoje. Marketingo zinios reikalingos sprendziant verslo problemas, kuriant rinkos ukio modeli, kuriant versla, pletojimo ir veiklos salygas, igyvendinant visuomenes ar taskiros sakos tikslus.
5. IŠVARDINTI PAGRINDINIAS PAKLAUSOS VARIACIJAS IR DUOTI PAVYZDŽIŲ.
Paklausos rūšys:
1. Nepageidautina paklausa (vaistų injekcijos, stomatologo proceduros, laidojimo paslaugos)
2. Nėra paklausos (ūkininkai nenori pirkti ar nuomotis žemes, studentai nenori mokintis fizikos)
3. Paslėpta paklausa (įsigyti svorio ar cholesterolio kiekį kraujyje nedidinančio maisto)
4. Mažėjanti paklausa
5. Nereguliari paklausa (gali svyruoti sezonais, savaitemis, dienomis)
6. Stabili paklausa (kai įmonė parduoda ją tenkinančius prekių kiekius)
7. Perdėta paklausa (kai paklausa viršija prekės pardavėjo galimybes)
8. Neracionali paklausa (jos tenkinimas nenaudingas visuomenei, o neretai ir pačiam vartotojui)
6. KOKIOS YRA MARKETINGO APLINKOS IR KOKIĄ ĮTAKĄ JOS TURI ĮMONIŲ VEIKLAI?
Marketingo aplinka-visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų,darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai,jos marketingo sprendimams.
Makroaplinka-PEST- visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4049 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (4049 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros rašto darbas
  • 10 psl., (4049 ž.)
  • Word failas 256 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym

Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas

Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas Rinkodara
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti darbą