Nedarbo problema yra nepaprastai svarbi Europai, ir daug pastangų turi būti dedama dėl to, kad ji būtų įveikta, nes priešingu atveju kiltų grėsmė darnai visuomenėje. 1997 m. lapkričio 20-21 d. Liuksemburge Europos Taryba susirinko į posėdį, kuriame dėmesys išskirtinai buvo sutelktas į šią problemą.
Europos Taryba priėmė nutarimą, kad yra būtina nedelsiant įgyvendinti Amsterdamo sutarties straipsnį dėl užimtumo. Nustatytas siektinas rezultatas – tai šalių narių užimtumo politikos koordinavimas pradedant 1998 m.
Aišku, užimtumo politikos koordinavimas visų pirma turi remtis bendru požiūriu į tikslus ir priemones visaapimančio ekonominės politikos derinimo rėmuose. Akivaizdu, kad nėra jokio pagrindo plėsti užimtumą, jei nėra palankios ekonominės aplinkos, kurią savo ruožtu lemia pagrįsta makroekonominė politika ir sklandžiai veikianti vidaus rinka. Makroekonominiame kontekste yra svarbu, kad Bendrija vykdytų tokią augimo politiką, kuri užtikrintų stabilumą, pagrįstą mokesčių sistemą, finansinę drausmę ir struktūrines reformas. Šiuo tikslu šalys narės turėtų koordinuoti savo ekonominę politiką. Aišku, Europos Taryba taip pat išreiškė būtinybę siekti dar labiau apgalvoto nei iki tol ir Bendrijos narių užimtumą didinančios politikos derinimo.
Liuksemburge Europos Taryba priėmė Nacionalinių užimtumo politikų koordinavimo strategiją, kuri buvo sudaryta iš Užimtumo gairių (angl. Employment Guidelines) Bendrijos mastu ir nacionalinių užimtumo planų (angl. National Employment Action Plans). Bendrosiose Užimtumo gairėse buvo numatyti konkretūs tikslai ir politikos priemonės, kurios turėtų būti naudojamos jų siekiant. Bendrosios Užimtumo gairės būtinai turėjo ir turi būti suderintos su Plačiosiomis ekonominės politikos gairėmis (angl. Broad Economic Policy Guidelines). Buvo nuspręsta, kad po to, kai Komisijos siūlymu Taryba priims Užimtumo gaires, Bendrijos narės su jomis privalės suderinti nacionalinius užimtumo planus, sudarytus keleriems metams į priekį. Šiuose planuose turės būti nustatyti nacionaliniai tikslai, kurie, jei tik įmanoma, turėtų būti kvantifikuojami. Aišku, skirtingos situacijos šalyse narėse lems skirtingas priemones problemoms įveikti. Šalys narės turės nusistatyti konkrečias datas, iki kurių privalės pasiekti užsibrėžtus tikslus. Buvo numatyta, kad panašiai kaip ir vykdant ekonominės konvergencijos peržiūrą, kiekvienais metais...
Šį darbą sudaro 1226 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!