Šiandieninė verslo aplinka pasižymi didele konkurencija tai ypač akivaizdu prekybos sektoriuje. Įkurti prekybos įmonę yra sąlyginai lengviau nei gamybos, nes prekybinė įmonė (parduotuvė ar jų tinklas) dažniausiai atlieka tarpininko vaidmenį tarp tiekėjo - didmenininko ir vartotojo. Tai yra viena iš priežasčių sudariusi sąlygas atsirasti didelei konkurencijai šioje rinkoje. Įmonei siekiant neprarasti turimų pozicijų ar net plėsti užimamą rinkos dalį reikia atrasti konkurencinių pranašumų ir juos vystyti. Marketingo analizė yra vienas iš būdų padedančių įmonei atrasti trūkumus, privalumus, ištirti vartotojų nuomonę ir ja remiantis pagrįsti praktinius veiklos tobulinimo siūlymus.
Marketingo tyrimai naudojami kuriant verslo strategijas, tikrinant įvairias koncepcijas ir vertinant komunikacijos priemonių veiksmingumą. Objektyvus komunikacijos priemonių veiksmingumo išaiškinimas labai reikšmingas būsimiems sprendimams: jis padeda lėšas nukreipti ten, kur jos duoda didžiausią pelną.
Tai, kas perskaityta prekybos marketingui skirtose knygose yra įdomu, daug kas nauja ir aktualu. Darbo tema: “ Žaidimas MAXIMA LOTO, kaip pardavimo skatinimo priemonė” yra aktuali praktiniu požiūriu, teoriškai apibūdinti ir identifikuoti pardavimų skatinantinimą įtaką darantys veiksniai bus pagrindas praktinėms rekomendacijoms UAB ”VP MARKET” darbui gerinti. Kursinis darbas atliktas atitinkamos literatūros studijavimo pagrindu, randant kai kuriuos atsakymus temos nušvietimui.
Darbo tikslas – giliau susipažinti su įvairių autorių nuomonėmis nagrinėjama tema, identifikuoti ir išanalizuoti veiksnius, darančius įtaką pardavimų skatinimui.
Atlikus mokslinės literatūros analizę kursiniame darbe pateikiami rėmimo, kaip marketingo komplekso elemento samprata, remiantis įvairių autorių darbais. Teoriškai apibūdintas rėmimas, jo elementai. Svarbiausias dėmesis suteikiamas pardavimų skatinimui. Analizę papildo bei darbui suteikia praktinio vertingumo vartotojų apklausos metu gauti rezultatai.
Analizuojant UAB MAXIMA žaidimą “MAXIMA LOTO” išskirtas svarbiausias jos veiklą apibūdinantis rodiklis – pardavimų apimtis. Jį labiausiai įtakoja pirkėjų skaičius bei jų galimybės, todėl vienas iš parduotuvės uždavinių yra – pirkėjų pritraukimas ir pirkimo skatinimas. Siekiant pateikti parduotuvei „MAXIMA“ rekomendacijas tolesnės veiklos tobulinimui buvo suformuluota atitinkama darbo problema.
Problema - UAB “VP MARKET” parduotuvės MAXIMA (Ukmergės 282) pirkėjų nuomonės nustatymas ir veiksnių darančių įtaką išaiškinimas.
( Ukmergės g. 282)
Prieš...
Šį darbą sudaro 7521 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!