Diplominiai darbai

Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje

10   (1 atsiliepimai)
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 1 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 2 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 3 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 4 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 5 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 6 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 7 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 8 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 9 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 10 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 11 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 12 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 13 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 14 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 15 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 16 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 17 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 18 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 19 puslapis
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1 priedas. Organizacijos struktūra.
2 priedas. Anketa darbuotojams.
3 priedas. Anketa pacientams.
4 priedas. Interviu klausimynas.
5 priedas. Administratorės ryšiams su visuomene pareigybės aprašymas.
6 priedas. Elgesio kodeksas.
LENTELĖS
1.1 lentelė. Žodinės ir rašytinės komunikacijos pranašumai ir trūkumai 19
1.2 lentelė. Pagrindinės sveikatos įstaigų komunikacijos ypatybės 21
1.3 lentelė. Sveikatos komunikacijos bruožai 22
2.1 lentelė. VšĮ Kėdainių ligoninės 2015–2017 m. finansavimas, Eur 27
2.2 lentelė. VšĮ Kėdainių ligoninės SSGG analizė 28 26
2.3 lentelė. Tyrimo klausimynas 29
2.4 lentelė. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių 32
2.5 lentelė. Respondentų pasiskirstymas pagal išsilavinimą 32
2.6 lentelė. Respondentų pasiskirstymas pagal darbo stažą 33
3.1 lentelė. Tyrimo rezultatų įvertinimas ir įstaigos komunikacijos proceso tobulinimo kryptys 44
3.2 lentelė. Rekomenduojamos komunikacijos proceso tobulinimo priemonės ir planuojamos išlaidos 2018–2020 metams, Eur 46
PAVEIKSLAI
1.1 pav. Komunikacijos proceso modelis 12
1.2 pav. Vidinės komunikacijos kokybės piramidė 16
1.3 pav. Formalios komunikacijos kanalų organizacijoje struktūros pavyzdys 17
2.1 pav. VšĮ Kėdainių ligoninės logotipas 26 24
2.2 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Su kokiomis komunikacijos problemomis susiduriate įstaigoje?“ pasiskirstymas 33
2.3 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Kaip vertinate, ar reikia tobulinti komunikaciją Jūsų įstaigoje?“ pasiskirstymas 34
2.4 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Kokie galimi įstaigos pasikeitimai patobulinus komunikaciją?“ pasiskirstymas 35
2.5 pav. Respondentų atsakymų pasiskirstymas įvertinus vidinę komunikaciją vadovybės su darbuotojais 36
2.6 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Koks Jūsų manymu informacijos perdavimo būdas yra efektyviausias darbuotojams bendraujant tarpusavyje?“ pasiskirstymas 36
2.7 pav. Respondentų atsakymų pasiskirstymas įvertinus vidinę komunikaciją tarp darbuotojų 37
2.8 pav. Darbuotojų atsakymų pasiskirstymas įvertinus išorinę komunikaciją tarp darbuotojų ir pacientų 38
2.9 pav. Pacientų atsakymų pasiskirstymas įvertinus išorinę komunikaciją tarp darbuotojų ir pacientų 39
2.10 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Kaip užtikrinate išorinės komunikacijos kokybę?“ pasiskirstymas 41
2.11 pav. Respondentų atsakymų į klausimą „Kokiais išoriniais kanalais naudojasi įstaiga?“ pasiskirstymas 42
SANTRAUKA
Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VšĮ Kėdainių ligoninėje. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas.
Baigiamojo darbo apibūdinimas. Šiuolaikinėje visuomenėje komunikacija tampa vis svarbesnė ir reikšmingesnė. Komunikacija yra keitimasis informacija naudojant kalbą, simbolius, gestus, mimikas ir judesius. Organizacijai, norinčiai dirbti sėkmingai ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 14327 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS.5
  • SANTRAUKA.7
  • SUMMARY.8
  • ĮVADAS9
  • 1. KOMUNIKACIJOS PROCESAS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE TEORINIU ASPEKTU.11
  • 1.1. Komunikacijos samprata ir svarba organizacijai..11
  • 1.2. Komunikacijos rūšys ir procesas.15
  • 1.3. Komunikacijos proceso ypatumai ir efektyvumas sveikatos priežiūros įstaigose.21
  • 2. VšĮ KĖDAINIŲ LIGONINĖS KOMUNIKACIJOS PROCESO ANALIZĖ26
  • 2.1. Ligoninės charakteristika..26
  • 2.2. Tyrimo metodika..28
  • 2.3. Tyrimo rezultatai ir jų analizė31
  • 3. VšĮ KĖDAINIŲ LIGONINĖS KOMUNIKACIJOS PROCESO ĮVERTINIMAS IR TOBULINIMO KRYPTYS.44
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI49
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI51
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
70 psl., (14327 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos diplominis darbas
  • 70 psl., (14327 ž.)
  • Word failas 3 MB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Komunikacijos procesas: esmė, modeliai ir kliūtys

Komunikacijos procesas: esmė, modeliai ir kliūtys Komunikacija
Peržiūrėti darbą

Informacijos ir komunikacijos istorija

Informacijos ir komunikacijos istorija Komunikacija
Peržiūrėti darbą

Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai

Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai Komunikacija
Peržiūrėti darbą

Konsultantų kompetencijos rūšys ir tobulinimo strategijos

Konsultantų kompetencijos rūšys ir tobulinimo strategijos Komunikacija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą