Analitinis rašto darbas. Kainos samprata ir reikšmė. kainos nustatymas, prekių asortimentas, kliento pritraukimas.
Istoriškai kaina visada buvo pagrindinis faktorius, lemiantis pirkėjo pasirinkimą. Šis teiginys iki šiol yra teisingas, kalbant apie skurdžias neturtingų šalių gyventojų grupes. Bet pastaraisiais dešimtmečiais pirkėjų pasirinkimą kur kas stipriau ėmė veikti kiti faktoriai, tokie kaip realizacijos skatinimas, prekes paskirstymo organizavimas ir paslaugos klientams. Asortimento formavimas taip pat padeda sužadinti vartotojų paklausą. Aplankius parduotuvę ir išvydus sumaniai pristatomas prekes gali kilti noras dar ką nors įsigyti papildomai. Taip pat įmonė stengdamasi išlaikyti senus ir pritraukti naujus klientus savo veikloje naudoja patrauklius pardavimo skatinimo būdus.
Tikslas: Išanalizuoti prekių kainų ir asortimento įtaką pirkėjo apsisprendimui pirkti.
5. suformuluoti atitinkamas išvadas.
Kaina yra piniginis ekvivalentas (atlyginimas) už prekybos įmonės siūlomas pirkti prekes. Prekės kaina – tai piniginių vienetų skaičius, kurį pirkėjas turi sumokėti už prekės kiekio vienetą. Taigi kaina yra prekės mainomosios vertės piniginė išraiška.
Kaina atlieka tokias funkcijas:
1. Išraiškos. Kaina yra veiklos rezultatus apibendrinanti išraiška, kuria įmonė siekia įsitvirtinti rinkoje.
2. Signalinė. Kaina informuoja apie prekės paklausą rinkoje ir rodo, ar įmonei reikia imtis priemonių tam tikrų prekių pardavimui plėsti ar jį mažinti.
3. Motyvacijos. Kaina tiesiogiai padeda įgyvendinti įmonės tikslus, pavyzdžiui, siekti tam tikro pelno, ir taip motyvuoja įmonės veiklą.
Prekės kaina priklauso nuo to, kada judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo metu ji formuojama. Pagrindinės kainų rūšys pateiktos 1 paveiksle.
Įmonės gamintojos didmeninė (pardavimo) kaina – tai kaina, kuri nustatoma prekei „išeinant“ iš įmonės gamintojos. Ją sudaro prekės savikaina ir įmonės gamintojos pelnas. Pavyzdžiui, jeigu prekės savikaina yra 70 Lt, o įmonės gamintojos planuojamas pelnas – 5 Lt, tai įmonės gamintojos didmeninė kaina bus 75 Lt. Gamintoja tokia kaina parduos savo prekes didmeninei prekybai.
Prekybos organizacijų didmeninė kaina – tai kaina, prie kurios be jos gamybos savikainos ir įmonės gamintojos pelno dar pridedamas tiekimo ir pardavimo antkainis. Tiekimo ir pardavimo antkainis – tai tiekimo ir pardavimo paslaugų kaina. Kaip ir kiekviena kaina, tiekimo ir pardavimo (didmeninis) antkainis turi padengti tiekimo...
Šį darbą sudaro 1766 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!