Kaip ir kitose transporto rūšyse, taip ir kelių transporte, darbų tipas ir vežimų įvairovė turi didelę įtaką paslaugų diapazonui ir terminalų įrengimams.
• didelė teritorija transporto priemonių saugojimui, manevravimui, aptarnavimui.
• didelės uždengtos patalpos krovinių sandėliavimui (krovinių kaupiklis).
• patalpos valdymo personalui, su jomis sujungtos įvairios buitinės pagalbinės patalpos ir t. t.
• kroviniams apdoroti reikalingi tam tikri mechanizuoti įrengimai.
Vienas iš svarbiausių kelių transporto terminalo elementų yra krovinių kaupiklis. Jo pagrindą sudaro rampa, kurios aukštis atitinka automobilio grindų aukštį. Prie jos privažiuoja automobiliai, kad lengviau būtų pakrauti ir iškrauti krovinius sudėtus ant europadėklų. Reikia pažymėti, kad automobiliai gali būti pakraunami tiek iš galo (refrižeratorinės puspriekabės atvejis), tiek iš šono (tentinės puspriekabės atvejis). Tačiau bet kokiu atveju kaupiklis privalo turėti didelę uždengtą rampą ir prekių sandėlį, kad apsaugotų automobilius ir krovinius nuo nepalankių oro sąlygų.
Kitas kaupiklio variantas ilga, paaukštinta uždengta aikštelė, atvira iš šonų. Ji pigesnė, tačiau nelabai saugi, nes ne visiškai apsaugo nuo oro sąlygų, taip pat netinkama kai kuriems kroviniams, kuriuos reikia laikyti sandėlyje.
Kokia kaupiklio sistema bebūtų naudojama, svarbu, kad joje būtų numatytas pakankamas plotas rūšiavimui, geras apšvietimas, reikalingas greitam, nenutrūkstančiam darbui ir garantuojantis darbo saugą tamsiu paros metu.
Dėl didėjančių krovinių apdorojimo apimčių, ypač smulkių siuntų, terminalui reikalinga didesnė krovimo įrengimų įvairovė. Tai galėtų būti: vežimėliai dugninėms, auto ar elektro pakrovėjai ir juostiniai konvejeriai.
Svarbu paminėti, kad terminalai gali būti kuriami:
– prie didelių kelių transporto įmonių, vykdančių krovinių vežimus;
– prie egzistuojančių transporto-ekspedicinių įmonių sandėlių;
– prie stambių krovinių siuntėjų arba krovinių gavėjų (pagal susitarimą su klientu gali būti naudojamasi jo sandėliais ir tarnybinėmis patalpomis);
– pagrindiniuose regiono transporto mazguose.
Geriausia išdėstyti terminalą pačiame didžiausiame krovinių srauto susidarymo punkte.
2. Geležinkelio terminalų ypatumai
Išskyrus savo privažiavimo kelius, vežimai geležinkeliu prasideda ir baigiasi automobilių transportu. Todėl geležinkelių terminalai turi būti suprojektuoti atsižvelgiant ne tik į geležinkelių transporto poreikį, bet ir garantuoti krovinių perkrovimą iš automobilių transporto į geležinkelių ir atvirkščiai....
Šį darbą sudaro 1393 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!